Cainoo
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 11%
Beste mensen,
klakkeloos beginnen zonder te begrijpen waarmee je bezig bent is natuurlijk alleen maar tijdverspilling. Bovendien zal een bepaald programma voor de ene goed werken en voor de andere helemaal niet.
Ik ben sinds 5 mei aan het afvallen.
5 mei woog ik 89,0 kg, en zit nu ( anderhalve maand later ) op 79,2 kg -> 10kg al eraf.
Verder ben ik ook aan het fitnessen, maar ik weet niet precies wat ik moet doen.
Omdat ik ben aan het afvallen krijg ik niet veel calorieën binnen.
Ik heb deze anderhalve maand ook nog NIKS vets gegeten.
Wat ik eet op een dag:
- 3L water per dag.
- 0,5L melk per dag.
- 2 crackers met philedelphia in de morgen. ( 07:00 op school/stage dagen.)
- 2 sneetjes brood met kipfilet/rookvlees/kaas/friquando ( 10:00 )
- 2 sneetje brood met kipfilet/rookvlees/kaas/friquando 12:30 )
- 2 stukjes fruit ( 14:30 )
- Avondeten bijna altijd 250 gram groente, 100 gram vlees en één/twee aardappelen. ( 17:00 )
1x in de week is dit vis met rijst of tagliatelle.
Over een weekje heb ik zomervakantie, en wil ik volle bak gaan fitnessen, met het Max-OT-Body programma. Omdat ik alle tijd heb in de vakantie wil ik 6 dagen gaan fitnessen. En elke dag doe ik ook 40 minuten cardio -> vetverbranding.
Maar mijn vraag is, of dat met dit eetpatroon gaat lukken om dus wel af te vallen, maar ook spiermassa erbij te krijgen.
Dus wat ik wil is: nog 10kg zoiets afvallen, maar toch spiermassa erbij krijgen.
Iemand nog tips? Of zou ik niet zo snel/veel afvallen? Of hints/tips over mijn voedingsschema?
Alvast hartelijk bedankt.
klakkeloos beginnen zonder te begrijpen waarmee je bezig bent is natuurlijk alleen maar tijdverspilling. Bovendien zal een bepaald programma voor de ene goed werken en voor de andere helemaal niet.
Ik ben sinds 5 mei aan het afvallen.
5 mei woog ik 89,0 kg, en zit nu ( anderhalve maand later ) op 79,2 kg -> 10kg al eraf.
Verder ben ik ook aan het fitnessen, maar ik weet niet precies wat ik moet doen.
Omdat ik ben aan het afvallen krijg ik niet veel calorieën binnen.
Ik heb deze anderhalve maand ook nog NIKS vets gegeten.
Wat ik eet op een dag:
- 3L water per dag.
- 0,5L melk per dag.
- 2 crackers met philedelphia in de morgen. ( 07:00 op school/stage dagen.)
- 2 sneetjes brood met kipfilet/rookvlees/kaas/friquando ( 10:00 )
- 2 sneetje brood met kipfilet/rookvlees/kaas/friquando 12:30 )
- 2 stukjes fruit ( 14:30 )
- Avondeten bijna altijd 250 gram groente, 100 gram vlees en één/twee aardappelen. ( 17:00 )
1x in de week is dit vis met rijst of tagliatelle.
Over een weekje heb ik zomervakantie, en wil ik volle bak gaan fitnessen, met het Max-OT-Body programma. Omdat ik alle tijd heb in de vakantie wil ik 6 dagen gaan fitnessen. En elke dag doe ik ook 40 minuten cardio -> vetverbranding.
Maar mijn vraag is, of dat met dit eetpatroon gaat lukken om dus wel af te vallen, maar ook spiermassa erbij te krijgen.
Dus wat ik wil is: nog 10kg zoiets afvallen, maar toch spiermassa erbij krijgen.
Iemand nog tips? Of zou ik niet zo snel/veel afvallen? Of hints/tips over mijn voedingsschema?
Alvast hartelijk bedankt.

.