XXL Nutrition

Help! Ik ben plat :(

• Topic Starter Topic Starter
Dat is geen excuus, want na drie jaar ben je gewoon verkeerd bezig als je 58 kg weegt. Dat snap je zelf ook wel neem ik aan :rolleyes:

Ja, ik was verkeerd bezig. Daarom ben ik hier :)

Pakt da ik toen ik begon een kilo of 55 woog en ik heb me niet altijd gewogen, maar ik vrees dat ik nooit boven de 60kg ben gegaan ...

Ok, ik ben zwak, maar jullie focussen jullie echt te hard op die 3 jaar. Mijn 3 jaar staat misschien gelijk aan 1 maand van jullie!

Doe gwn alsof ik iemand ben die vanaf vandaag begint met trainen dus en hulp nodig heeft ...

---------- Toegevoegd om 02:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:06 ----------

het probleem is dat veel mensen je willen in laten zien dat je drie jaar voor jan lul hebt staan werken en je daar nu heel dom over doet en mensen gaan geen tijd in je investeren als je niet eerst beseft dat je nu wel hard moet gaan trainen anders zit je over een jaar nogsteeds op het zelfde niveau als dat je nu zit.
en heb je dan nogsteeds geen tietjes hahah

Ok, ik ben zwak, maar jullie focussen jullie echt te hard op die 3 jaar. Mijn 3 jaar staat misschien gelijk aan 1 maand van jullie!

Doe gwn alsof ik iemand ben die vanaf vandaag begint met trainen dus en hulp nodig heeft ...

---------- Toegevoegd om 02:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:06 ----------

het probleem is dat veel mensen je willen in laten zien dat je drie jaar voor jan lul hebt staan werken en je daar nu heel dom over doet en mensen gaan geen tijd in je investeren als je niet eerst beseft dat je nu wel hard moet gaan trainen anders zit je over een jaar nogsteeds op het zelfde niveau als dat je nu zit.

Wat een nuttige post ...

:stfu:

gelukkig haal je met deze mentaliteit geen goede resultaten en loop je te zeiken over je tietjes in plaats dat je op houd met zeiken en gewoon gaat trainen misschien dat je dan nog iets kan maken van je lichaam.mijn advies was goed bedoelt maar helaas.

gelukkig haal je met deze mentaliteit geen goede resultaten en loop je te zeiken over je tietjes in plaats dat je op houd met zeiken en gewoon gaat trainen misschien dat je dan nog iets kan maken van je lichaam.mijn advies was goed bedoelt maar helaas.

Trainen is hetgeen ik in die 3 jaar geprobeerd heb, maar ik heb duidelijk gefaald en niet op de juiste manier getraind of gegeten. Daarom ben ik nu hier. Het is vrij stom van jou (denk ik), als iedereen hier tegen mij zegt "Ja, je hebt het fout gedaan en je moet het anders doen" en jij als enigste zegt "Stop met wenen en ga trainen".

Eten is de sleutel! Je moet een goed voedingsschema hebben en goed volgen!

Ik zag ergens dat je een decline bench press doet, deze zou ik er niet bijenemen.
Ik vind persoonlijk een flat BP & incline BP genoeg om borst mee te trainen(+dips & flyes).

Eten is de sleutel! Je moet een goed voedingsschema hebben en goed volgen!

Jep, dat ga ik maken na mijn examens! Bedankt!

Ik zag ergens dat je een decline bench press doet, deze zou ik er niet bijenemen.
Ik vind persoonlijk een flat BP & incline BP genoeg om borst mee te trainen(+dips & flyes).

Zijn er nog mensen die deze mening delen? (Anders schakel ik idd gwn over naar deze 3 oefeningen)

eten is de sleutel! Je moet een goed voedingsschema hebben en goed volgen!

+1.

einde discussie. Topic mag op slot. :)

(Als voeding niet goed is heeft het geen nut om over oefeningen te gaan praten. Zeker omdat Jorgyboy door jullie commentaar over oefeningen en zijn zielige progressie word afgeleid van het enigste echt belangrijke onderdeel van bodybuilding; VOEDING.)

