Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Heb ik in het verleden eens getest 2 weken dan maand niets, weer 2 weken en dan nog 1 maal. Gaf goed resultaat met snel herstel. Of het minder bijwerkingen/risico's geeft is moeilijk te zeggen tov 4 weken.
Is een maand off ertussen wel voldoende? En is het iets wat je het hele jaar door kunt doen of moet je ergens een langere pauze inlassen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.563
  • #2.565
Ik wordt steeds slimmer.... :D

Ik weet het, je lever wil orals liever niet gecombineert zien, maar is het een idee om var te combineren met een heel klein beetje van een aromatiserende oral voor iets gunstigere t:e ratio?

• #2.568
Ik weet het, je lever wil orals liever niet gecombineert zien, maar is het een idee om var te combineren met een heel klein beetje van een aromatiserende oral voor iets gunstigere t:e ratio?

Nou, sommige orals zijn niet zo vriendelijk voor je lever. Dus moeilijk te combineren. Je kan altijd hcg of lichte dosis test gebruiken erbij.

Hcg heeft dan de voorkeur bij velen gezien het onderhuids kan geïnjecteerd worden. Maar dan zit je wel met een volledige onderdrukking en is een nakuur weer nodig.

Ga binnenkort 2,5 week var doen, 2,5 weken off en dan weer 2,5 week var. Dit komt beter uit ivm feestdagen/verjaardagen.

Hierbij neem ik:
- pompoenpitolie 1 gr pd (swanson)
- Vit C Calcium ascorbaat 1 gr pd (AOV)
- Mariadistel 3 caps pd (AOV)
- Vitamine D-3, 5000iu eod (swanson)

Graag op of aanmerkingen :)

• #2.570
Ga binnenkort 2,5 week var doen, 2,5 weken off en dan weer 2,5 week var. Dit komt beter uit ivm feestdagen/verjaardagen.

Hierbij neem ik:
- pompoenpitolie 1 gr pd (swanson)
- Vit C Calcium ascorbaat 1 gr pd (AOV)
- Mariadistel 3 caps pd (AOV)
- Vitamine D-3, 5000iu eod (swanson)

Graag op of aanmerkingen :)

Slecht idee. 2,5 weken on/of telkens gaat het niet worden. Je lichaam is niet hersteld op die 2,5 weken en dan ga je weer?

Beter 4 weken en 1,5-2 maanden off.

Jaa ik wou de kuur van 33 dagen opsplitsen met een off periode van 3 weken omdat dat beter uit komt voor mij ipv aan een stuk door. Daarna wou ik 1,5 maand off gaan. Is dit echt een slecht idee?

• #2.572
Jaa ik wou de kuur van 33 dagen opsplitsen met een off periode van 3 weken omdat dat beter uit komt voor mij ipv aan een stuk door. Daarna wou ik 1,5 maand off gaan. Is dit echt een slecht idee?

Slecht idee ;) Het gaat hier niet om beter uitkomen, maar winst en herstel.

Klopt het dat het neerkomt op 3x per jaar 4 weken on zijn en de rest van het jaar ben je eigenlijk ongezond en aan het herstellen?

Is hier verschil in met zwaardere kuren en met pct en hcg? Is dat of zelfs altijd on zijn met hcg dan niet veiliger/gezonder?

• #2.574
Klopt het dat het neerkomt op 3x per jaar 4 weken on zijn en de rest van het jaar ben je eigenlijk ongezond en aan het herstellen?

Is hier verschil in met zwaardere kuren en met pct en hcg? Is dat of zelfs altijd on zijn met hcg dan niet veiliger/gezonder?

De rest van het jaar ben je niet alleen gezond aan het herstellen. Herstel gaat vrij snel, maar je moet je lichaam ook de rust geven.

Nee altijd on zijn met hcg is zeker niet gezonder ;) Als het lichaam zo werkte was het helemaal leuk natuurlijk :p

Dag cools,
Vraagje wat zou je aanraden: Test/primo 8 weken of Test/Anavar 8 weken. Doel is cutten.

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

Dag cools,
Vraagje wat zou je aanraden: Test/primo 8 weken of Test/Anavar 8 weken. Doel is cutten.

En ook niet 4/6weken anavar dan?
1-8 test 300mg
Anavar 4/6 weken? Op 60mg

Laatst bewerkt:
Zeg cools, cruisen op 250mg test omdat mn blast niet goed ging, maar ik krijg nog steeds puistjes die ik normaal op hoge dosis krijg, emotioneel instabiel als een ongestelde vrouw en m'n gyno blijft lekker zitten terwijl ik nolva neem.
A:e ratio? Wat te doen? Kan namelijk geen bloed prikken. Geen geld voor en de dokter gaat niet meewerken als ik zeg dat het daarvoor is.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Zeg cools, cruisen op 250mg test omdat mn blast niet goed ging, maar ik krijg nog steeds puistjes die ik normaal op hoge dosis krijg, emotioneel instabiel als een ongestelde vrouw en m'n gyno blijft lekker zitten terwijl ik nolva neem.
A:e ratio? Wat te doen? Kan namelijk geen bloed prikken. Geen geld voor en de dokter gaat niet meewerken als ik zeg dat het daarvoor is.

Zeg Cools,

ben al een poosje opzoek naar bronnen die praten over het herstel van hormoonhuishouding na kuren, maar vind hier bijzonder weinig over, en wat ik vind zijn oa een paar citaten uit ''doping, de nuchtere feiten'' (flinke bias dus imo?)

Kan jij wat nuttigs zeggen over (uiteraard ook een kwestie van pech/geluk, maar general speaking) in welke mate herstel na het stoppen van een kuur en pct met nolvadex volledig zal zijn? En dan niet alleen qua cholesterol etc, maar ook qua testosteron, oestrogeengevoeligheid etc etc.

Zeg jw sluit eens achteraan ik was eerst

Terug
Naar boven