XXL Nutrition

Help!?

Omega84

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m63
Massa
72kg
Vetpercentage
16%
Hey,

Ik zit met een probleem en weet eerlijk gezegd niet waar ik hiervoor het beste terecht kan. Ik zal nu ongetwijfeld regels hiermee breken, maar alvast mijn nederige excuses daarvoor. Ik zit middenin een kuur waar ik echt heerlijk op ga, echter is mijn voorraad bijna op. De dealer waar ik het normaal bij haal is helemaal nergens meer te bekennen en reageert nergens meer op. Nu kennen we allemaal de bekende websites die je via de zoekresultaten in google ziet verschijnen, maar ben daar toch een beetje sceptisch over. Nu weet ik (nogmaals) dat het op deze website een super mega grote taboe is om te spreken over waar je je gear vandaan haalt (ja, de Hema en AH heb ik al geprobeerd, zonder resultaat helaas), maar ik heb anders werkelijk geen idee hoe ik aan deze informatie moet komen. In mn sportschool heb je voornamelijk jonge knaapies die het gebruik van creatine al kuren noemen, en op straat ga ik natuurlijk niet zomaar de eerste de beste klerenkast aanspreken. Mijn mega ultra brutale vraag is dan ook; zou iemand mij misschien een e-mail adres/contactgegevens kunnen pm-en van een dealer waar je al tijden/jaren betrouwbaar bij haalt en echt spul heeft? Ik ben b.v. nogal een fan van EP. Mijn dank is groot!!

Haha zekers +10 pm's

• Topic Starter Topic Starter

Helaas nog geen èèn PM :(

---------- Toegevoegd 9 November 2014 om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst 8 November 2014 om 19:48 ----------

Nou ja zeg, zelfs als je je aanbiedt komen er geen PM's binnen. Wat moet een mens tegenwoordig doen om aan goed vloeistof te komen?

Misschien is dat een teken dat je van dat spul af moet blijven en naturel door moet trainen met je 65kg...

Stuurt iemand straks een pm...
Twee dagen later staat er weer iets in de krant zoals laatst in Den Haag. "Grote partij anabolen inbeslag genomen"

Met je 65kg op 19% en dan in de geavanceerde sectie vragen naar bronnen.
Ga ff heel snel wieberen.

Jezus, stelletje wauzen zijn jullie ook. Je kunt ook eens proberen om een constructief antwoord te geven. Kleine tip: daar heeft men veel meer aan dan dat bijdehante gedoe. Wieber zelf anders maar lekker op.

Wel een grote mond voor een agent.

Wel een grote mond voor een agent.

Je bedoeld hoofdagent he MikieB haha. Nee, ik irriteer me echt mateloos aan bepaalde standaard opmerkingen van gasten. Zat eerlijk gezegd al een beetje te wachten wanneer de eerste reacties van dergelijk niveau zou komen. Ik bedoel, ik begrijp best dat het nogal wat is wat ik hier openbaar vraag, maar het is nou niet bepaald dat er een 'top 10 dealer' topic lijstje bestaat. Maar het mooie is: heb al iemand gevonden! Mn huidige stash is bijna op haha :eek:
De mensen die wel normaal konden reageren: super bedankt! :D

Kneusje, ik zeg je gewoon waar het op staat.
Voor jou is het een standaard opmerking omdat je die reacties dus vaker krijgt.
Die reacties krijg je niet voor niks.
Je stats geen (massa en dik) zijn om te janken en dan lekker naar aas grijpen.
Je spullen niet voor elkaar en toch kuren..
Vragen naar bronnen,.. En ook nog in de geavanceerde sectie..
Als je een beetje snugger bent snap je waarom er geen top10 lijstje is van goeie dealers.
En dan nog een grote bek ook.
Goed bezig kerel, jij komt er wel...

Ga lekker tren spuiten mong**l, zul je wat aardiger van worden

Was in jouw nadeel sarcastisch bedoeld beste TS.
Ga sporten, ga eten.

Dude, ik ben 1.63 en weeg over de 70kg. Als je denkt dat dat weinig is mag je best eens leren rekenen. Haha grappig om te zien dat jullie denken dat ik een beginner ben. Het is gewoon erg vervelend dat ik alleen maar 1 betrouwbare bron heb gehad en deze nu weg is. Jullie maken er een hele scène van. Sorry maar dat is echt verwijfd.

Niet gezien, in dat geval zou ik me platspuiten inderdaad.

Kijk en dit bedoel ik nou, eerst wordt er gebashed, en nu heb je ineens wat feiten over het hoofd gezien. Sneu hoor. Ik vraag hier om hulp en jullie gedragen je als een stel kleuters. Als jullie enigzins constructief ingesteld waren, hadden jullie best eens mogen vragen wat mijn traingeschiedenis was. Meer eten? Ben je gek! Ik ben aan het cutten. Ik kom van een 48% vet af en heb een hele lange weg moeten begaan om te zijn waar ik nu ben. Ben geweldig blij met waar ik nu ben, maar helaas nog teveel vet aan mn lichaam. Overigens doseer ik mn roids niet hoog, puur een beetje voor spierbehoud. Maar goed, heb toch het idee dat ik tegen een muur praat tegen jullie, gezien jullie al een zelfingenomen standpunt hebben.

Ik zou wat groeihormonen nemen, heb je waarschijnlijk meer aan :o

Ga vreten en sporten gek !

Kuurtje niets mis mee, maar wel op deze manier.

Jij komt er niet zo

Terug
Naar boven