Fitness Seller

help: schema 17 jarige

sportingboy1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
60kg
Vetpercentage
9%
hallo ik ben 17 en fitniss nu 3 maand en neem mass fusion.
en zou me graag jack 3D bestellen en micellar casain. zou dit goed zijn voor mij? ik ben nu 1m70 en weeg 60 kg .
en zou graag hulp krijgen bij een voeding en een trainingschema kan iemand mij hierbij helpen? want nu eet ik echt niet zo gezond gewone maaltijd alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Ga eerst maar een trainingsschema en voedingsschema opstellen aan de hand van de sticky's, dan krijg je wel tips enzo

troll alert

miccelar cesain

nice

• Topic Starter Topic Starter
Sportingboy. Voordat je antwoord krijgt moet je bericht leesbaar zijn. Werk aub met leestekens en hoofdletters. Misschien snappen we je dan.

Skippen die sups en PWO, je bent 17, weegt 60kg en je hebt wss nog nooit een barbell aangeraakt.

Squatten, basiscompounds leren en veel eten aangevuld met melk, ondertussen lees je jezelf in en dan komt het wel.

Zolang jy je voedingsschema en training niet in orde hebt, hoef je niet te beginnen met supplementen. Ze zullen dan vrywel niks voor je betekenen. Lees de stickies op het forum of andere topics. Probeer een eigen trainingsplan en voedingsschema op te stellen, zet dat hier neer en ik denk dat je dan veel meer adviezen gaat krijgen, in paats van hoe je nu doet!

Waarom wil je uberhaupt supps zoals jack3d gebruiken, omdat je nog nooit in de gym bent geweest?

Ga eerst een beetje experimenteren in de gym enzo,
En kijken wat er gebeurt naar een maand of 3, kun je shakes en Bcaa's gebruiken.

ik ben al 3 maand bezig hoor

En wat zijn je resultaten dan?

3 kg ongeveer bijgekomen eet nu ook al veel beter maar nog niet gezond genoeg

Post je eetschema dan is.

Terug
Naar boven