MuscleMeat

herstel

haaaaat

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m78
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
hallo heren,

Zijn er hier die langer nakuren dan 4 weken bij gemiddelde kuren van 10-12 weken lang?

Zo ja, heb je hier positieve ervaringen mee ivm herstel of deed 4 weken het al voor je? of heeft dit meer nadelen gehad dan voordelen?

heb al een paar kuren achter de rug. Merk dat mijn test daarna toch nog verre van optimaal is. Pak nu al hcg 500 iu e/5 dagen voor 10 weken lang.

ben in week 5 van een 10 weken cycle
test prop 600mg/w
mast prop 600mg/w

maar het rare is heb geen libido increase, het is zelf wat minder dan in mijn off periode. Gains gaan goed dus verwacht niet dak ik fake heb, en geen verhoogde test waarden in mijn lichaam heb.

Heb hierbij dan ook hmg aangeschaft, wil deze keer zo optimaal nodig herstellen.

zou het beter zijn om 6 weken na te kuren met arofixen op 20mg/d? of brengt dit meer slechts dan goeds.

hmg ook op 6 weken, 75iu/w? (3x 25iu/w)

laatste vraag, ik heb arofixen van de dubbele C.
er staat op 50 x 20mg. betekent dit dat dit maar 10mg nolvadex en 10mg aromasin bevat per cap? of is dit 20mg van elk? mijn dealer vermelde bij zijn producten lijst 10/10 nolv/aro of weet hij er zelf niks van want zo ver ik weet is arofixen altijd 20/20, heb het hiervoor altijd al van Meta.... gehad en dit is duidelijk 20/20 vermeld.

Kerel 10 mg pd van aromasin is al meer dan genoeg. Nolvadex is wel wat laag als dat idd maar 10 mg is, maar plaats ff foto in de neppie sectie, kan me niet voorstellen dat je 10/10 hebt, ken het verder alleen als MP die zijn hoger in tam,net als sambalbij, maar daar zit ook clomid bij.

Vier weken is te kort.

Een AI als aromasin heb je alleen nodig wanneer je tijdens een kuur een meer dan een normale hoeveelheid oestrogenen hebt aangemaakt door de aromatisering van testosterone. In jouw geval is daar wel sprake van met 600mg test per weel, met dien verstande dat masteron een negatief effect heeft op de werking van het aromatase enzym. Aangezien je een propionaat ester gebruikt is vrij kort na je kuur de bron van die aromatisering uit je lichaam verdwenen. Op dat moment doet aromasin weinig meer voor je herstel omdat de onderdrukking van je eigen aanmaak in deze kuur vooral komt door de androgenen. Immers ook bij niet aromatiserende AAS is je testosteron onderdrukt. Er is dus behoefte aan een middel wat direct stimulerend werkt op de gevoeligheid voor GnRH in de hypothalamus en wat daarnaast een stimulerend effect heeft op de aanmaak van LH en FSH. Clomid is de enige serm met die dubbele werking. Die zou je meteen na je laatste inject moeten gaan gebruiken en de aromasin nog een dag vier laten meelopen. Deze periode is langer uiteraard wanneer je langer wekende esters zou gebruiken. De aromasin kun je twee weken voor het eind van je kuur al mee beginnen. Zo kom je uit de kuur met een laag oestrogeen niveau. De Clomid zet de boel in werking 25 of 50mg e.d. laat in onderzoeken weinig verschil zien. 25mg ed of 50 eod is dus prima. Nolvadex heeft wel een stimulerend effect op de LH en FSH productie maar maakt de receptoren niet gevoelig voor GnRH. Door meteen met nolvadex te beginnen gaan beide stoffen voor dezelfde receptoren en dus kan clomid niet optimaal zijn werk doen. Dus nolvadex kun je beter gebruiken nadat je clomid zijn werk hebt laten doen. Een week of twee tot vier clomid en dan nolvadex. Dus zorg dat je uit je kuur komt met een laag niveau aan oestrogenen. Zorg dat je testikels functioneren en gevoelig zijn voor LH door de HCG tijdens de kuur of aan het eind, stimuleer vervolgens de aanmaak van LH en FSH met clomid en stap na vier weken over op een lage dosering nolvadex. 10mg ed is voldoende en dat kun je doortrekken voor dezelfde periode als je hebt gekuurd. Nolvadex heeft geen inhiberende werking.
Overigens verlaagt nolvadex wel de aanmaak van IGF en doet het op die manier alle anabole effecten van GH en peptiden als GRHP's en GRHP's te niet. So you can't have it all.

• Like
Waarderingen: Ilya
De verlaging van exogen IGF is discutabel,omdat het simpelweg geen IGF afbreekt,maar gewoon IGF verlaagd door minder aanmaak.

Kriel, ik heb inderdaad het over een remmende werking van tamoxifen op de aanmaak van IGF door toediening van STH of peps. Inderdaad als je IGF zet zal je dit omzeilen. Dit kon wel eens de enige zinvolle toepassing van exogene igf zijn trouwens...

Terug
Naar boven