Laatst bewerkt:
Trainen is hetgeen ik in die 3 jaar geprobeerd heb, maar ik heb duidelijk gefaald en niet op de juiste manier getraind of gegeten. Daarom ben ik nu hier. Het is vrij stom van jou (denk ik), als iedereen hier tegen mij zegt "Ja, je hebt het fout gedaan en je moet het anders doen" en jij als enigste zegt "Stop met wenen en ga trainen".

indirect zeg ik precies hetzelfde alleen op een manier die jij blijkbaar niet snapt.dat geeft niks maar ik bedoel te zeggen dat je serieuser moet gaan trainen.
dat komt in heel veel manieren naar buiten 1.je zult harder moeten trainen 2.je zal er alles tot in de puntjes moeten uitvoeren.3.je zal je voeding aan moeten passen om echt te gaan groeien.

ik wens je heel veel succes met je trainingen.:D

+1.

einde discussie. Topic mag op slot. :)

(Als voeding niet goed is heeft het geen nut om over oefeningen te gaan praten. Zeker omdat Jorgyboy door jullie commentaar over oefeningen en zijn zielige progressie word afgeleid van het enigste echt belangrijke onderdeel van bodybuilding; VOEDING.)

Heb het echt wel door nu dat voeding belangrijk is hoor :)
Maar ik heb gewoon nu geen tijd om een voedingsschema op te stellen aangezien ik midden in mijn blok zit en examens heb tot ergens eind januari. Vanaf dan ga ik mij bezig houden met het voedingsschema en mij er proberen aan te houden.

Al zou ik liefst nu toch ook al wat trainen, al is het maar gewoon om niet volledig van 0 te moeten beginnen na mijn examens ... Kan ik niet gewoon een beetje "in vorm" (rond is ook een vorm ... :p ) blijven door oefeningen te doen?

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:51 ----------

indirect zeg ik precies hetzelfde alleen op een manier die jij blijkbaar niet snapt.dat geeft niks maar ik bedoel te zeggen dat je serieuser moet gaan trainen.
dat komt in heel veel manieren naar buiten 1.je zult harder moeten trainen 2.je zal er alles tot in de puntjes moeten uitvoeren.3.je zal je voeding aan moeten passen om echt te gaan groeien.

ik wens je heel veel succes met je trainingen.:D

Mja, ok. Ik leidde uit jou post vanaf dat ik van dit forum afmoet en gewoon moet gaan trainen en dat dan alles wel in orde zou komen, terwijl dat net is wat ik die "3 jaar" gedaan heb en jullie zien het resultaat, gene vette ...

1) Voeding
2) Training
3) Rust
4) Sex :p

dit is mijn voedingsschema(is nog niet helemaal af ) ,heb je enigsinds een idee

Bijlagen

Laatst bewerkt:
dingen vragen op het forum is een hele goede manier om je verder te ontwikelen en hopelijk gebeurd dat nu ook en ik wilde zeker niet zeggen dat je van het forum af moet integendeel juist probeer dingen te lezen en ervan te leren.maar ook zal je hard moeten gaan trainen dan komt het resultaat ook wel.en over je voeding hoeven we het niet meer te hebben dat snap je nu wel.haha

veel succes met je trainingen en je examens.

dit is mijn voedingsschema(is nog niet helemaal af ) ,heb je enigsinds een idee

Begrijp er niet zoveel van eerlijk gezegd :)
Het is wel vrij duidelijk dat je zoiets niet kan maken op 1 2 3.
Toch nog een snelle vraag, eet je nu elke dag hetzelfde dan?

Btw, bedankt! ;)
Geeft me idd al meer een idee van wat en hoe het er ongeveer moet gaan uitzien!

dingen vragen op het forum is een hele goede manier om je verder te ontwikelen en hopelijk gebeurd dat nu ook en ik wilde zeker niet zeggen dat je van het forum af moet integendeel juist probeer dingen te lezen en ervan te leren.maar ook zal je hard moeten gaan trainen dan komt het resultaat ook wel.en over je voeding hoeven we het niet meer te hebben dat snap je nu wel.haha

veel succes met je trainingen en je examens.

Ok bedankt.
Ik denk dat ik nu ongeveer het probleem wel volledig inzie, mijn fouten weet en ik hoop dat ik doorheb hoe ik ze moet voorkomen en oplossen. Jammer genoeg kan ik het nu nog niet volledig omzetten naar resultaat, daar ga ik nog even mee wachten.

