MuscleMeat

Help opa aan een shirt en win een prijs

KaLe zei:
DBC.. ga eens op zoek naar Psychotic kleding. Er is een psychotic winkel in Amsterdam, Nieuwendijk 128A. Ik heb daar hele vette shirts vandaan. Ook partyshirts ;)
Idd! Zit die winkel er nog steeds dan? Ik heb daar voorheen ook een aantal leuke shirts vandaan gehaald.

• Topic Starter Topic Starter
roxxe zei:
:roflol: wat als ze z'n gynotiete zien :evil:

Film? Server? Uploaden? Nah :devil:

Ik ben net met Hert Christine Le Duc ingedoken. Álle shirts geprobeerd, ook degene die ik minder mooi vond. Bij 4 shirts kon ik em niet eens over m'n schouders heentrekken, 1 shirt de mouwen niet over m'n biceps, allemaal TE KLEIN dus.

Om je een indruk te geven snappie. ;)

DBC01 zei:
Film? Server? Uploaden? Nah :devil:

Ik ben net met Hert Christine Le Duc ingedoken. Álle shirts geprobeerd, ook degene die ik minder mooi vond. Bij 4 shirts kon ik em niet eens over m'n schouders heentrekken, 1 shirt de mouwen niet over m'n biceps, allemaal TE KLEIN dus.

Om je een indruk te geven snappie. ;)

Heeft die knakker/dame achter de balie wel medegedeelt dat je tot XXXL kan bestellen (ja ik weet het dat heb je niet voor zaterdag in huis) XXXL is tot 154cm borstomvang geloof ik.

Sinlath zei:
Heeft die knakker/dame achter de balie wel medegedeelt dat je tot XXXL kan bestellen (ja ik weet het dat heb je niet voor zaterdag in huis) XXXL is tot 154cm borstomvang geloof ik.

Dat kon niet. Ze kon helemaal niks bestellen.. :(

a578.gif

Dit is wel wat voor DBC. Gaat tot 5XL dus moet goedkomen.

Geen printjes Benchhoney, is al 3x gevraagd :D

Hertje zei:
Dat kon niet. Ze kon helemaal niks bestellen.. :(

als jullie dan toch een keer in Amsterdam zijn.

utrechtsestraat, nabij rembrandtplein zitten 2 erotic clothing shops, 1 is voornamelijk fetisch georienteerd maar heeft heel veel keuze. anders even zoeken in de telefoongids en ze even bellen om te vragen of ze ook grote maten kunnen leveren.

Sinlath zei:

utrechtsestraat, nabij rembrandtplein zitten 2 erotic clothing shops, 1 is voornamelijk fetisch georienteerd maar heeft heel veel keuze. anders even zoeken in de telefoongids en ze even bellen om te vragen of ze ook grote maten kunnen leveren.

Een goede voor de volgende keer!:cool:

Sinlath zei:

:mad: Ik was gister nog in Amsterdam....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hey DBC01, ik regel je vandaag nog een shirt, in ruil voor (minimaal) een date met hertje ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is wel een cool shirt vind ik, ook in zwart verkrijgbaar

kan opa gelijk een broek erbij kopen die heel blijft

Ik ga maar eens naar een andere ero-shop voor Opa... Misschien dat ze daar wat hebben in zijn maat.

Lieverd, ik verwacht voor deze zoektocht in de stad (terwijl jij lekker thuis blijft) wel karma, dat snap je! :D

Doe gewoon eens normale kleding aan man, halve zool!

Gewoon een paar geile tepelklemmen erop et voila :D

Terug
Naar boven