MuscleMeat

Henk ten Cate akkoord met Chelsea

• Topic Starter Topic Starter
Dat plaatje werd vorig jaar na de uitschakeling tegen Kopenhagen al gebruikt. Wordt nu onderhand wel een keertje oud.

Dat plaatje werd vorig jaar na de uitschakeling tegen Kopenhagen al gebruikt. Wordt nu onderhand wel een keertje oud.

Originaliteit is niet 1 van de talenten van de DBB members.....

k snap trouwens ook niet wat er te lachen valt. Van de 5 Nederlandse clubs in de UEFA cup maar 1tje door en PSV in de CL ook al verloren.....

Nog even en onze kampioen moet zich via voorrondes kwalificieren en hebben we geen 2 clubs in de CL...............:(

true, voor 't voetbal vind ik het niet leuk, alleen voor SOMMIGE ajax fans :rolleyes:

ja zo word het wel minnetjes voor het nederlandse voetbal want de punten hadden we hard nodig voor de europese plaatsen...

Originaliteit is niet 1 van de talenten van de DBB members.....

k snap trouwens ook niet wat er te lachen valt. Van de 5 Nederlandse clubs in de UEFA cup maar 1tje door en PSV in de CL ook al verloren.....

Nog even en onze kampioen moet zich via voorrondes kwalificieren en hebben we geen 2 clubs in de CL...............:(

Nee joh, das toch juist lachen! Haha, straks moet onze kampioen zich kwalificeren voor de Champions League. Maar daar hoef je nu toch helemaal niet aan te denken? Nee joh, hardstikke grappig dat Ajax eruit ligt. Dat landen als Griekenland, Oekraïne etc. ons voorbij gaan op de puntenlijst, kan ik alleen maar om lachen hoor! Haha!

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Henk ten Cate zal aankomend weekend zijn laatste wedstrijd als hoofdcoach van Ajax meemaken. Volgens De Telegraaf is een akkoord tussen Chelsea en Ajax nagenoeg bereikt en vertrekt de oefenmeester naar Londen. Gisteren begonnen de onderhandelingen tussen Chelsea's algemeen directeur Peter Kenyon en Ajax. Struikelblok is de afkoopsom die de Amsterdammers moeten ontvangen voor het laten afkopen van zijn contract.

Beide clubs zouden echter dichtbij een overeenstemming zijn, waardoor de overstap bijna een feit is. Henk ten Cate en Chelsea hadden al eerder een mondeling akkoord bereikt over een functie als veldtrainer. Nadat Ajax een desastreus Europees avontuur beleefde raakten de gesprekken en onderhandelingen in een stroomversnelling. Ajax staat na de slechte resultaten welwillend tegenover een vertrek van de trainer.

Ondertussen is Ajax achter de schermen alweer bezig met een nieuwe trainersconstructie. Volgens de geruchten zou, mocht Ten Cate vertrekken, Adrie Koster als interim-trainer moeten fungeren. Daarbij blijven Alfons Groenendijk en Hennie Spijkerman de assistenten van de selectie. Ondertussen lijkt Marco van Basten de gedoodverfde kandidaat om vervolgens in 2008 de nieuwe hoofdcoach van Ajax te worden.

Als er 1 iemand niet moet komen is het van Basten wel, als ten Cate weggaat, wat er wel op lijkt. Dan nog liever Martin Jol. Mocht van Basten aan het roer komen heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in.

Als er 1 iemand niet moet komen is het van Basten wel, als ten Cate weggaat, wat er wel op lijkt. Dan nog liever Martin Jol. Mocht van Basten aan het roer komen heb ik er helemaal geen vertrouwen meer in.

Naar verluidt zou Adrie Koster tot die tijd op 'de winkel' letten.

ik vrees idd het ergste, krijgen we tikkie terug voetbal in de Arena, gaat nergens over, vind het wel jammer dat Mr. Tottenham niet komt

Naar verluidt zou Adrie Koster tot die tijd op 'de winkel' letten.

Dat las ik ook ja. Op zich geen slechte trainer vind ik, maar heeft natuurlijk een uitstraling van een blije vogelverschrikker.

ik vrees idd het ergste, krijgen we tikkie terug voetbal in de Arena, gaat nergens over, vind het wel jammer dat Mr. Tottenham niet komt

Sowieso, plus dat rechtsbenige spelers opeens links komen te spelen, de spits nog steeds niet wordt bereikt, de beste spelers op de bank zullen zitten en dat er jeugdspelers in de topwedstrijden opgesteld zullen worden "om eens te kijken hoe ze het doen". Vervolgens wordt de Champions League halen een "test", en moet het echte werk geleverd worden in de Nederlandse beker, net als dat het WK een oefening was, en het nu op het EK "echt" moet gebeuren :roflol:

hahaha is toch logisch dat van basten komt is het lievelingetje van cruyff en jawel die heeft het bij ajax ook voor het zeggen ...

verrassing he.......hmmm zou bergkamp niet bij ajax als trainer aan de slag willen samen met overmars ???

Ajax beste eredivisieclub in tijdperk TC

Ajax is de best presterende club in de eredivisie in het tijdperk Henk ten Cate. De Amsterdammers verzamelden sinds 1 juli 2006, toen het epoque Ten Cate officieel van start ging, 92 punten in 41 duels, een moyenne van 2,24. PSV kan dezelfde cijfers overleggen, maar heeft een slechter doelsaldo. Nummer drie AZ volgt op twaalf punten. Feyenoord staat pas vijfde, nog achter FC Twente. (MA)

Top-5 eredivisie in het tijdperk Henk ten Cate als Ajax-trainer (bron: Infostrada:

1. Ajax 41-92 (110-44)
2. PSV 41-92 (91-26)
3. AZ 41-80 (97-41)
4. FC Twente 41-78 (77-41)
5. Feyenoord 41-71 (72-71)

verrassing he.......hmmm zou bergkamp niet bij ajax als trainer aan de slag willen samen met overmars ???
Dat zou ik echt helemaal te gek vinden, heeft hij z'n trainerscertificaten dan?
Ik kan me nog goed herrineren dat de jonge Bergkamp een tijd terug nog in de Meer speelde, heb hem vaak zien spelen daar, heb echt van zijn voetbal kwaliteit genoten, wat een speler :bow2::bow2::bow2:

Ajax beste eredivisieclub in tijdperk TC

Ajax is de best presterende club in de eredivisie in het tijdperk Henk ten Cate. De Amsterdammers verzamelden sinds 1 juli 2006, toen het epoque Ten Cate officieel van start ging, 92 punten in 41 duels, een moyenne van 2,24. PSV kan dezelfde cijfers overleggen, maar heeft een slechter doelsaldo. Nummer drie AZ volgt op twaalf punten. Feyenoord staat pas vijfde, nog achter FC Twente. (MA)

Top-5 eredivisie in het tijdperk Henk ten Cate als Ajax-trainer (bron: Infostrada:

1. Ajax 41-92 (110-44)
2. PSV 41-92 (91-26)
3. AZ 41-80 (97-41)
4. FC Twente 41-78 (77-41)
5. Feyenoord 41-71 (72-71)
vermeld er ook ff bij dat hij twee keer CL verdoet heeft, wat hebben we aan die 'prestaties' als we uiteindelijk alleen troostprijsjes hebben gewonnen.

Terug
Naar boven