Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Ik merkte dat ik de eerste week goed voorruit ging en daarna leek het een stabilisatie fase te zijn daarom dat ik wel eens denk om de doses te uppen naar 40 mg. Maar mischien is het wel mentaal omdat ik in de 2 e week wel 1 kg ben bijgekomen en in de 1e week maar 0.5 kg.
Lekker bij 30 houden! 40 geeft niet of nauwelijks meer resultaat maar kan wel net te veel zijn waardoor je nadelige bijwerkingen gaat merken.

---------- Post added at 15:42 ---------- Previous post was at 15:41 ----------
Teveel ongefundeerde meningen als feiten gepresenteerd in deze thread .. Verbazingwekkend dat zoveel broscience als zoete koek voor waarheid word aangenomen ..
Je kan het ook zelf proberen en eigen onderzoek ernaast leggen.

Laatst bewerkt:
Dat moet je serieus vragen ? :')
Alleen maar weinig ervaren mensen hier die alles wat meneer Cools zegt aannemen zonder slag of stoot

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Je moet voor de grap eens de eerste 50 pagina's lezen .. 100.000 leer vragen mensen naar de zogenaamde test resultaten .. Duurde maar een paar maanden voor er zeer beperkte informatie werd gegeven .. Hoe slap wil je ze krijgen ?!

Toch blij dat ik niet de enigste ben.

Nou ja, ik ben dan toch ook het levende bewijs dat je met dat kleine beetje anavar wat onschadelijk is toch een leuk resultaat kunt neerzetten zonder direct te moeten gaan injecteren of zwaardere middelen te moeten gaan nemen.
Natuurlijk kun je hiermee geen flinke gains maken op anavar 30 mg voor weekjes,maar wel flinke vooruitgang en daar gaat het toch om.

Ik ben er tevreden mee.

Anavar gain je geen f**k op. Period. Einde verhaal. Kg of 2 max. Rest sprookjes. 5 - 7 kg met primo test ? Sprookjes.

2-3 kilo in 4 weken is helemaal niet gek. Meer kilo's worden er ook niet beweerd door cools.

Met 500mg test (met eventueel tabs als kickstart) voor 10 weken pak je gemiddeld ook 6-8 kilo max dus in verhouding klopt het wel.

Al denk ik wel dat voor de ervaren gebruiker een Anavar only niet veel zal doen

Laatst bewerkt:
En niet iedereen wil 10kg spiermassa aankomen.

Is het een idee om na test cycle tijdens me cut een anvar cycle te doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.149
Dat moet je serieus vragen ? :')
Alleen maar weinig ervaren mensen hier die alles wat meneer Cools zegt aannemen zonder slag of stoot

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Je moet voor de grap eens de eerste 50 pagina's lezen .. 100.000 leer vragen mensen naar de zogenaamde test resultaten .. Duurde maar een paar maanden voor er zeer beperkte informatie werd gegeven .. Hoe slap wil je ze krijgen ?!

Zie eens naar de resultaten en ervaringen van leden in dit topic ;)

Heeft trouwens lang geduurd voor iemand iets van me aannam hoor.

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Je geloofd ook in een testosteron cyclus bij mannen.

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Als je de anavar wel hoger zou dosering en de onderdrukking wel volledig is voor 4 weken. Is een nakuurtje dan wel aan te raden bijv 10 dagen clomid?

In principe niet gezien je androgenen en oestrogeen laag is na een anavar only kuur. Je lichaam heeft geen blokkering van de receptoren dan nodig om herop te straten.

Bij langer gebruik waarschijnlijk wel.

Beste hanteer je dit:

Als je niet boven de 40 a 50mg (niet zeker welke) komt gedurende 4 weken is een nakuur in principe niet nodig.

5 weken op 30mg kan nog net. Hogere dosering op die lengte geeft een licht nakuurtje. 6 weken 30mg ook.

Maar dan spreken we telkens over 50mg gedurende 10 dagen inderdaad. Werkt dan nog eens 14 dagen door je nakuur.

50mg of hoger gedurende 6 weken vraagt om een iets langere nakuur (14 dagen op 50mg).

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Ik merkte dat ik de eerste week goed voorruit ging en daarna leek het een stabilisatie fase te zijn daarom dat ik wel eens denk om de doses te uppen naar 40 mg. Maar mischien is het wel mentaal omdat ik in de 2 e week wel 1 kg ben bijgekomen en in de 1e week maar 0.5 kg.

Is mentaal idd ;) Uppen is niet nodig.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Anavar gain je geen f**k op. Period. Einde verhaal. Kg of 2 max. Rest sprookjes. 5 - 7 kg met primo test ? Sprookjes.

3kg gemiddeld test 250mg - primo 200mg.

