AndroidHealthClinic

Help opa aan een shirt en win een prijs

DBC01 zei:
Film? Server? Uploaden? Nah :devil:

Ik ben net met Hert Christine Le Duc ingedoken. Álle shirts geprobeerd, ook degene die ik minder mooi vond. Bij 4 shirts kon ik em niet eens over m'n schouders heentrekken, 1 shirt de mouwen niet over m'n biceps, allemaal TE KLEIN dus.

Om je een indruk te geven snappie. ;)

shit, ik bedoelde hertjes's gynotieten :yarly:

:eyebrow:

• Topic Starter Topic Starter
Die 'ramp' speelt zich al wat jaartjes af Edu en resulteert vanavond in de opname van 'Stoothaan 3', monsterlijke kakels.
Schat neem je de centimeterrol mee, kan ik meteen zien wat de cijfermatige gevolgen van die HGH zijn, postwaardig in het juiste topic! :thumbs:

Edit: De uiteindelijke prijs voor een DBB'er was een leuk supplement geweest. Denk aan een pot Crea o.i.d., nu goed?

Mighty zei:
Waarvoor heb jij al die links gepost dan? Jij wilde "de prijs" nog liever dan iedereen hier, dus moet de onwetendheid wel aan je knagen of nie dan? Ik vraag het gewoon en wanneer DBC het gepost heeft, kun jij er ook achter komen, waar je jezelf zo voor hebt uitgesloofd.;)

ehm .. je neemt die post van mij iets te figuurlijk, met prijs denk ik aan bedragen. ;)

maar nee, de onwetendheid knaagt niet, eerlijk gezegd boeit het niet zoveel, maar als DBC in een gewoon shit naar CL gaat dan is dat pas zonde, ik erger me altijd op dat soort feestjes aan mensen die zich niet aan de dresscode houden.

Sinlath zei:
ehm .. je neemt die post van mij iets te figuurlijk, met prijs denk ik aan bedragen. ;)

maar nee, de onwetendheid knaagt niet, eerlijk gezegd boeit het niet zoveel, maar als DBC in een gewoon shit naar CL gaat dan is dat pas zonde, ik erger me altijd op dat soort feestjes aan mensen die zich niet aan de dresscode houden.

Nou enórm. Ergste: polo-dragers, of casual effen t-shirtje. Overhemdje.
En dan met zo'n blik rondlopen van 'ja ik hoor er ook bij hoor'. Rot toch op. Wel je ogen uit willen kijken maar zelf te schijterig zijn om iets aangepasts aan te trekken. Gasten maken de sfeer en daar dien je aan bij te dragen.;)

Ik vind de karma al prijs genoeg!;) :D

@ Sinlath Je hebt gelijk. Mensen, die zich niet aan de dresscode houden, vallen gauw buiten de boot. Gelukkig heeft DBC nu toch een shirt gevonden.

Ik verheug me er weer op: Lakkleding-dragende reuzen van kerels, travo's, dames van 18 tot 58 in latex en rubber, meiskes van 1.60m en 48kg en DDD borsten (:roflol:), een drukke darkroom vol 'ooohs' en ' aaahs', jaja DBC gaat zich vermaecken :D

Oh en vergeet het grote aantal mega-BB'ers niet, kerels waar ik 5 keer in pas :D:D:D

DBC01 zei:
Nou enórm. Ergste: polo-dragers, of casual effen t-shirtje. Overhemdje.
En dan met zo'n blik rondlopen van 'ja ik hoor er ook bij hoor'. Rot toch op. Wel je ogen uit willen kijken maar zelf te schijterig zijn om iets aangepasts aan te trekken. Gasten maken de sfeer en daar dien je aan bij te dragen.;)

ik vind ook dat ze rustig mensen de toegang mogen ontzeggen als ze niet voldoen aan de dresscode, helaas zie je nog veel dat de doorbitches coulant zijn omdat "het kaartje al betaald is".

newyearsvibe editie precies hetzelfde, her en der mensen in spijkerbroek, nike's eronder met een strak polo shirtje, en maar langs de kant staan en kijken.. zucht.

DBC01 zei:
Ik verheug me er weer op: Lakkleding-dragende reuzen van kerels, travo's, dames van 18 tot 58 in latex en rubber, meiskes van 1.60m en 48kg en DDD borsten (:roflol:), een drukke darkroom vol 'ooohs' en ' aaahs', jaja DBC gaat zich vermaecken :D

Oh en vergeet het grote aantal mega-BB'ers niet, kerels waar ik 5 keer in pas :D:D:D

en ik moet werken dat weekend :( ik wil ook .. godver

Sinlath zei:
ik vind ook dat ze rustig mensen de toegang mogen ontzeggen als ze niet voldoen aan de dresscode, helaas zie je nog veel dat de doorbitches coulant zijn omdat "het kaartje al betaald is".

newyearsvibe editie precies hetzelfde, her en der mensen in spijkerbroek, nike's eronder met een strak polo shirtje, en maar langs de kant staan en kijken.. zucht.

New Years parties wordt volgens mij altijd erg coulant gedaan. Het gaat om een hoop geld dat terugverdiend moet worden. Hertje en ik zaten in De Lexion, een deel was afgehuurd door Sensual. Daar kon je dan even heenlopen als de loslopende groepen schapenherders die binnengelaten werden na 3'en je wat teveel werd, maar ook die zaal ging dicht om half 5.

De enioge party waar nog streng wordt gecontroleerd is Sensual, en bij Crazyland zijn ze ook aardig strak. Een meisje met een spijkerrokje werd geweigerd, keihard en zo hoort het. NIET willen luisteren naar dresscodes en alltijd een uitzondering willen zijn. De groeten.

Meen je dat DBC? ga je echt in zo'n netshirt naar die party ??? ik heb nog een foto van dat ding op mijn scherm gehad.. maar ik had zoiets van nee.. dat worden alleen maar flauwe opmerkingen weer ... had ik em verdorie nou toch maar gepost ... dan had ik die pot aas gehad ...

Misschien kun je 'Ma Tokkie' een mailtje sturen met de vraag of ze nog wat kleren heeft die je kunt overkopen/krijgen ?

Al die moeite voor niets.. hij heeft al iets gevonden :rolleyes:

Nog zo'n karma geil sletje :p :D

136 reacties op wat voor Tshirtje die gozer moet aandoen op een feestje ???

Terug
Naar boven