succes met je logje.
Misschien wel handig om je voedings+trainingsschema te posten en wat verder stats/info
ok thx
stats:
ik schommel momenteel +/- rond 85kg, lengte 1m80
bf rond de 14 a 15% kan ook meer zijn? gemeten met zo een infrarood bandje op de gym

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
training:
heb geen vast trainingschema, doe meestal 2 soms 3 spiergroepen per training, probeer elke spiergroep minstens 1 keer per week aan te pakken,
sommige 2 keer per week, omdat ze sneller herstellen of waar ik vind dat ze achterblijven meestal zijn dat dan ook juist die gene die traag herstellen

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
voeding schema: eet 6 a 7 keer per dag eet niet echt clean merk dat ik anders ook niet bijkom, uren kunnen verschillen momenteel sta ik nog in nachtschift
maaltijd 1: pas wakker 15u30
kornflakes, havermout melk + stuk fruit + kwark 250 gram
maaltijd 2: 18u00 pre workout
brood met kip of kalkoen/ kaas, of pannenkoeken ofzo varieert wel
+ stuk fruit + 250 gram kwark of alpro soja 250 gram
maaltijd 3: 20u na training direkt
shake met glutamine +/- 75gram suikers
gevolgd door maaltijd, rijst, boontjes, biefstuk of kip of vis
maaltijd 4: 23.30
kwark 250 gram of brood met mager vlees of pannenkoeken + eiwitreep ofzo en stuk fruit varieert ook weer
maaltijd 5: 01.45
soep, broodje met kip en groenten, potje rijstpap, en wat junk soms (cantine opt werk)
maaltijd 6: 4u00
zie maaltijd 4
maaltijd 7: 6u30 net voor het slapen gaan
250 gram kwark
greetz