2kg gemiddeld anavar 30mg

4kg gemiddeld deca 200mg - test 200mg

4kg gemiddeld test 250mg - 20mg anavar

Dit zijn gemiddeldes dus resultaten variëren afhankelijk van verschillende factoren. En ik reken vocht en vet ervan af. Dus wat je uiteindelijk na je kuur over hebt ;)

Als jij niet blij bent met 2kg pure spiermassa bij anavar only is dat jou probleem.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Is het een idee om na test cycle tijdens me cut een anvar cycle te doen?

Nee. Altijd rust na een kuur.

2 tot 4 kilo bij mensen wie nog nooit een fatsoenlijk gewicht hebben opgepakt. Anders is het hee bijzonder op var...

Ja maar na de kuur. 3 maanden rust en dan anavar only. Om alleen gains te behouden enzo zonder te injecteren

• #2.152
Ja maar na de kuur. 3 maanden rust en dan anavar only. Om alleen gains te behouden enzo zonder te injecteren

Is mogelijk. Maar dan moet je wel volledig hersteld zijn van je vorige kuur. Anders is dosis en lengte afhankelijk een lichte nakuur nodig.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

2 tot 4 kilo bij mensen wie nog nooit een fatsoenlijk gewicht hebben opgepakt. Anders is het hee bijzonder op var...

Er zijn voldoende mensen met ervaring die soortgelijke resultaten boekten ;)

3-4kg anavar only is eerder voor beginners ja. Daarom spreek ik over 2kg gemiddeld.

Nou ja, ik ben dan toch ook het levende bewijs dat je met dat kleine beetje anavar wat onschadelijk is toch een leuk resultaat kunt neerzetten zonder direct te moeten gaan injecteren of zwaardere middelen te moeten gaan nemen.
Natuurlijk kun je hiermee geen flinke gains maken op anavar 30 mg voor weekjes,maar wel flinke vooruitgang en daar gaat het toch om.

Ik ben er tevreden mee.

Foto's van voor en na je kuur, dat wil ik zien. Ik ben er zeker van dat je al met een vergrootglas moet kijken om de winst die je gemaakt hebt te kunnen zien. Weegschaal wil niets zeggen. Al dat gelul over 2 kg spieren erbij en drie kg vet verloren. Resultaat moet je met het blote oog kunnen zien. Cools heeft wel een punt dat zijn kuurtjes veilig zijn met zo weinig mogelijk bijwerkingen en dat je vlug zal herstellen met of zonder nakuur.

Whahahaha 2 - 4 kg bij geoefende trainers bij anavar. Welke sprookjesboek lezen jullie allemaal ? Goed boek wel ! De dichtheid los gezwam en gebrek aan enige ervaring en waarheid is toetsing is super motiverend :')

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ----------

Staat veel interesante materie in deze thread maar de hoeveelheid broscience en dom gelul zijn sterk dominant en veel te veel aanwezig ..

Whahahaha 2 - 4 kg bij geoefende trainers bij anavar. Welke sprookjesboek lezen jullie allemaal ? Goed boek wel ! De dichtheid los gezwam en gebrek aan enige ervaring en waarheid is toetsing is super motiverend :') ---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:34 ---------- Staat veel interesante materie in deze thread maar de hoeveelheid broscience en dom gelul zijn sterk dominant en veel te veel aanwezig ..
Heb je zelf nog iets interessants toe te voegen?

Het interessante - voor het geval dat je het mist - is mijn commentaar op het gebrek aan gerede twijfel dat ik in deze thread constateer.

@Cools en de rest: vraagje, iedereen adviseert altijd test 500 als eerste kuur. ik snap waarom (basis, dient als referentie, zelfde als lichaamseigen hormoon, goeie gains.)

Kun je niet de verschillende aas gebruiken voor hun specifieke eigenchappen die ze (op papier) hebben en afstemmen op je eigen behoefte, ook al is het je eerste kuur? Uiteraard kan dit, kwestie van gewoon doen, maar is het ook aan te raden/is het logisch?

Ik snap dat je dan niet goed weet wat elke aas doet (sides/gains), maar dat neem je dan voor lief.

Voorstel:
week 1 tm 10 250 test ( basis)
week 1 tm 8 200 mg deca ( puur voor gewrichten, blessure herstel, smering, immunsysteem en toch n beetje massa icm test door synergie)
week 1 tm 10 200 mast ( enigzins tegengaan van vocht van test/deca, zorgen voor meer vrije test, hogere androgene waarde en betere balans A:E)

Doel is lean gain en verlichting van schouderblessure.

Is de A:E in balans zo, of moet de mast dan omhoog, bijv naar 400 mg?
Is 200 mg deca per week voldoende voor gewrichten, blessure herstel, smering, immunsysteem?

Je neemt in principe 1 ml van elke compound per week. Is dit voldoende als je uit gaat van de synergetische werking. (totaal toch 650 mg aas per week)?

Hoeveel zou je hierop kunnen gainen gemiddeld (snap dat dit persoongebonden is)?

