AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Heb d'r voor de zekerheid maar foto bij gezet.
Had nog nooit gelezen over nep AP.
Zoals eerder aangegeven voelde ik me d'r wel super lekker en energiek op voor paar dagen na inject

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.662
Zou niet teveel verhogen dan als je niet zeker bent wat erin zit.

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Heb d'r voor de zekerheid maar foto bij gezet.
Had nog nooit gelezen over nep AP.
Zoals eerder aangegeven voelde ik me d'r wel super lekker en energiek op voor paar dagen na inject

Er zijn 2 soorten die rond gaan. Die van Chinese afkomst zou niet zo geweldig zijn en de code werkt dan ook niet.

Ook vervalsen ze uiteindelijk alles. Kan zijn dat je alleen test aan het injecteren bent, maar dan zou je redelijk wat vocht moeten hebben tov primo combi.

• #2.664
feedback over de pompoenpitolie.
Heb van mezelf een lagere weerstand maar heb nog nergens last dus pomponepitolie vergert het niet drastisch.
Zit nu ook in week 4-5 van test kuur en moet zeggen dat mijn haaruitval 1000% minder is ofzo. Vorige kuur trok ik bossen haren uit me hoofd nu zijn dit nog enkele.
*(1000mg ed)

Ok, dat is goed ;)

Ben nog steeds aan het orienteren wat ik zal gaan doen. Als je 30mg oxandrolone op twee weken of 20mg op drie weken met elkaar vergelijkt, wat zou dan beter zijn qua verhouding onderdrukking/resultaat? Ik neig naar 20mg op 3 weken.

Wil voor de oxa van baltic gaan, daarvan zitten er 40x10mg tabletten in een pakje. Dan zou ik dus 13 dagen op 30mg of 20 dagen op 20mg kunnen doen.

Ik ga er sowieso pompoenpitolie of red maca naast nemen en wil ook bloed laten testen.

• #2.666
Ben nog steeds aan het orienteren wat ik zal gaan doen. Als je 30mg oxandrolone op twee weken of 20mg op drie weken met elkaar vergelijkt, wat zou dan beter zijn qua verhouding onderdrukking/resultaat? Ik neig naar 20mg op 3 weken.

Wil voor de oxa van baltic gaan, daarvan zitten er 40x10mg tabletten in een pakje. Dan zou ik dus 13 dagen op 30mg of 20 dagen op 20mg kunnen doen.

Ik ga er sowieso pompoenpitolie of red maca naast nemen en wil ook bloed laten testen.

Is moeilijk te zeggen omdat het persoonsafhankelijk is. Iemand die gevoeliger aan onderdrukking is bij een lage dosis kan beter korter nemen bv.

Ik zou voor 30mg voor 2 weken gaan dan.

Cools, gyno trekt niet weg in me cruise, zit inmiddels in dag 18 van me cruise.. ( 1150 test E was blast met 20mg aromasin).

Zit nu ff op 250 test zonder ai oid( wou me lichaam ff rust geven ipv aromasin doornemen), in de hoop dat het weg zou trekken..

Zou ik nu weer starten met de aromasin en de test op 125 zetten of had jij andere ideeën?

Cools, gyno trekt niet weg in me cruise, zit inmiddels in dag 18 van me cruise.. ( 1150 test E was blast met 20mg aromasin).

Zit nu ff op 250 test zonder ai oid( wou me lichaam ff rust geven ipv aromasin doornemen), in de hoop dat het weg zou trekken..

Zou ik nu weer starten met de aromasin en de test op 125 zetten of had jij andere ideeën?
Ben jij dik ofsoow?

• #2.670

Ik raad eerder een androgeen zoals primo of mast erbij om die a:e balans in evenwicht te brengen. Als 20mg aromasin niet helpt dan is dat zeker aan te raden.

Ik raad eerder een androgeen zoals primo of mast erbij om die a:e balans in evenwicht te brengen. Als 20mg aromasin niet helpt dan is dat zeker aan te raden.

Was op 500mg test e3d , ga ticg cutten op tren nu.

Denk 125mg test 400 tren, gaat me er meer om dat die gyno nou ff wegtrekt want na 16 weken on ( & gyno) gaat Dat vast moeilijker

• #2.672
Waarom zou je niet eigenlijk mast in elke kuur willen. Klinkt als een safe way om minder sides te hebben.

Makkelijke manier idd om die a:e balans te houden. 100 a 200mg/week is al voldoende.

Dat is misschien 30 euro in een kuur, goedkoper dan alle potjes ari, aro, nolva erbij.. Om nog maar te zwijgen over impact op je lichaam met die medicijnen.

• #2.676
Dat is misschien 30 euro in een kuur, goedkoper dan alle potjes ari, aro, nolva erbij.. Om nog maar te zwijgen over impact op je lichaam met die medicijnen.

Klopt, die anti-oestrogenen zijn ook moeilijk te doseren. Dus je kan snel te weinig oestrogeen hebben met mogelijke negatieve gevolgen.

Tren kan de kans weer verhogen.

Snap ik, das ook de reden dat ik nu graag de gyno bijna weg wil hebben, ben niet gevoelig voor tren gyno..

vorig jaar 375 test E/20mg SD/800 tren zonder gyno gedaan, 500 test E 500mg primo 350 ace ook niet.

hoge dosis test only heeft me de das om gedaan nu.. Ga vanaf nu ook wat lager in de doseringen zitten en meer op definieren richten ipv bulken/cutten bulken/cutten.. heel leuk dat aankomen enz maar ben nu wel keer flauw van al dat strenge diëten haha..

• #2.680
Snap ik, das ook de reden dat ik nu graag de gyno bijna weg wil hebben, ben niet gevoelig voor tren gyno..

vorig jaar 375 test E/20mg SD/800 tren zonder gyno gedaan, 500 test E 500mg primo 350 ace ook niet.

hoge dosis test only heeft me de das om gedaan nu.. Ga vanaf nu ook wat lager in de doseringen zitten en meer op definieren richten ipv bulken/cutten bulken/cutten.. heel leuk dat aankomen enz maar ben nu wel keer flauw van al dat strenge diëten haha..

Je test combineren met mast of primo. Dus 250mg test en 100mg mast of primo bv.

Terug
Naar boven