Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools,
mbt hcg en overactief immuunsysteem icm deca ben ik wel benieuwd
ik heb last van.mn hoofdhuid (soort psoriases) door een overactief immuunsysteem op mn hoofdhuid .
is deca dan wel raadzaam of maakt dat niet uit icm de test?
Ik durf er ook wel 100 euro op te wedden dat ik geen gram aankom op 30mg anavar per dag. Ik reageer niet eens meer op 500mg test per week.Whahahaha 2 - 4 kg bij geoefende trainers bij anavar. Welke sprookjesboek lezen jullie allemaal ? Goed boek wel ! De dichtheid los gezwam en gebrek aan enige ervaring en waarheid is toetsing is super motiverend :') ---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ---------- Staat veel interesante materie in deze thread maar de hoeveelheid broscience en dom gelul zijn sterk dominant en veel te veel aanwezig ..
Cools dank voor je snelle reactie.
als je kijkt naar mijn voorstel is de a:e ratio dan in balans?
250 test
200 deca
200 mast
Cools,
mbt hcg en overactief immuunsysteem icm deca ben ik wel benieuwd
ik heb last van.mn hoofdhuid (soort psoriases) door een overactief immuunsysteem op mn hoofdhuid .
is deca dan wel raadzaam of maakt dat niet uit icm de test?
Hcg erbij is dan weer niet aan te raden zonder hmg.Ik durf er ook wel 100 euro op te wedden dat ik geen gram aankom op 30mg anavar per dag. Ik reageer niet eens meer op 500mg test per week.
Kan alvast geen kwaad eens te proberen.Omfg .. Gaat er ooit een slot op dit ongefundeerde geneuzel ?
Dus nu kan je verder je kennis gaan delen in andere topics.Als 500gr test niks doet doet 30m ana sws noppes ..
500gr test doet geen ruk meer na verloop van tijd als je vaker kuurt en de 100+ kg raakt .. Hoe kom je bij die uitspraken van je man ..
---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------
mg idd
Je weet zelf dat wat je nu zegt een uiterst summiere samenvatting is die maar bij benadering klopt.
Het zou fijn zijn als je dingen uitlegt en dan echt informatie geeft naast ogenschijnlijk logische beweringen waar men als men er goed naar kijkt voornamelijk meer vragen bij ontstaan.
Op deze manier gelooft elke boerenlul wat je zegt omdat het ergens logisch klinkt en een klepel raakt maar het getuigd niet van diepgaande kennis.
Ik kan het ook wat gedetailleerder en dus moeilijker uitleggen als je wil. Maar vermoed dat je dan niet meer kan volgen.
wat is jouw kuurverleden
deca is wel een heftig middel
2-3 kilo in 4 weken is helemaal niet gek. Meer kilo's worden er ook niet beweerd door cools.
Met 500mg test (met eventueel tabs als kickstart) voor 10 weken pak je gemiddeld ook 6-8 kilo max dus in verhouding klopt het wel.
Al denk ik wel dat voor de ervaren gebruiker een Anavar only niet veel zal doen
2 tot 4 kilo bij mensen wie nog nooit een fatsoenlijk gewicht hebben opgepakt. Anders is het hee bijzonder op var...
Dat is vrij goed in balans gezien deca voor 20% omzet naar oestrogeen.
---------- Toegevoegd om 19:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------
Icm test maakt dat niet heel veel uit omdat test een tegengesteld effect heeft op het immuunsysteem.
Het is altijd wel even testenHcg erbij is dan weer niet aan te raden zonder hmg.
---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------
.
Foto's van voor en na je kuur, dat wil ik zien. Ik ben er zeker van dat je al met een vergrootglas moet kijken om de winst die je gemaakt hebt te kunnen zien. Weegschaal wil niets zeggen. Al dat gelul over 2 kg spieren erbij en drie kg vet verloren. Resultaat moet je met het blote oog kunnen zien. Cools heeft wel een punt dat zijn kuurtjes veilig zijn met zo weinig mogelijk bijwerkingen en dat je vlug zal herstellen met of zonder nakuur.
