LuckyLuciano
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Wel een mooie stap voor z'n carriere! Had wel een grotere naam verwacht, Hiddink zou niet misstaan.
Idd, maar die wil niet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel een mooie stap voor z'n carriere! Had wel een grotere naam verwacht, Hiddink zou niet misstaan.
Hiddink komt NOOIT. Verdient iets van 8 miljoen per jaar bij Rusland.
Nu het vertrek van Henk ten Cate aanstaande lijkt, beraadt Ajax zich op mogelijke opvolgers. Volgens de Engelse media is Martin Jol de belangrijkste gegadigde, maar op de schaduwlijst van Ajax staan ook de namen van de bondscoaches Marco van Basten en John van ’t Schip. Hun contracten met de KNVB lopen, net als de verbintenis van Ten Cate bij Ajax, in de zomer van 2008 af.
Mochten Chelsea en Ajax overeenstemming bereiken over een directe overgang van Ten Cate, dan is Adri Koster (nu coach van Jong Ajax) een optie om het roer tijdelijk over te nemen. Ook een andere mogelijke opvolger - Frank Rijkaard - ligt nog vast, bij FC Barcelona. Co Adriaanse is geen optie, onthulde voorzitter John Jaakke onlangs in Sportweek.
Vandaag neemt Chelsea contact op met Ajax over de mogelijkheid om Ten Cate per direct over te nemen. De trainer zelf voerde vorige week in Londen al een gesprek met de Engelse clubleiding.
denk dat ie wel gaat nu ajax uit de eufa beker ligt ...verder zeg ik niks over de wedstrijd van gisteren![]()

Die gewoon onnoemelijke poep was. Christus er blijft niks meer van Ajax over man. Die onvergetelijke avond in Wenen is alweer ruim 12 jaar geleden.
Denk er de laatste tijd wel eens aan terug als ik voetbal op tv zie, aangezien ik me er van bewust ben geworden dat ik inmiddels liever buitenlands voetbal zie dan onze eigenste clubjes, en da's best triest.
Deze momenten zien we de komende jaren niet meer terug:
En wie denk jij dat het grootste deel van die 8 miljoen betaald?
Anders snap ik je punt niet. Abrahamovic betaald het grootste gedeelte van Hiddink, maar het ging nu over Hiddink als opvolger bij Ajax. Dat gaat Abramahamovic niet betalen neem ik aan
AjaxAnders snap ik je punt niet. Abrahamovic betaald het grootste gedeelte van Hiddink, maar het ging nu over Hiddink als opvolger bij Ajax. Dat gaat Abramahamovic niet betalen neem ik aan
![]()
Ik denk dat er bedoeld werd dat Hiddink aan de slag gaat bij Chelsea, niet bij Ajax.
Henk ten Cate blijft ondanks de uitschakeling door Dinamo Zagreb in de UEFA Cup en de belangstelling van Chelsea bij Ajax. De coach van Ajax zei dat vrijdagmiddag op een persconferentie.
Volgens Ten Cate heeft is er wel contact geweest met Chelsea over de functie van veldtrainer en voelt hij zich gevleid door de belangstelling.
Ik denk dat er bedoeld werd dat Hiddink aan de slag gaat bij Chelsea, niet bij Ajax.

Super!!!