XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.584
En ook niet 4/6weken anavar dan?
1-8 test 300mg
Anavar 4/6 weken? Op 60mg

Dat kan, alleen anavar lager dan.

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Zeg cools, cruisen op 250mg test omdat mn blast niet goed ging, maar ik krijg nog steeds puistjes die ik normaal op hoge dosis krijg, emotioneel instabiel als een ongestelde vrouw en m'n gyno blijft lekker zitten terwijl ik nolva neem.
A:e ratio? Wat te doen? Kan namelijk geen bloed prikken. Geen geld voor en de dokter gaat niet meewerken als ik zeg dat het daarvoor is.

Je cruise verlagen naar 125mg. Je zou kunnen combineren met 150mg primo indien gewenst dan. En probleem opgelost ;) Ook dat ongestelde vrouw zijn :p

Geen nolva dus.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Zeg Cools,

ben al een poosje opzoek naar bronnen die praten over het herstel van hormoonhuishouding na kuren, maar vind hier bijzonder weinig over, en wat ik vind zijn oa een paar citaten uit ''doping, de nuchtere feiten'' (flinke bias dus imo?)

Kan jij wat nuttigs zeggen over (uiteraard ook een kwestie van pech/geluk, maar general speaking) in welke mate herstel na het stoppen van een kuur en pct met nolvadex volledig zal zijn? En dan niet alleen qua cholesterol etc, maar ook qua testosteron, oestrogeengevoeligheid etc etc.

Dat hangt van zooooveel factoren af.

Persoonsafhankelijk, dosis, lengte kuur, middelen, verhouding tussen middelen, hcg tijdens of na kuur, dosis van hcg, welke nakuur, dosis nakuur en lengte hiervan.

Dus dan moet je specifieker zijn :p

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Je cruise verlagen naar 125mg. Je zou kunnen combineren met 150mg primo indien gewenst dan. En probleem opgelost ;) Ook dat ongestelde vrouw zijn :p

Geen nolva dus.

Beetje bang dat ik might gaines verlies als ik zo laag ga zetten maar merkte met 125mg vorige keer deze sides niet. Nieuwe shit bijhalen is wel een teringwerk voor die paar weekjes :p Wel ari en nolva liggen.
Ach anders verlaag ik het wel even naar 125.

Hallo cools,

Ik heb eerder een blast test 250 tren 600 gedaan. Deze ging erg lekker en weinig sides. Enkel 1 week een 'gevoelige' tepel gehad maar niet pijnlijk. Ook toen niks tegen genomen.

Nu wil ik beginnen met mijn test tren mast t3 blast. Maar wat als de tepel gevoelig word. Ik zat zelf aan ari te denken en dan op 0,25 of 0,50mg als het pijnlijk word. Hoe denk jij hierover?

Tevens op de us board lees ik vaak nolva clomid als pct voor test tren mast. Ook hier ebn ik nog niet over uit..

• #2.587
Beetje bang dat ik might gaines verlies als ik zo laag ga zetten maar merkte met 125mg vorige keer deze sides niet. Nieuwe shit bijhalen is wel een teringwerk voor die paar weekjes :p Wel ari en nolva liggen.

Gewoon primo erbij dan ;) (is lang houdbaar en komt dus altijd van pas) Komt op zelfde neer als 250test icm een anti-oestrogeen, alleen beter voor je lichaam en ook onderhoud van gains. Trust me.

Dus een anti-oestrogeen, welk dan ook, gaat sowieso de anabole werking van test deels teniet doen. Dus dan kan je beter test verlagen.

---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Hallo cools,

Ik heb eerder een blast test 250 tren 600 gedaan. Deze ging erg lekker en weinig sides. Enkel 1 week een 'gevoelige' tepel gehad maar niet pijnlijk. Ook toen niks tegen genomen.

Nu wil ik beginnen met mijn test tren mast t3 blast. Maar wat als de tepel gevoelig word. Ik zat zelf aan ari te denken en dan op 0,25 of 0,50mg als het pijnlijk word. Hoe denk jij hierover?

Tevens op de us board lees ik vaak nolva clomid als pct voor test tren mast. Ook hier ebn ik nog niet over uit..

ari gaat alleen je oestrogeenomzetting verlagen, dan kan je al beter gewoon test verlagen en vervangen deels.

Vraag is of het aan de test ligt. Volgens mij verhoogt tren de gevoeligheid van de oestrogeenreceptoren en mogelijk de activiteit van het aromatase enzym. Dus een lagere dosis test zou dan gewenst zijn.

Als het puur aan de tren ligt is het een moeilijkere zaak.

ben jij niet 18/19 met je blast en cruise :p

Geen nolva dus.

---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:09 ----------

Dat hangt van zooooveel factoren af.

Persoonsafhankelijk, dosis, lengte kuur, middelen, verhouding tussen middelen, hcg tijdens of na kuur, dosis van hcg, welke nakuur, dosis nakuur en lengte hiervan.

Dus dan moet je specifieker zijn :p

Normale dosissen
500 test e per week 10 weken
250 test e + 400 mast e per week 11 weken

dat soort kuurtjes

Hcg tijdens de kuur, 800-900iu p week vanaf begin kuur tot begin nakuur,
Nakuur gewoon met nolva, eerste twee weken 40 mg per dag, week 3 en 4 20mg per dag

Specifiek genoeg? hah

• #2.592
Normale dosissen
500 test e per week 10 weken
250 test e + 400 mast e per week 11 weken

dat soort kuurtjes

Hcg tijdens de kuur, 800-900iu p week vanaf begin kuur tot begin nakuur,
Nakuur gewoon met nolva, eerste twee weken 40 mg per dag, week 3 en 4 20mg per dag

Specifiek genoeg? hah

Nee niet specifiek genoeg :p

Niemand neemt nog 40mg nolva de eerste 2 weken, omdat overkill.

