AndroidHealthClinic

Help

Jefft

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
65kg
Ik train nu iets meer als een jaar en ben daarin ongeveer 10 kilo aangekomen.
Natuurlijk hartstikke blij mij maar ik blijf de laatste maanden een beetje hangen.
Moet wel zeggen dat ik best wel op mijn voeding let en meer eet alleen heb ik geen vaste schema's of iets in die richting.

Heeft iemand misschien wat tips voor me?
Greetz Jeff.

Nog meer eten + een voedingsschema maken.

Hoe kunnen jullie zeggen "meer eten" als je niet eens weet wat en hoeveel die eet?

Hoe zie je schema er ongeveer uit? Wat eet je zoal? Hoe train je? Welk oefeningen? Hoeveel herhalingen, hoe vaak, etc.

Zo'n vraag vereist denk ik iets meer informatie om te beantwoorden.

Hoe kunnen jullie zeggen "meer eten" als je niet eens weet wat en hoeveel die eet?

Hoe zie je schema er ongeveer uit? Wat eet je zoal? Hoe train je? Welk oefeningen? Hoeveel herhalingen, hoe vaak, etc.

Zo'n vraag vereist denk ik iets meer informatie om te beantwoorden.

Volgens mij snapt iedereen wel dat als je net een jaar traint en dan maar 10kg bent aangekomen en vervolgens niet meer aankomt dat je meer moet eten?
Of moet je volgens jou alleen maar harder/meer trainen?

Volgens mij snapt iedereen wel dat als je net een jaar traint en dan maar 10kg bent aangekomen en vervolgens niet meer aankomt dat je meer moet eten?
Of moet je volgens jou alleen maar harder/meer trainen?

Nee, maar als we weten hoeveel die eet, kunnen we kijken hoeveel meer het moet zijn. Nu gaat hij maybe 300kcal per dag erbij gooien maar is het alsnog niet genoeg. En als we weten dat hij een jaar lang hetzelfde heeft getraind, kan het soms heel effectief zijn iets anders te proberen.

Kijk iig op myfitnesspall.com kijk wat je nodig hebt per dag kun je alles invullen wat je eet, weet je gelijk hoeveel kcal je toe moet voegen om aan te komen.

Nee, maar als we weten hoeveel die eet, kunnen we kijken hoeveel meer het moet zijn. Nu gaat hij maybe 300kcal per dag erbij gooien maar is het alsnog niet genoeg. En als we weten dat hij een jaar lang hetzelfde heeft getraind, kan het soms heel effectief zijn iets anders te proberen.

Dat kan hij toch zelf het beste uitvinden? Opnieuw je onderhoud berekenen, daar 500 kcals boven zitten.. Kom je dan nog niet aan schroef je het gewoon geleidelijk op. Er komt een moment dat ie wel aankomt:p

En klopt.. misschien dat ie eens ander trainingsschema kan proberen maar ik weet niet wat hij dat jaar heeft gedaan dusja. Maar dan kom je weer terug op t begin, als hij niet genoeg eet maakt het toch niet veel uit.

Terug
Naar boven