MuscleMeat

Help mij met opstellen van blukvoedingschema

Waardering
0
IK wil naar de zomer gaan bulken .Ik train nu 1 jaartje en ik ben van 67 naar 74 kilo gegroeid en dan bijna alleen maar spier ik ben nu 19 jaar 183 weeg 74 kilo en mijn vetpercentage is ongeveer tussen de 8 en 10 % ik ben ongeveer dus 7 kilo aangekomen terwijl een vriend van mij het zelfde gewicht woog en nu 83 kilo weegt .
Kan er iemand mij helpen met een voedings schema maar wel dat ik volgend jaar zomer wel weer droog sta tot 8 tot 10 % vet wat ik eigenlijk zal willen bereiken is 85 kilo droog wegen .Als ik begin augusters begin met bulken en ongeveer april ga cutten en dan zeg maar mei weer droog sta . Is dit te doen volgens jullie

Dit is wat ik nu eet op een doordeweekse dag

s ochtens vroeg
Havermout 1 eiwitshake 1 gekookt eitjes en kop koffie

Ochtend pauze
4 boterhammen die ik dan op elkaar doe dus zeg maar 2 . op 1 van de boterhammen doe ik
een half blikje tonijn dus ongeveer 100 gram dus zeg maar 27 gram eiwit .en de ander boterham 1 plakje kipfile en een flinke beker melk

Middag pauze

6 boterhammen dus zegmaar 3 broodjes op 2 daarvan verdeel ik het halve blikje tonijn dus weer ongeveer 27 gram . En op de ander boterham 1 plakjes kipfile flinke beker melk

Tussende middag pauze

4 boterhammen met op beide broodjes kipfile en ook flink beker melk

Warm eten

Meestal veel aardappelen of rijst met veel groente en veel vlees

Voor de training

1 eiwitshake met 1 eetlepel mtc olie 3 capsules bcaa

Na training 1 eiwitshake met dextrose suiker 1 eetlepel 3 capsules bcaa daarna kom ik thuis rond half 9 en eet ik nog 2 boterhammen wat er op zit is verschillend of noodels eet ik ook soms

Voor het slapen gaan

Casein eiwitten shake

Dat is het ongeveer ik hoop dat jullie tips hebben en wat ik moet opschroeven om te bulken
wat ik thuis heb is een wheigt gainer daar kan ik ook nog gebruik van maken maar op welke momenten waar ik ook nog vragen over heb is of ik voor het slapen gaan nog wat moet eten en of ik pindakaas moet eten . laat maar los branden en geef me tips

Als je de voedingswaarden erbij zou zetten zou een stuk meer zeggen over je voedingschema.

Eet was vets naast die shake voor het slapen gaan.

savonds bak kwark + appel!

Appel is gezond en sochtends brinta vreten 100gr ofzo :D

Dat is nu eens muggeziften kwark zonder appel gaat er niej in. Appel is beter dan suiker door je kwark.

Nog beter is kwark naturel, succes.

Terug
Naar boven