- Waardering
- 740
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik heb een kleine praktijk ervaring waarin ook clomid vs nolva naar voren komt, hier gedeeld.
Bedankt nog Cools
Bedankt nog Cools
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Cools:
Na exact 33 dagen ( bijna 5 weken) lang 30 mg anavar te hebben genomen:
-4.5 kg aangekomen
-Vet percentage grotendeels hetzelfde gebleven, mischien zelfs ietsjes droger
-Meer vorm in borst.rug en schouders vooral in de schouders goede vooruitgang te noteren
nu afwachten over 2 maanden, hoe het dan is...
Hopelijk val ik niet veel terug☻
Thx
P
Hoe zag je voedingsschema er uit? Op onderhoud of boven onderhoud?
Neem je jezelf niet in de maling? dat je zo graag wilt dat je kuurtje goed verloopt dat je resultaten ziet die er niet zijn?
Eet je niet stiekem toch boven onderhoud en is je vetpercentage echt niet met procenten gestegen?
@Cools:
Na exact 33 dagen ( bijna 5 weken) lang 30 mg anavar te hebben genomen:
-4.5 kg aangekomen
-Vet percentage grotendeels hetzelfde gebleven, mischien zelfs ietsjes droger
-Meer vorm in borst.rug en schouders vooral in de schouders goede vooruitgang te noteren
nu afwachten over 2 maanden, hoe het dan is...
Hopelijk val ik niet veel terug☻
Thx
P
Max 1,5kg ga je verliezen, maar er zijn uitzonderingen dat meer kan behouden worden.Cools,
toch weer rebound gyno komen opzetten. Ben ook wel een paar kg's aangekomen laatste bulkperiode zal er wel mee gepaard gaan. Laatste keer adviseerde je me af te wachten en geen middelen te gebruiken totdat A:E ratio weer vanzelf gelijk getrokken was, dit heb ik ook gedaan maar het baatte nog niet, lijkt alleen maar gevoeliger en erger te worden.
Twijfel erover om of af te wachten en tijdens volgende kuur ergens in Maart arimidex te laten meelopen, of nu arimidex te pakken om het oestrogeen te laten kelderen. Wat zou jij aanraden? letro een optie?
Mooi resultaatMax 1,5kg ga je verliezen, maar er zijn uitzonderingen dat meer kan behouden worden. ---------- Toegevoegd om 15:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ---------- Dan is er mogelijk iets wat de ratio beïnvloed. Welke supplementen neem je nog?
Whey, vit D, betaine, beta alanine, groene thee. Ik heb de laatste maand ook meer bier gedronken als normaal, kan dit het ook beïnvloeden?
Van mijn kant toch een minder positieve ervaring met anavar only, en ken iemand in m'n omgeving met dezelfde issues ermee dus wou het toch even delen.
Ik word er vrij gek van, constante aggressie over alles en niks, niet/nauwelijks beter uiterlijk, niet/nauwelijks kracht gains waar het mij juist om ging, wel 2kg aangekomen maar dat vind ik niet zo boeiend. Wel lekker veel kunnen eten hehe. De lage dosis beperkte de nadelen wel, maar ik denk dat ik er gewoon niet goed op reageer en gevoelig ben - van mezelf al niet heel blij en gelukkig dus dat versterkt elkaar en verstoorde zelfs sommige trainingen en relaties waar ik normaal ondanks issues wel extreem stabiel in ben. Al met al is het voor mij persoonlijk het herstel/schade niet waard, gewoon elke dag flink trainen gaat beter.
Wel heel goed advies gekregen van Cools waar ik veel aan heb gehad qua ervaring met die kuur en alles dat erbij komt kijken.
Cools,
Vraagje over hoge bloeddruk tijdens de kuur.
hoe merk je dit?
Heb zelf best een druk tussen mn kop. Met name in de avond. Denk dat het mn bloeddruk is. Heb van mezelf hoge hematocriet
0,49 . Terwijl max 0,5 is.
Zijn er supplementen die bloeddruk verlagen of bepaalde voeding?
Ben nu pas 8 dagen bezig met test deca.
werkt aromasin bloeddruk verlagend?
Kost niet veel.Let wel op de gesp die om de arm gaat die gaan meestal maar tot een bepaalde omtrek, heb er 1vn medisana gekocht en is bijna te klein inmiddels.
Cools, werkt zo'n anavar kuurtje 30 mg 4 weken nou ook als je al vaker hebt gekuurd? Of behaal je die winsten van 2-3 kg alleen als het je eerste kuur is?

Let wel op de gesp die om de arm gaat die gaan meestal maar tot een bepaalde omtrek, heb er 1vn medisana gekocht en is bijna te klein inmiddels.
Ik wil ook een kuurtje anavar gaan doen. 4 weken 30mg per dag.
Mijn vraag is waar zou ik de anavar moeten kopen?
Welke anavar adviseer jou Cools?