Heywood Jablomi
Cool Novice
- Waardering
- 0
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Klopt ik eet idd heel weinig, ongeveer 600 kcal per dag, er zit ook een hoop vocht heb ik gemerkt. Maar van wat ik begrepen heb is dat je best een paar weken weinig mag eten om dat vocht weg te krijgen en wat vet (middels beweging ook) zonder dat je gelijk jojo effect krijgt.
Ok en als ik nu brood, pasta e.d. schrap en omsla naar veel groenten en fruit en crackers/cruesli e.d., kan dat wel ? of is dat ook nog te weinig ??
want ik weet van mezelf dat als ik eenmaal brood er weer bij doe dan ga ik ook andere dingen weer eten.. en dat wil ik juist niet. Ik wil langzaam weer opbouwen en niet gelijk mezelf een vrijkaartje geven om maar van alles en nog wat te eten. Bv broodje gezond gaat nog wel, maar dan heb ik toch al snel de neiging om ook andere dingen erop te gaan doen. Tevens pasta met van alles en nogwat en dat zijn bij mij echt de killers.. alles met veel koolhydraten.
Sorry, ik las deze post wat later ik moet nog even dit kwijt: alle koolhydraten schrappen moet je dus niet doen (brood en pasta etc) wel minderen. sleutel dus een beetje aan de verhoudingen e/k/v/ Daarnaast moet je niet vergeten dat er veel fuit ook erg veel koolhydraten zitten dus je brood vervangen door fruit lijkt me niet echt zinvol.
Wist je dat een broodje gezond meer calorieen bevat dan een frikandel speciaal?
Wat Leaf al zei, blijf je inlezen hier op het forum. Iedereen is hier met zijn lichaam en zijn gezondheid bezig, dat werkt (voor mij althans) motiverend omdat je weet dat je niet de enige bent. Zo voel je je ook niet zielig. Iedereen ziet af

Nu ben ik echt uitgeklepperd!