bodybuilding198
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 73
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er een site waar ik kan zien hoe androgeen een stof is? Is trenbolone nou androgener dan dht ? Alleen bij dierenstudies was het 500 x androgener als test had ik gelezen

Is er een site waar ik kan zien hoe androgeen een stof is? Is trenbolone nou androgener dan dht ? Alleen bij dierenstudies was het 500 x androgener als test had ik gelezen
http://www.steroid.com/steroid_profiles.php
Klik op het gewenste steroide profiel en dan onderaan staat de androgeen/anabool verhouding.
Hoe accuraat / up to date deze info is weet ik verder niet.
http://www.steroid.com/steroid_profiles.php
Klik op het gewenste steroide profiel en dan onderaan staat de androgeen/anabool verhouding.
Hoe accuraat / up to date deze info is weet ik verder niet.
Niet zo accuraat, staat uitgelegd op de eerste pagina.
Wat denk jij erover Cools? best wel interessant om erover te praten aangezien men niet exact weet hoe exact iemand kaal wordt
Waarom een man aanleg heeft tot kaal worden heeft te maken met de androgeenreceptor gevoeligheid in de hoofdhuid en prostaglandines verhouden. Prostaglandine D2 verhoogt haaruitval en Prostaglandine E2 verhinderd dit.
Dus de verhouding is ook belangrijk, ook tussen androgenen (DHT en testosteron) en oestrogenen (vooral estradiol).
Aas heeft niet alleen een sterk effect op de androgenen waarde, maar ook oestrogene. Ook hebben deze een effect op de prostaglandines. Afhankelijk van je verhouding, gevoeligheid receptoren en gebruikte aas geeft dit meer of minder kans op haaruitval.
Ik had net paar posts terug een voorbeeld genoemd over mijn situatie, wat denk jij erover? Qua mening dan hoef niet echt onderbouwd etc te worden.
Verminder omzetting naar DHT en heeft een positief effect op de prostaglandines verhouding.PompoenpitolieVerminder omzetting naar DHT en heeft een positief effect op de prostaglandines verhouding.
400mg buiten een kuur en 600-1000mg tijdens een kuur.
Zal ik doen maar ik bedoelde als ik maandenlang op tren zat op een hoge dosering en geen kale plekken en inhammen heb gekregen (wel elke dag haaruitval) zal dan test op max 500 mg wat doen? zal de pompoenpit etc kopen, met ketoconazol etc
Cools, ik zit al een aantal weken in de cut, en zou graag anavar of winny erin willen gooien op 30mg p/d gedurende 4 a 5 weken.
Welka oral raad jij dan aan?
Grt.
Cools, ik heb het hele topic doorgelezen, zeer interessant. In een ander topic heb ik gelezen dat je goede ervaringen hebt met korte cycli van twee weken (met anavar?). Kun je daar meer over vertellen?
Reden hierachter is dat ik graag op een zo veilig mogelijke manier wat sneller progressie wil maken richting mijn natuurlijke limiet, met zo min mogelijk onderdrukking en zo snel mogelijk herstel van natuurlijke hormonenbalans. Ook lijkt me een zo geleidelijk mogelijke weg beter voor de pezen en aanhechtingen en kan ik me voorstellen dat op langere termijn de gains vergelijkbaar zouden zijn. Ik zat te denken aan 2 weken on, 6 weken off, zou dat vergelijkbare resultaten geven als 4 weken on, 12 weken off, maar dan met minder bijwerkingen/risico's?
Cools, weet je een site waar ik pompoenpitolie kan kopen voor een redelijke prijs? Evenals dat andere dat DHT- remt (ben even de naam kwijt) was ook afkomstig van een plant