Even een korte update:
Mijn eerste kuurtje Anavar 30 mg voor 4 weken:
-Ik ben nu 2 weken bezig en ik ben 1.5 kg aangekomen in gewicht.
Hoe eet je ?
Precies hetzelfde als voor het anavar kuurtje. niet meer, niet minder.
---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------
Whahahaha 2 - 4 kg bij geoefende trainers bij anavar. Welke sprookjesboek lezen jullie allemaal ? Goed boek wel ! De dichtheid los gezwam en gebrek aan enige ervaring en waarheid is toetsing is super motiverend :')
---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------
Staat veel interesante materie in deze thread maar de hoeveelheid broscience en dom gelul zijn sterk dominant en veel te veel aanwezig ..
Dus jij denkt dat ik hier zit te liegen?
Zielig.
---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------
Ik durf er ook wel 100 euro op te wedden dat ik geen gram aankom op 30mg anavar per dag. Ik reageer niet eens meer op 500mg test per week.
Lijkt me logisch. je wordt er in feite immuun voor.
Een kennis die ook al een (flink) kuurverleden heeft voelde ook niks op 50 mg anavar daarna.
Voor mij is het de allereerste keer en dus mijn lichaam reageert wel hierop.
---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------
Ik heb het hele topic vanaf begin gevolgd .. Dat is de reden dat ik geen vertrouwen heb in de dingen die je zegt en hoe je ze zegt .. Je gemakzucht in jezelf niet willen - en gezien het begin van de thread ook niet kan want je zogenaamde bewijs voering duurde maanden en raakten daarna kant nog wal - niet kunnen bewijzen en random onderzoeken of wikipedia quoten maakt niemand een kenner .. Er zit sws niemand in deze thread met daadwerkelijke kennis omdat er niks te halen valt ..
---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------
Je bent weinig meer dan de Jomanda van dbb
Ik snap je niet frko. Is er tenminste iemand die altijd de moeite neemt om mensen te helpen en adviseren breek jij dat meteen af.
Cools heeft zelf ook een kuurverleden en heeft zijn praktijk kennis aangevuld met veel theoretische wetenschappelijke onderbouwing en komt een pipo zoals jij die totaal niks toevoegt in dit topic hem afkraken.
Je zou een voorbeeld aan Cools moeten nemen om mensen eens te proberen te helpen en te adviseren dan alles alleen maar dom zitten af te zeiken.
Cools thx! Nog even een dubbelcheck. Je zegt dat de a:e vrij goed in balans is. Maar hoe goed? Is hier meer dan a dan e of andersom?
mijn doel is meer androgeen ivm voorkomen van oestrogeen gerelateerde sites. Moet de mast dan omhoog naar 400 of gewoon zo laten?
Ik twijfel niet aan je kennis hoor, maar naar mijn idee heb je meer nodig naarmate je meer massa hebt. Iemand van 70kg heeft veel minder nodig dan iemand van 100kg. Ik heb al heel wat gekuurd en uitgeprobeerd, maar de laatste keer dat ik een kuur deed met 500mg kwam ik nauwelijks aan (zelfde merk als anders, zelfde leverancier, voeding 100% in orde etc.). Of je een kuurgrens hebt, ik wil je best geloven. Ik spreek slechts uit mijn eigen ervaring en heb totaal geen wetenschappelijk kennisAlleen door te proberen zal je zeker wetenKan alvast geen kwaad eens te proberen. Maar als 500mg test niet meer doet zit je wss over je aas kuurgrens.
. Maar als ik over mijn kuurgrens zit dan ben je het toch met me eens dat ik niet meer groei op 30mg anavar
?Ben ik het ook wel mee eens.Ik snap je niet frko. Is er tenminste iemand die altijd de moeite neemt om mensen te helpen en adviseren breek jij dat meteen af. Cools heeft zelf ook een kuurverleden en heeft zijn praktijk kennis aangevuld met veel theoretische wetenschappelijke onderbouwing en komt een pipo zoals jij die totaal niks toevoegt in dit topic hem afkraken. Je zou een voorbeeld aan Cools moeten nemen om mensen eens te proberen te helpen en te adviseren dan alles alleen maar dom zitten af te zeiken.