XXL Nutrition

help me

tricabo

Novice
Waardering
0
ik ben michael ik train nu al 3 jaar en ik wil nu de eerste keer een kuur steken ik heb in men bezit 500 mg stanazol 2250mg testex 2200 mg deca durabolin dan nog 3 amp pregnyl 1amp is 5000i.u men vraag is nu hoe moet ik het doen in welke volgorde en heb ik genoeg va alles men gewicht is 75 kg en men vetpercentage staat op zo 10 percent bedankt al op voorhand

Ik weet niet wat je lengte is maar 75 kilo is niet erg veel. Al zou je 1.80 zijn ofzo dan zou ik eerst maar even naar je voeding en training kijken (basis) voordat je aan zoiets begint. Want als je basis niet goed is zal je na je kuur alles weer snel kwijt zijn. Maar je hebt de spullen toch al dus hieronder een idee.
Deca en test tegelijk en je zou eventueel de stanozolol als bridge naar je nakuur kunnen gebruiken. (hier zijn de meningen over verdeeld i.v.m. cortisol gevoeligheid o.i.d.). Verder zal je de pregnyl niet echt nodig hebben denk ik met deze doseringen. Ik hoop niet dat je denkt dat je dat als nakuur gebruiken kan want dan zit je helemaal fout. Verder zou ik even verder kijken hier op dit forum zodat je zelf een schema neer kan zetten inclusief nakuur. En dat je het dan hier kan posten om te kijken of het goed is.

• Topic Starter Topic Starter
ow sorry ik ben zo 1m 76

18. Ik heb 100 dianabol tabs, hoe hoor ik ze te gebruiken? (Hetzelfde als: Ik heb 5 ampullen met Deca, hoe hoor ik deze te gebruiken?)

Eenvoudig. DAT DOE JE NIET!!!! Dit zijn niet voor niets illegale producten en gecontroleerde medicijnen. Ze moeten verantwoord gebruikt worden. Als je, door één of andere reden, geen fatsoenlijke kuur kan doen, doe er dan liever helemaal geen. Deze halve pogingen tot kuren zullen je niet alleen niet doen groeien, ze kunnen wél voor ernstige neveneffecten zorgen en lange termijn problemen met libido en vruchtbaarheid. Dit is het niet waard. Wacht tot je genoeg middelen hebt voor een echte kuur, kom dan terug en vraag wat je moet weten.

Terug
Naar boven