AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.601
Afgelopen week "even" het hele topic doorgelezen :) Mijn vraag is waarom je bent afgestapt van test 250 / primo 200?
Ik zie nu dat je 250/250 op beiden zet. zijn dit betere verhoudingen voor herstel? Verder is dit volgens mij nog steeds één van de meest ideale kuren aangezien je weinig vocht vasthoud. Met Deca blaas je toch meer op en gains zijn volgens mij nagenoeg hetzelfde.

Verder andere vraag, hoe kijk je naar nakuur op Nolva als je test 500 voor 6 weken pakt? 10 dagen op 20mg? of is 10mg dan ook voldoende zoals je adviseerd bij je test/primo kuur?

Door een kleine berekeningsfout waar ik geen rekening mee gehouden heb.

250/250 gaat een betere verhouding geven tussen androgeen en oestrogeen. En het geeft ietsjes meer winst zonder je herstel in de weg te staan.

Inderdaad het geeft stuk minder vocht tov deca-test, maar minus het vocht gaf deca-test nog ietsjes meer winst. Alhoewel het herstel moeilijker is en de uiteindelijke winst gelijk kan zijn.

Ik zou zeggen probeer eens op 250test-250primo of dit beter bevalt.

Test 500mg voor 6 weken is een moeilijk, komt veel oestrogeen bij te zien. Maar gezien de korte duur van de kuur is clomid op 50mg voor 14 dagen voldoende. Of 10mg nolva. Als je teelballen krimpen tijdens de kuur meteen hcg beginnen om de nakuur beter te laten aanslaan.

Cools, daar waar ik steeds dacht dat ik teveel oestrogeen had tijdens.... Nu volgens mijn bloedtest is deze 6ng/l. Bij de marge staat tussen de 14 en 60 voor een volwassen.

• #2.603
Cools, daar waar ik steeds dacht dat ik teveel oestrogeen had tijdens.... Nu volgens mijn bloedtest is deze 6ng/l. Bij de marge staat tussen de 14 en 60 voor een volwassen.

Als man kan je best onder de 20ng/l zitten buiten een kuur.

6ng/l is inderdaad vrij laag, maar het is belangrijk dat dit in verhouding is met je test. Wat was deze waarde?

Als man kan je best onder de 20ng/l zitten buiten een kuur.

6ng/l is inderdaad vrij laag, maar het is belangrijk dat dit in verhouding is met je test. Wat was deze waarde?

Ha dat weet ik niet??? Ik heb men bloedafname gedaan voor andere reden. Maar als het oestrogeen zo laag is, is het niet beter om gewoon de test iets te verhogen?

• #2.605
Hoe anavar het best verdelen op 30mg?
20mg na ontwaken, 10mg voor t sporten 18:30?

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

• #2.609

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:34 ----------

Voor het sporten heeft geen nut. Belangrijkste is dat je het in 2 of 3 dosissen verdeeld zodat je 24u activiteit van de stof hebt. Na 10-12u is deze vrijwel uitgewerkt.

Door een kleine berekeningsfout waar ik geen rekening mee gehouden heb. 250/250 gaat een betere verhouding geven tussen androgeen en oestrogeen. En het geeft ietsjes meer winst zonder je herstel in de weg te staan. Inderdaad het geeft stuk minder vocht tov deca-test, maar minus het vocht gaf deca-test nog ietsjes meer winst. Alhoewel het herstel moeilijker is en de uiteindelijke winst gelijk kan zijn. Ik zou zeggen probeer eens op 250test-250primo of dit beter bevalt. Test 500mg voor 6 weken is een moeilijk, komt veel oestrogeen bij te zien. Maar gezien de korte duur van de kuur is clomid op 50mg voor 14 dagen voldoende. Of 10mg nolva. Als je teelballen krimpen tijdens de kuur meteen hcg beginnen om de nakuur beter te laten aanslaan.

Ok duidelijk, thanks!

Iemand ervaring hier met beharing door kuren? Krijg nu ook beharing op mn rug, is dit tijdelijk door de hoge hoeveelheid androgenen? (1000mg test ew) en gaat dit daarna weer weg? Of is dit altijd blijvend?

Kreeg met tren ook enorm dikke zwarte beharing maar dit ging zodra ik stopte weer voor 80% weg. Alleen nu begint het toch wel veel te worden op test..

Iemand ervaring hier met beharing door kuren? Krijg nu ook beharing op mn rug, is dit tijdelijk door de hoge hoeveelheid androgenen? (1000mg test ew) en gaat dit daarna weer weg? Of is dit altijd blijvend? Kreeg met tren ook enorm dikke zwarte beharing maar dit ging zodra ik stopte weer voor 80% weg. Alleen nu begint het toch wel veel te worden op test..

Klopt, had het vooral met Winstrol.. voor 75% blijvend bij mij.

Iemand ervaring hier met beharing door kuren? Krijg nu ook beharing op mn rug, is dit tijdelijk door de hoge hoeveelheid androgenen? (1000mg test ew) en gaat dit daarna weer weg? Of is dit altijd blijvend?

Kreeg met tren ook enorm dikke zwarte beharing maar dit ging zodra ik stopte weer voor 80% weg. Alleen nu begint het toch wel veel te worden op test..

Dat blijft :)

Nou da's mooi kut dan :D

Dus 3 x 10 mg is het beste cools?
Word er dan nog genoeg opgenomen, van die 10mg?

Van de medicinale dosis (die veelal lager is dan 10mg) houden de patiênten toch ook over....

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Ben vandaag 4de en laatste week gestart 30 mg/dag Oxandrolone. Wil bestelling plaatsen bij XXL om vanaf volgende maandag wat ondersteuning te bieden. De XXL test-booster + de XXL detoxer. Is het nuttig / aangewezen om alsook DHEA toe te voegen of heeft dit geen enkel nut ? Uit respect voor het engagement en inspanningen van Cools zal ik volgende week uiteraard het resultaat van het kuurtje posten. ;)

---------- Toegevoegd om 09:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

[/COLOR]Ben vandaag 4de en laatste week gestart 30 mg/dag Oxandrolone. Wil bestelling plaatsen bij XXL om vanaf volgende maandag wat ondersteuning te bieden. De XXL test-booster + de XXL detoxer. Is het nuttig / aangewezen om alsook DHEA toe te voegen of heeft dit geen enkel nut ? Uit respect voor het engagement en inspanningen van Cools zal ik volgende week uiteraard het resultaat van het kuurtje posten. ;)

Oké prima!

Wat zijn jouw resultaten tot nu toe?

• #2.618

Er wordt voldoende opgenomen ja ;)

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:03 ----------

Van de medicinale dosis (die veelal lager is dan 10mg) houden de patiênten toch ook over....

Ben vandaag 4de en laatste week gestart 30 mg/dag Oxandrolone. Wil bestelling plaatsen bij XXL om vanaf volgende maandag wat ondersteuning te bieden. De XXL test-booster + de XXL detoxer. Is het nuttig / aangewezen om alsook DHEA toe te voegen of heeft dit geen enkel nut ? Uit respect voor het engagement en inspanningen van Cools zal ik volgende week uiteraard het resultaat van het kuurtje posten. ;)

Ok, ben benieuwd ;)

DHEA is mogelijk anti-katabool, maar zou je lichaam gewoon rustig laten herstellen.

Terug
Naar boven