- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha watMike je bijft maar populair praten zoals altijd! heb ooit eerder met 22% gekuurd, met turi, en winstrol niks mis mee!!! en elke lichaam reageert anders!! had dus toen ook geen last van glyco of wat dan ook!!
12% en 18% is maar 6% verschil? net of je hieraan dood gaat of puntige t**ten krijgt!! alleen boven de 30% vet heb je pas een probleem Mike... Mijn populaire vriend!!

Ik probeer hier iets te vragen en wat te leren, Dan zijn er mensen die de discussie verkloten!! en die populair willen doen, omdat onze populair Maike weer negatief moest reageren met zijn k*t reacties.. Maike je hoeft niet meer te reageren op mij!!!
Dit schreef ik en heb mn antwoord al! dus waarom onnidige k*t reacties plaatsen
Dag vrienden! Heb jullie hulp nodig! Vandaag ging ik voor het eerst testo 1ml en deca 1ml inspuiten, het inspuiten ging perfect, hoewel het doorduwen echt zwaar was met 0,8mm naald. Het volgende probleem: van deca heb ik met optreknaald 1,2mm gebruikt, toen nieuwe optrek naald gebruikt voor testo, maar ik had iets te veel opgetrokken waardoor ik iets terug spoot in de testo pot. Maar ik denk dat er beetje deca in de pot van testo terecht kwam. Kan dit kwaad?? Want dan zal ik gewoon 2x prikken ipv 1 keer!!! Graag aub jullie advies!! Kan het dus kwaad als er in de testo pot beetje gemixt is met erg weinig deca?? Ben trouwens van 21.5% vet naar 18% gegaan. Mijn doel was 15% en dan kuren, maar wilde snel starten met kuren. Ik probeer tijdens het kuur naar 15% te gaan. Mvg allen!!!
Ik probeer hier iets te vragen en wat te leren, Dan zijn er mensen die de discussie verkloten!! en die populair willen doen, omdat onze populair Maike weer negatief moest reageren met zijn k*t reacties.. Maike je hoeft niet meer te reageren op mij!!!
Dit schreef ik en heb mn antwoord al! dus waarom onnidige k*t reacties plaatsen
Dag vrienden! Heb jullie hulp nodig! Vandaag ging ik voor het eerst testo 1ml en deca 1ml inspuiten, het inspuiten ging perfect, hoewel het doorduwen echt zwaar was met 0,8mm naald. Het volgende probleem: van deca heb ik met optreknaald 1,2mm gebruikt, toen nieuwe optrek naald gebruikt voor testo, maar ik had iets te veel opgetrokken waardoor ik iets terug spoot in de testo pot. Maar ik denk dat er beetje deca in de pot van testo terecht kwam. Kan dit kwaad?? Want dan zal ik gewoon 2x prikken ipv 1 keer!!! Graag aub jullie advies!! Kan het dus kwaad als er in de testo pot beetje gemixt is met erg weinig deca?? Ben trouwens van 21.5% vet naar 18% gegaan. Mijn doel was 15% en dan kuren, maar wilde snel starten met kuren. Ik probeer tijdens het kuur naar 15% te gaan. Mvg allen!!!
had dus toen ook geen last van glyco of wat dan ook!!
www.studieplan.nl/cursus/correct-nederlands-schrijven
Als je snel bent krijg je een gratis tablet erbij.
je vial ontploft als je test en deca in één vialtje mengt perongeluk. Enkel maar als het perongeluk is hé.
natuurlijk kan het geen kwaad, je test vial zal nu gewoon 99% test zijn en 1% deca ofzo. Maakt niks uit.
Deca eruit en tren erin en kijk eens wat je daalt in vp en nog wat massa pakt zelfs
Oké thx!!!!!
---------- Post added 1 September 2013 at 22:07 ----------
Thx! Trenbelone wil ik volgend jaar proberen! Maar is trenbolone niet veel sterker middel dan deca?? En hoe is primobolan?? Deze is wat softer dan tren toch?? Eindelijk iemand die normaal reageert!!
Oké thx!!!!!
---------- Post added 1 September 2013 at 22:07 ----------
Thx! Trenbelone wil ik volgend jaar proberen! Maar is trenbolone niet veel sterker middel dan deca?? En hoe is primobolan?? Deze is wat softer dan tren toch?? Eindelijk iemand die normaal reageert!!

Cutten op 21.5% met test en deca?
http://i902.photobucket.com/albums/ac228/Gando_bucket/michael-jordan-laughing.gif
Tren is inderdaad voor het lichaam een zwaarder middel. Met ook compleet andere voordelen dan deca. Verder primobolan is ook een heel goed middel echter is dit gewoon de kort werkende versie van tren werkzame duur 2-3 dagen tren E 7 dagen en tren hex 10 dagen dus wil je weten hoe je reageert op tren dan pak je parabolan mocht je er niet tegen kunnen kun je zo stoppen.