Op een ander topic heeft iemand mij aangeraden nu tijdens mijn examens niet te hard te trainen, vooral te richten op techniek zodat mijn lichaam en mijn CZS terug gewoon wordt aan het trainen, zodat ik na mijn examens er stevig kan invliegen. Als er toch nog iemand is die zo zonder na te denken enkele goede "beginoefeningen" kan opsommen, mag altijd. Dat zal altijd beter zijn dan dat ik er zelf wat oefeningen uitkies, maar als jullie genoeg hebben van mijn gezaag, geen probleem ;)

Jullie zijn allemaal perfecte hulp geweest, hartelijk bedankt daarvoor, allemaal! Geen idee hoe ik jullie allemaal genoeg moet of kan bedanken...

ETEN is een goed begin oefening. Ga eerst gainen op voedsel en kom dan pas terug verdomme.

Begrijp er niet zoveel van eerlijk gezegd :)
Het is wel vrij duidelijk dat je zoiets niet kan maken op 1 2 3.
Toch nog een snelle vraag, eet je nu elke dag hetzelfde dan?

Btw, bedankt! ;)
Geeft me idd al meer een idee van wat en hoe het er ongeveer moet gaan uitzien!

Ok bedankt.
Ik denk dat ik nu ongeveer het probleem wel volledig inzie, mijn fouten weet en ik hoop dat ik doorheb hoe ik ze moet voorkomen en oplossen. Jammer genoeg kan ik het nu nog niet volledig omzetten naar resultaat, daar ga ik nog even mee wachten.

Op een ander topic heeft iemand mij aangeraden nu tijdens mijn examens niet te hard te trainen, vooral te richten op techniek zodat mijn lichaam en mijn CZS terug gewoon wordt aan het trainen, zodat ik na mijn examens er stevig kan invliegen. Als er toch nog iemand is die zo zonder na te denken enkele goede "beginoefeningen" kan opsommen, mag altijd. Dat zal altijd beter zijn dan dat ik er zelf wat oefeningen uitkies, maar als jullie genoeg hebben van mijn gezaag, geen probleem ;)

Jullie zijn allemaal perfecte hulp geweest, hartelijk bedankt daarvoor, allemaal! Geen idee hoe ik jullie allemaal genoeg moet of kan bedanken...
Nee,ik varieer met beleg,groenten en fruit en neem af en toe een blikje tonijn met aardappels inplaats van kip met rijst ,of neem een paar gekookte eieren mee naar m,n werk,je moet proberen om zoveel mogelijk te varieren

Laatst bewerkt:
jij eet 200gram doperwten? o.O en 100g kipfilet op 60gram brood o.O? eet jij een heel pakje in een keer op ofzo?
da,s zo,n klein potje doperwten ja,waarom niet,altijd minimaal 200 gram groenten per dagen, als ik die tomaat meereken zit ik al aan de 300 en 4 plakjes kipfilet op een sneetje brood moet toch kunnen(foutje,moet 50 gram zijn )

Laatst bewerkt:
ETEN is een goed begin oefening. Ga eerst gainen op voedsel en kom dan pas terug verdomme.

Ik kan mij nu niet teveel concentreren op het eten! Zoals ik 100x heb gezegd hier, ga ik eerst mijn examens doen en nadien stel ik mijn voedselschema op! Jullie hebben zelf gezegd dat het belangrijk is dat ik juist eet en dat ik niet teveel ongezond eet, wel momenteel kan ik niet te lang treuzelen voor ik eet!

Nee,ik varieer met beleg,groenten en fruit en neem af en toe een blikje tonijn met aardappels inplaats van kip met rijst ,of neem een paar gekookte eieren mee naar m,n werk,je moet proberen om zoveel mogelijk te varieren

Ah ok, ik dacht al. Wordt anders toch beetje afgezaagd :D
Heb een plan ;)
Van zodra mijn examens gedaan zijn, stel ik een "begin" voedingsschema op. Eentje waarbij ik gezonder en meer eet dan nu, maar niet veel meer. Elke week voeg ik dingen toe aan dit schema, of aan elke maaltijd iets extra waardoor mijn lichaam meer en meer gewoon wordt aan het veel eten en na een tijd heb ik een goed, volledig voedingsschema waar ik me aan kan houden. Dan nog trainingsschema en dan mag de Ronny opkrassen! :p

Terug
Naar boven