Ook is een standaard test e kuur meestal 12 weken dacht ik?

We zullen het gemiddeld op 10 weken houden dan. Een kuur van 500 tot 900mg aan totale stof waarvan 250-500mg test.

Indien men hcg bij een kuur zoals deze gebruikt gaat het herstel natuurlijk sneller zijn. Normaal gezien voor een volledig herstel vermoed ik dat dit 4 tot 6 maanden gaat zijn. Dus dan praten we over gelijkende waardes van voor de kuur.

Nee niet specifiek genoeg :p

Niemand neemt nog 40mg nolva de eerste 2 weken, omdat overkill.

Ook is een standaard test e kuur meestal 12 weken dacht ik?

We zullen het gemiddeld op 10 weken houden dan. Een kuur van 500 tot 900mg aan totale stof waarvan 250-500mg test.

Indien men hcg bij een kuur zoals deze gebruikt gaat het herstel natuurlijk sneller zijn. Normaal gezien voor een volledig herstel vermoed ik dat dit 4 tot 6 maanden gaat zijn. Dus dan praten we over gelijkende waardes van voor de kuur.

Dank voor je reply. Leer elke dag weer wat :)

Heb ik nog 2 vraagjes:

1: Zit er nog echt verschil in herstel tussen 10 en 12 weken kuur(met bijvoorbeeld bovenstaande kuren om het even gemakkelijk te houden)? Uiteraard herstel je van 6 weken sneller dan van 14 weken, maar een verschillen tussen 10-12 weken, is dat noemenswaardig?

2: Aangezien je hogere dosissen zet dan eigen productie, (en je axis dus sowieso plat ligt) maakt het voor herstel nog verschil of je totaal 600 900 of 1200 totale stof zet?

• #2.594
Dank voor je reply. Leer elke dag weer wat :)

Heb ik nog 2 vraagjes:

1: Zit er nog echt verschil in herstel tussen 10 en 12 weken kuur(met bijvoorbeeld bovenstaande kuren om het even gemakkelijk te houden)? Uiteraard herstel je van 6 weken sneller dan van 14 weken, maar een verschillen tussen 10-12 weken, is dat noemenswaardig?

2: Aangezien je hogere dosissen zet dan eigen productie, (en je axis dus sowieso plat ligt) maakt het voor herstel nog verschil of je totaal 600 900 of 1200 totale stof zet?

Je zou denken van niet, maar vreemd genoeg kunnen die 2 weken extra het herstel sterk bemoeilijken.

En ja dat maakt uit. Hoe meer je zet, hoe meer stof en hoe langer het in je systeem blijft. Dus als gevolg nog langere onderdrukking. Ook zit je nog eens met mogelijke verhoogde toxiciteit aan je teelballen en dus mogelijke schade.

Je zou denken van niet, maar vreemd genoeg kunnen die 2 weken extra het herstel sterk bemoeilijken.

En ja dat maakt uit. Hoe meer je zet, hoe meer stof en hoe langer het in je systeem blijft. Dus als gevolg nog langere onderdrukking. Ook zit je nog eens met mogelijke verhoogde toxiciteit aan je teelballen en dus mogelijke schade.

duidelijk.! Thanks man!

Mijnheer Cools, Ik voel een klein hard knobbeltje in mijn linkerborst. Is verder niet gevoelig ofzo en ik ga ervan uit dat het een opgezet kliertje is. Wat denk je? Gewoon in de gaten houden en voorlopig de Nolva nog even in de kast laten?

• #2.597
Mijnheer Cools, Ik voel een klein hard knobbeltje in mijn linkerborst. Is verder niet gevoelig ofzo en ik ga ervan uit dat het een opgezet kliertje is. Wat denk je? Gewoon in de gaten houden en voorlopig de Nolva nog even in de kast laten?

Even in de gaten houden.

Lager dan 60mg? Hoe hoog dan. Ik lees dat sommige zelfs 200mg doen. HIerop het forum.

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Lager dan 60mg? Hoe hoog dan. Ik lees dat sommige zelfs 200mg doen. HIerop het forum.
Waarom lager dan 60? Kwa toxiciteit of ?

• #2.599

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

Waarom lager dan 60? Kwa toxiciteit of ?

Mensen doen nogal eens wat.

30-40mg. Inderdaad hogere dosis heeft meer kans op bijwerking dan in verhouding met werking.

Afgelopen week "even" het hele topic doorgelezen :) Mijn vraag is waarom je bent afgestapt van test 250 / primo 200?
Ik zie nu dat je 250/250 op beiden zet. zijn dit betere verhoudingen voor herstel? Verder is dit volgens mij nog steeds één van de meest ideale kuren aangezien je weinig vocht vasthoud. Met Deca blaas je toch meer op en gains zijn volgens mij nagenoeg hetzelfde.

Verder andere vraag, hoe kijk je naar nakuur op Nolva als je test 500 voor 6 weken pakt? 10 dagen op 20mg? of is 10mg dan ook voldoende zoals je adviseerd bij je test/primo kuur?

Terug
Naar boven