XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.641
Wat voor dosis raad jij dan aan? Dit topic heeft best veel info, dus zijn er nog meer dingen die aan te raden zijn?

Calcium ascorbaat (merk aov, vitamine C), altijd handig tijdens kuur.

Pompoenpitolie ter voorkoming van prostaatgroei en haarverlies. 1000mg/dag.

Voor de rest is het maar wat je nog wilt beschermen ;)

Waar kan je ergens de androgeen-oestrogeen ratio's vinden per kuurcombinatie?

• #2.643
Iemand heeft een negatief effect op het immuunsysteem gehad door pompoenpitolie. Mensen die zich zwakker en/of ziek voelen tijdens gebruik meteen stoppen.

Het is mogelijk gezien door de meerdere effecten van de actieve stoffen erin dat er een verlaagde weerstand kan optreden.

Als dit meer voorvalt dan wordt Red Maca weer de voorkeur.

---------- Toegevoegd om 23:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Waar kan je ergens de androgeen-oestrogeen ratio's vinden per kuurcombinatie?

Die ratio's zijn er niet. Het is ongeveer en kan verschillen afhankelijk van iemand zijn aromatase activiteit en oestrogeenreceptor gevoeligheid.

Ik heb wel wat standaard dosissen bedacht dat voor meeste mensen een goede a:e ratio geeft. Maar sommigen moeten minder test en/of meer primo zetten voor een betere balans.

133 paginas. Pfff..duurde even maar ik ben bij XD.

Cools. Wat een geduldige vent ben jij. Chapeau. En thanks voor alle moeite.

Zeker 1000 keer besproken maar Primobolan is dus een dht - variant, hoezo is het dan licht androgeen en kunnen vrouwen het gebruiken?

Dus androgene bijwerkingen is met dit minimaal?

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Zeker 1000 keer besproken maar Primobolan is dus een dht - variant, hoezo is het dan licht androgeen en kunnen vrouwen het gebruiken?

• #2.647
133 paginas. Pfff..duurde even maar ik ben bij XD.

Cools. Wat een geduldige vent ben jij. Chapeau. En thanks voor alle moeite.

Heb je goed gedaan :p

En graag gedaan.

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Omdat Primobolan volgens mij een dhb variant is en geen dht.

Het zet niet om naar oestrogeen, voor de rest heeft het niets met DHT te maken als het om androgeen gaat.

Welke structuur ze hebben gebruikt heb je dus niet veel aan. Het gaat om de structuur en werking die je uiteindelijk bekomt.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Het is een zwak androgeen wat niet omzet naar oestrogeen. Nadeel is dat oestrogeen tegen bepaalde effecten van androgenen beschermd. Vrouwen die de pil nemen (progesteron+oestrogeen) kunnen het gebruiken.

En mannen zetten er dus om deze reden best test en/of hcg bij.

Maar waar de steroïde op gebaseerd is maakt dus niet uit. Het gaat om wat je hebt.

Heb je goed gedaan :p

En graag gedaan.

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:44 ----------

Het zet niet om naar oestrogeen, voor de rest heeft het niets met DHT te maken als het om androgeen gaat.

Welke structuur ze hebben gebruikt heb je dus niet veel aan. Het gaat om de structuur en werking die je uiteindelijk bekomt.

---------- Toegevoegd om 00:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Het is een zwak androgeen wat niet omzet naar oestrogeen. Nadeel is dat oestrogeen tegen bepaalde effecten van androgenen beschermd. Vrouwen die de pil nemen (progesteron+oestrogeen) kunnen het gebruiken.

En mannen zetten er dus om deze reden best test en/of hcg bij.

Maar waar de steroïde op gebaseerd is maakt dus niet uit. Het gaat om wat je hebt.
Dus prostaatgroei, haargroei haaruitval is minimaal dan bijvoorbeeld masteron of test?

• #2.649
Dus prostaatgroei, haargroei haaruitval is minimaal dan bijvoorbeeld masteron of test?

De androgene activiteit van primo is nog een grote vraag. Het zet alvast niet om naar DHT wat een voordeel heeft natuurlijk.

Dus icm test (50-50) kan het minimaler blijven idd. Wel rekening houden met lager oestrogeen wat de cellen beschermd ook (en haren). Dus test en/of hcg erbij, ook voor stimulatie van seksuele functies.

Tijdens een test cycle van 500mg van 10weken is 12,5mg aromasin om de drie dagen een goede start las ik in je topic (wil kans op gyno minimaal houden). Maw op maandag, donderdag, zondag,... of reken ik die "om de drie dagen" nu niet goed uit :)?

