mesoectosaurus
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop je elke week een vial ofzo
?Ga lekker tren spuiten mong**l, zul je wat aardiger van worden
Goed topic !!! K even een serieuze vraag, waarom koop je niet een hele kuur voordat je begintKoop je elke week een vial ofzo
?
---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------
![]()

Nee, die geweldige dealer die ik aanvankelijk had kon niet alles in 1 keer leveren. Hij zou de rest naleveren (had de rest nog niet betaald hoor). Hij was zoiezo nooit echt een held als het om communicatie ging, gezien hij altijd een week later pas antwoordde. Maar goed, hij was voorderest te vertrouwen en leverde goed spul waarbij iemand die ik ken ook altijd bij hem haalde. Al mn kuurtjes heb ik bij hem gehaald. Een andere dealer heb ik nooit gekend. Na wat weken nog niets van hem gehoord te hebben had ik zoiets van laat maar zitten. Als je geen geld wil verdienen, dan zoek ik wel een ander. Eindstand is dat ik nu nog ongeveer twee keer kan spuiten. Dus ja, dat is het verhaal. Als het aan mij had gelegen had ik alles in 1 keer gekocht.![]()