MuscleMeat

Henk ten Cate akkoord met Chelsea

doeg henk!

Hiddink komt NOOIT. Verdient iets van 8 miljoen per jaar bij Rusland.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou het wel jammer vinden als ten Cate weg gaat. True, de resultaten in Europees verband zijn dramatisch, maar kijk eens wat voor spelers hij tot zijn beschikking heeft. De enige redelijke spelers zijn Stam, Davids, Gabri en Huntelaar. Suarez moet zich dit jaar gaan bewijzen. Daarna heb je nog Heitinga die af en toe aardig speelt, maar dan houdt het toch wel op. Colin was gister zwaar bagger, net als Ogararu, Rommedahl, Delorge, Maduro, Emanuelson, Urzaiz etc. Wat een drama. Dit soort spelers zouden aardig zijn bij een club in de sub-top, maar ondertussen zijn het basisspelers bij Ajax. Een trainerswissel gaat imo niets uitmaken, we mogen hopen dat de winterstop enkele goede spelers brengt. Maar zoals ik het nu zie zullen de spelers die nog redelijk kunnen voetballen eerder vertrekken.

Hoeveel zou hij nu verdienen bij Ajax?

denk dat ie wel gaat nu ajax uit de eufa beker ligt ...verder zeg ik niks over de wedstrijd van gisteren:D

Ajax geeft vanmiddag om 12:30u een persconferentie. Dit is normaal bij Ajax, maar er wordt waarschijnlijk meer duidelijkheid gegeven.

Nu het vertrek van Henk ten Cate aanstaande lijkt, beraadt Ajax zich op mogelijke opvolgers. Volgens de Engelse media is Martin Jol de belangrijkste gegadigde, maar op de schaduwlijst van Ajax staan ook de namen van de bondscoaches Marco van Basten en John van ’t Schip. Hun contracten met de KNVB lopen, net als de verbintenis van Ten Cate bij Ajax, in de zomer van 2008 af.

Mochten Chelsea en Ajax overeenstemming bereiken over een directe overgang van Ten Cate, dan is Adri Koster (nu coach van Jong Ajax) een optie om het roer tijdelijk over te nemen. Ook een andere mogelijke opvolger - Frank Rijkaard - ligt nog vast, bij FC Barcelona. Co Adriaanse is geen optie, onthulde voorzitter John Jaakke onlangs in Sportweek.

Vandaag neemt Chelsea contact op met Ajax over de mogelijkheid om Ten Cate per direct over te nemen. De trainer zelf voerde vorige week in Londen al een gesprek met de Engelse clubleiding.

Bron: Sportweek.nl

denk dat ie wel gaat nu ajax uit de eufa beker ligt ...verder zeg ik niks over de wedstrijd van gisteren:D

Die gewoon onnoemelijke poep was. Christus er blijft niks meer van Ajax over man. Die onvergetelijke avond in Wenen is alweer ruim 12 jaar geleden.

Denk er de laatste tijd wel eens aan terug als ik voetbal op tv zie, aangezien ik me er van bewust ben geworden dat ik inmiddels liever buitenlands voetbal zie dan onze eigenste clubjes, en da's best triest. :sad:

Deze momenten zien we de komende jaren niet meer terug:

YouTube - Kluivert Ajax Goall Champions League Final 1995

YouTube - Real Madrid-AJAX

:sad:

Die gewoon onnoemelijke poep was. Christus er blijft niks meer van Ajax over man. Die onvergetelijke avond in Wenen is alweer ruim 12 jaar geleden.

Denk er de laatste tijd wel eens aan terug als ik voetbal op tv zie, aangezien ik me er van bewust ben geworden dat ik inmiddels liever buitenlands voetbal zie dan onze eigenste clubjes, en da's best triest. :sad:

Deze momenten zien we de komende jaren niet meer terug:

Dat waren inderdaad mooie tijden ........

Jammer dat het door het Bosman Arrest moeilijker is geworden je talenten te behouden. En als je kijkt welke club daar het meeste hinder van heeft ondervonden , dan is het Ajax geweest. Voor die hele sterrenploeg hebben ze maar een schijntje gekregen. En velen zijn transfervrij vertrokken.......

En wie denk jij dat het grootste deel van die 8 miljoen betaald?

Ajax:scratch: Anders snap ik je punt niet. Abrahamovic betaald het grootste gedeelte van Hiddink, maar het ging nu over Hiddink als opvolger bij Ajax. Dat gaat Abramahamovic niet betalen neem ik aan:)

Ajax:scratch: Anders snap ik je punt niet. Abrahamovic betaald het grootste gedeelte van Hiddink, maar het ging nu over Hiddink als opvolger bij Ajax. Dat gaat Abramahamovic niet betalen neem ik aan:)

Ik denk dat er bedoeld werd dat Hiddink aan de slag gaat bij Chelsea, niet bij Ajax.

Henk niet naar Chelsea. Hij blijft aan als trainer bij Ajax.

Ik denk dat er bedoeld werd dat Hiddink aan de slag gaat bij Chelsea, niet bij Ajax.

ja dat wel maar als abrahmovic dat doet (hiddink nu naar chelsea halen) word ie meteen aangeklaagd wegens fraude in rusland en dan is ie al zijn geld kwijt ........

Henk ten Cate blijft ondanks de uitschakeling door Dinamo Zagreb in de UEFA Cup en de belangstelling van Chelsea bij Ajax. De coach van Ajax zei dat vrijdagmiddag op een persconferentie.

Volgens Ten Cate heeft is er wel contact geweest met Chelsea over de functie van veldtrainer en voelt hij zich gevleid door de belangstelling.

Valt niet tegen, zelfs de zaakwaarnemer van ten Cate heeft al gezegd dat het rond was. Zou me niets verbazen als Henk na zondag alsnog vertrekt.

Dat denk ik ook, maar ik meende ergens gelezen te hebben Hiddink de opvolger bij Ajax zou worden, maar kan het niet meer terug vinden, vond het ook al zo vreemd:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven