AestheticFreak
Dutch Bodybuilder
- Lid geworden
- 25 jan 2016
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 9%
Goedemiddag,
Ik zit met een vraagstuk waarvan ik niet kan plaatsen wat het is. Hoop via jullie in een goede richting gestuurd te kunnen worden.
Ik ben nu zo'n 2 maanden OFF van de volgende kuur:
Week 1-4 50mg Dbol ed
Week 1-12 Test-e 250mg e5d
Week 1-10 Tren-e 400mg e5d
Week 14-17 Nolvadex 20mg ed
Nu heb ik net een gesprek met mn vriendin gehad over het feit dat ik anders ben dan anders en ik moet haar gelijk geven, echter weet ik niet waar het vandaan komt.
Ik heb last van de volgende dingen:
- Emotielozer
- Voel me een beetje "wazig" af en toe( denk dat dat het beste woord is)
- Ik reageer wat "feller" aldus mijn vriendin, alleen noem ik het wat "botter"
- heb ook niet echt zin in seks, maar heb wel seks gehad en seks op zich lukt wel prima.
Dit was mijn eerste kuur op Tren dus ik heb geen idee of m'n crash gewoon wat zwaarder is door de tren. Ik heb vaker gekuurd en heb nog nooit zo'n dip als deze gehad (uitgaande van dat het een dip is).
Nu mijn vraag aan ervaren mensen : Zijn dit symptomen van de een tren dip? Zo ja, wat kan ik nog doen om het herstel te versnellen of makkelijker te maken?
Moet ik evt bloed laten trekken en zo ja, op welke waarden?
Moet ik me zorgen maken, of gewoon uitzitten?
Ik hoor graag van jullie guys!
Laters
Ik zit met een vraagstuk waarvan ik niet kan plaatsen wat het is. Hoop via jullie in een goede richting gestuurd te kunnen worden.
Ik ben nu zo'n 2 maanden OFF van de volgende kuur:
Week 1-4 50mg Dbol ed
Week 1-12 Test-e 250mg e5d
Week 1-10 Tren-e 400mg e5d
Week 14-17 Nolvadex 20mg ed
Nu heb ik net een gesprek met mn vriendin gehad over het feit dat ik anders ben dan anders en ik moet haar gelijk geven, echter weet ik niet waar het vandaan komt.
Ik heb last van de volgende dingen:
- Emotielozer
- Voel me een beetje "wazig" af en toe( denk dat dat het beste woord is)
- Ik reageer wat "feller" aldus mijn vriendin, alleen noem ik het wat "botter"
- heb ook niet echt zin in seks, maar heb wel seks gehad en seks op zich lukt wel prima.
Dit was mijn eerste kuur op Tren dus ik heb geen idee of m'n crash gewoon wat zwaarder is door de tren. Ik heb vaker gekuurd en heb nog nooit zo'n dip als deze gehad (uitgaande van dat het een dip is).
Nu mijn vraag aan ervaren mensen : Zijn dit symptomen van de een tren dip? Zo ja, wat kan ik nog doen om het herstel te versnellen of makkelijker te maken?
Moet ik evt bloed laten trekken en zo ja, op welke waarden?
Moet ik me zorgen maken, of gewoon uitzitten?
Ik hoor graag van jullie guys!
Laters