- Waardering
- 2.952
Afgelopen week "even" het hele topic doorgelezenMijn vraag is waarom je bent afgestapt van test 250 / primo 200?
Ik zie nu dat je 250/250 op beiden zet. zijn dit betere verhoudingen voor herstel? Verder is dit volgens mij nog steeds één van de meest ideale kuren aangezien je weinig vocht vasthoud. Met Deca blaas je toch meer op en gains zijn volgens mij nagenoeg hetzelfde.
Verder andere vraag, hoe kijk je naar nakuur op Nolva als je test 500 voor 6 weken pakt? 10 dagen op 20mg? of is 10mg dan ook voldoende zoals je adviseerd bij je test/primo kuur?
Door een kleine berekeningsfout waar ik geen rekening mee gehouden heb.
250/250 gaat een betere verhouding geven tussen androgeen en oestrogeen. En het geeft ietsjes meer winst zonder je herstel in de weg te staan.
Inderdaad het geeft stuk minder vocht tov deca-test, maar minus het vocht gaf deca-test nog ietsjes meer winst. Alhoewel het herstel moeilijker is en de uiteindelijke winst gelijk kan zijn.
Ik zou zeggen probeer eens op 250test-250primo of dit beter bevalt.
Test 500mg voor 6 weken is een moeilijk, komt veel oestrogeen bij te zien. Maar gezien de korte duur van de kuur is clomid op 50mg voor 14 dagen voldoende. Of 10mg nolva. Als je teelballen krimpen tijdens de kuur meteen hcg beginnen om de nakuur beter te laten aanslaan.

Mijn vraag is waarom je bent afgestapt van test 250 / primo 200?
Ik heb men bloedafname gedaan voor andere reden. Maar als het oestrogeen zo laag is, is het niet beter om gewoon de test iets te verhogen?