Als er toch gevoelig tepels opspelen (wat niet altijd een indicatie is voor gyno) wat kan ik dan best doen? aromasin best meteen verhogen en naar welke dosis?

• #2.651
Tijdens een test cycle van 500mg van 10weken is 12,5mg aromasin om de drie dagen een goede start las ik in je topic (wil kans op gyno minimaal houden). Maw op maandag, donderdag, zondag,... of reken ik die "om de drie dagen" nu niet goed uit :)?

Als er toch gevoelig tepels opspelen (wat niet altijd een indicatie is voor gyno) wat kan ik dan best doen? aromasin best meteen verhogen en naar welke dosis?

Reken je goed uit ;) Als gevoelige tepels opspelen doe je om de 2 dagen.

Ik ga morgen 4e injectie zetten.
250 Mg test 400 primo. Word helemaal gek van me rechter tepel.
Hele dag jeuk en irriterende pijn. Maar voel nog geen knobbel.
Even afwachten maar?

Verder ben ik ook zo moe. Kom echt me bed niet uit en halverwegen de dag zie ik t niet meer zitten.
Wat kan dit zijn?

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Even afwachten maar?

Verder ben ik ook zo moe. Kom echt me bed niet uit en halverwegen de dag zie ik t niet meer zitten.
Wat kan dit zijn?

• #2.653
Even afwachten maar?

Wat kan dit zijn?

Slechte verhouding oestrogeen-androgeen.

Test naar 125 mg en primo 350mg. Even zien wat dat geeft.

feedback over de pompoenpitolie.
Heb van mezelf een lagere weerstand maar heb nog nergens last dus pomponepitolie vergert het niet drastisch.
Zit nu ook in week 4-5 van test kuur en moet zeggen dat mijn haaruitval 1000% minder is ofzo. Vorige kuur trok ik bossen haren uit me hoofd nu zijn dit nog enkele.
*(1000mg ed)

feedback over de pompoenpitolie.
Heb van mezelf een lagere weerstand maar heb nog nergens last dus pomponepitolie vergert het niet drastisch.
Zit nu ook in week 4-5 van test kuur en moet zeggen dat mijn haaruitval 1000% minder is ofzo. Vorige kuur trok ik bossen haren uit me hoofd nu zijn dit nog enkele.
*(1000mg ed)

Welke kuur zat je toen op

Even afwachten maar?

Wat kan dit zijn?

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:12 ----------

Even afwachten maar?

Wat kan dit zijn?

Ik had op 250 test en 700 primo nergens last van. Sliep juist kort snachts maar dat was genoeg. 5 uurtjes Ofzo.

Normaal had ik minimaal 7 uur nodig

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar primo verhogen.
Dit omdat het al geen heftige kuur is en ik heb zonde vind om maar halve ampullen te gebruiken.

Ik moet wel zeggen. Had eerste 2 weken nergens last van. Was facking druk. Maar merkte wel dat ik na 4-5 dagen echt uitkeek naar de volgende spuit(gevoel).
Als ik dan weer geprikt had voelde ik me weer paar dagen super lekker. Leek wel of ik met korte esters bezig was
Alleen toen ik de code van AP checkte gaven hun aan dat het nep was. Toen over gestapt op deze test van AP. Die wel goed blijkt.

Heb je de code wel goed ingetypt?
Heb hetzelfde meegemaakt met test e dat die site eerst aangaf dat t nep was. Hoofd letters en kleine letters precies goed ingevuld.2e keer alles kleine letters getoets en toen was t legit..

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Mijn voorkeur zou ook uitgaan naar primo verhogen.
Dit omdat het al geen heftige kuur is en ik heb zonde vind om maar halve ampullen te gebruiken.

Ik moet wel zeggen. Had eerste 2 weken nergens last van. Was facking druk. Maar merkte wel dat ik na 4-5 dagen echt uitkeek naar de volgende spuit(gevoel).
Als ik dan weer geprikt had voelde ik me weer paar dagen super lekker. Leek wel of ik met korte esters bezig was
Alleen toen ik de code van AP checkte gaven hun aan dat het nep was. Toen over gestapt op deze test van AP. Die wel goed blijkt.
Probeer anders nogmaals de code

Ik heb die code al 1000x gedaan.
Zelfs vrienden van mij laten doen haha.
kvpl5.jpg

Terug
Naar boven