Dank voor jullie reactie

Laatst bewerkt:
  • #2.159
Foto's van voor en na je kuur, dat wil ik zien. Ik ben er zeker van dat je al met een vergrootglas moet kijken om de winst die je gemaakt hebt te kunnen zien. Weegschaal wil niets zeggen. Al dat gelul over 2 kg spieren erbij en drie kg vet verloren. Resultaat moet je met het blote oog kunnen zien. Cools heeft wel een punt dat zijn kuurtjes veilig zijn met zo weinig mogelijk bijwerkingen en dat je vlug zal herstellen met of zonder nakuur.

Het gaat niet om wat je ziet. Dat is subjectief. Voor degene die kuurt kan het veel of weinig lijken terwijl het voor een ander er weinig of veel uitziet.

Het gaat om je vet% icm je massawinst. Hierna het vocht ervan af en berekenen wat je spiermassa winst is.

Wat een ander ook ziet, het gaat om je winst. En je bouwt dit op, dus niet 1 kuur en meteen ontzettend veel zichtbare massa/spierwinst.

Dus vraag voor een foto binnen een jaar bv ;)

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Het interessante - voor het geval dat je het mist - is mijn commentaar op het gebrek aan gerede twijfel dat ik in deze thread constateer.

Gelukkig voeg jij dit toe aan het topic ;) +9000

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

@Cools en de rest: vraagje, iedereen adviseert altijd test 500 als eerste kuur. ik snap waarom (basis, dient als referentie, zelfde als lichaamseigen hormoon, goeie gains.)

Kun je niet de verschillende aas gebruiken voor hun specifieke eigenchappen die ze (op papier) hebben en afstemmen op je eigen behoefte, ook al is het je eerste kuur? Uiteraard kan dit, kwestie van gewoon doen, maar is het ook aan te raden/is het logisch?

Ik snap dat je dan niet goed weet wat elke aas doet (sides/gains), maar dat neem je dan voor lief.

Voorstel:
week 1 tm 10 250 test ( basis)
week 1 tm 8 200 mg deca ( puur voor gewrichten, blessure herstel, smering, immunsysteem en toch n beetje massa icm test door synergie)
week 1 tm 10 200 mast ( enigzins tegengaan van vocht van test/deca, zorgen voor meer vrije test, hogere androgene waarde en betere balans A:E)

Doel is lean gain en verlichting van schouderblessure.

Is de A:E in balans zo, of moet de mast dan omhoog, bijv naar 400 mg?
Is 200 mg deca per week voldoende voor gewrichten, blessure herstel, smering, immunsysteem?

Je neemt in principe 1 ml van elke compound per week. Is dit voldoende als je uit gaat van de synergetische werking. (totaal toch 650 mg aas per week)?

Hoeveel zou je hierop kunnen gainen gemiddeld (snap dat dit persoongebonden is)?

Dank voor jullie reactie

Is onzin 500mg test als eerste kuur. Waarom zou je jezelf met zoveel oestrogeen meteen opschepen ;)

De kuren die ik samenstel hebben idd een specifiek doel.

-Ter bescherming/voorkoming of bestaande blessures (gewrichten en pezen) en een goed immuunsysteem: 200mg deca - 250mg test

Je test kan ook vervangen worden door hcg en hmg. Hcg alleen zou voor een overactief immuunsysteem kunnen zorgen icm alleen deca.

-250mg test - 200mg primo voor een goede A:E balans en extra vetverbranding hierdoor. Minder kans op gyno en verhouding kan hierop aangepast worden.

-Anavar only op 30mg voor degenen die niet willen injecteren.

-250mg test - 20mg anavar voor hetzelfde als de test-primo kuur, maar met iets meer winst.

De resultaten die je kan verwachten staan op deze pagina paar posten terug. Alsook welke nakuur.

Is onzin 500mg test als eerste kuur. Waarom zou je jezelf met zoveel oestrogeen meteen opschepen ;)

De kuren die ik samenstel hebben idd een specifiek doel.

-Ter bescherming/voorkoming of bestaande blessures (gewrichten en pezen) en een goed immuunsysteem: 200mg deca - 250mg test

Je test kan ook vervangen worden door hcg en hmg. Hcg alleen zou voor een overactief immuunsysteem kunnen zorgen icm alleen deca.

-250mg test - 200mg primo voor een goede A:E balans en extra vetverbranding hierdoor. Minder kans op gyno en verhouding kan hierop aangepast worden.

-Anavar only op 30mg voor degenen die niet willen injecteren.

-250mg test - 20mg anavar voor hetzelfde als de test-primo kuur, maar met iets meer winst.

De resultaten die je kan verwachten staan op deze pagina paar posten terug. Alsook welke nakuur.[/QUOTE]

Cools dank voor je snelle reactie.
als je kijkt naar mijn voorstel is de a:e ratio dan in balans?
250 test
200 deca
200 mast

Terug
Naar boven