XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Primo is toch heel licht androgeen? Hoe vergelijk je dat met mast

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
Primo is toch heel licht androgeen? Hoe vergelijk je dat met mast

Is niet zo licht als men denkt, is niet veel minder androgeen dan test op zichzelf. Het is dat het niet omzet naar DHT wat de totale androgeniteit verminderd.

Icm test doet het goed zijn werk, mast nog iets beter.

Wat voor verhouding hanteer je dan met mast tot test/tren? Zou nog wel willen cutten op sust-tren-mast. Zat zelf te denken aan 500-400-400 maar weet de verhouding niet eigenlijk.

• #2.685
Wat voor verhouding hanteer je dan met mast tot test/tren? Zou nog wel willen cutten op sust-tren-mast. Zat zelf te denken aan 500-400-400 maar weet de verhouding niet eigenlijk.

Als je mast als toevoeging gebruikt zou ik met 100 a 200mg beginnen. Is altijd wat zoeken om een juiste verhouding te vinden met 3 middelen, zeker met tren.

Als je mast als toevoeging gebruikt zou ik met 100 a 200mg beginnen. Is altijd wat zoeken om een juiste verhouding te vinden met 3 middelen, zeker met tren.

Bedoeling was wel als cutting-agent. Maar in hogere dosissen hoef je dus ook niet te denken aan een hogere dosis mast om je a:e verhouding ok te houden?
Dit maakt me namelijk wel aan het twijfelen, maar als die 200mg die ik extra zou willen nemen beter kan wachten en anders eerder problemen oplevert..

• #2.687
Bedoeling was wel als cutting-agent. Maar in hogere dosissen hoef je dus ook niet te denken aan een hogere dosis mast om je a:e verhouding ok te houden?
Dit maakt me namelijk wel aan het twijfelen, maar als die 200mg die ik extra zou willen nemen beter kan wachten en anders eerder problemen oplevert..

Nee idd, want je moet ook rekening houden met de androgene waarde van de middelen die je al gebruikt.

@Cools: Hoe groot is de kans op bloat bij het kuurtje TestE 300 mg/ Deca 250?

Natuurlijk clean eten erbij.

Thanks!

@Cools: Hoe groot is de kans op bloat bij het kuurtje TestE 300 mg/ Deca 250?

Natuurlijk clean eten erbij.

Thanks!

• #2.690
Vrij groot op die dosering, maar blijft persoonsafhankelijk.

Uit eigen testen was 200 deca + 250 test de beste dosering voor minste kans op bloat.

Ik lees altijd dat ze primo echt heel hoog doseren 500- 1000 mg per week, hoe kan men dan goed resultaat halen met 250 test en 200 primo?

• #2.692
Ik lees altijd dat ze primo echt heel hoog doseren 500- 1000 mg per week, hoe kan men dan goed resultaat halen met 250 test en 200 primo?

Met magie.

:p omdat je naar de combi moet zien. 200-250mg primo op zichzelf gaat je mss 1 a 2 kg brengen, maar in combi met test wordt dat meteen 4kg gemiddeld.

250 test op zichzelf zal ook niet veel geven, dus het is de combi die elkaar aanvult. Waarom geen 500 test dan?, omdat oestrogeen.

Klopt, zelf zat ik op 1 gram test nadat ik klaar was met cutten en low bodyfat was en voelde me heel erg dik terwijl ik heel de dag kwark en oats en kip met rijst at.

Nu twijfel ik hoe ik het zal doen, ik weet zeker dat 250 mg test en 200 primo echt niks zal doen aangezien ik nu al op 250 test zit..

Hoe denk je over low dose test en high dose NPP en primo?

• #2.694
Klopt, zelf zat ik op 1 gram test nadat ik klaar was met cutten en low bodyfat was en voelde me heel erg dik terwijl ik heel de dag kwark en oats en kip met rijst at.

Nu twijfel ik hoe ik het zal doen, ik weet zeker dat 250 mg test en 200 primo echt niks zal doen aangezien ik nu al op 250 test zit..

Hoe denk je over low dose test en high dose NPP en primo?

Nandrolone high dose in welke vorm dan ook is nooit aan te raden. Max 200mg/week zou ik aanhouden en dan 400-500mg primo icm 250 test erbij.

NPP om de 3 dagen 100mg.

En hcg er natuurlijk bij 750iu om de 4 dagen (of iets in die aard). Hmg zou er ook bij kunnen 25iu bij elke hcg injectie, maar niet perse nodig.

Laatst bewerkt:
Nandrolone high dose in welke vorm dan ook is nooit aan te raden. Max 200mg/week zou ik aanhouden en dan 400-500mg primo icm 250 test erbij.

NPP om de 3 dagen 100mg.

En hcg er natuurlijk bij 750iu om de 4 dagen (of iets in die aard). Hmg zou er ook bij kunnen 25iu bij elke hcg injectie, maar niet perse nodig.

Hoezo is nandrolone op een hoge dosering slecht? Iets met imuunziekte te maken?

Je ziet mensen hier toch gelijk winstrol,masteron,tren spuiten als ''cutkuur'' al die androgenen wat je prostaat en andere dingen problemen met zich mee kan brengen.

• #2.696
Hoezo is nandrolone op een hoge dosering slecht? Iets met imuunziekte te maken?

Je ziet mensen hier toch gelijk winstrol,masteron,tren spuiten als ''cutkuur'' al die androgenen wat je prostaat en andere dingen problemen met zich mee kan brengen.

Het blijft nog altijd nandrolone. De vraag bij NPP is hoelang er reststof in het lichaam blijft, wat een probleem vormt bij de decaonaat ester.

Dit kan op termijn problemen geven zoals verschillende nandrolone gebruikers uit het verleden al weten. Alhoewel we dan spreken van deca only en bv hoge dosis deca en laag test.

Voor het immuunsysteem is nandrolone positief terwijl testosteron negatief is. Dus het kan een mooie toevoeging zijn bij een kuur, maar in gematigde dosering.

Ook zit je nog mogelijke interacties van nadrolone met de oestrogeen-en progesteronreceptor waar je rekening mee moet houden.

Dus nandrolone altijd 200mg/week.

Ik was ook aan het lezen om iets toe te voegen.
Ik zit nu halverwegen week 4 van test 250 primo 400 elke 6e dag(kwam zo uit en heb dat aangehouden)
Ben nu al 2 weken de hele dag moe en sinds 3-4 dagen bloed sago de hele dag. Moet mezelf echt door de training heen sleuren en zo goed als geen kracht.
Eet elke dag 3600kcal+ En ben nu iets meer als kilo aangekomen met bijna % vet
Zit nu 81,5 kilo 10% 178cm.

Wat gaat hier fout?

• #2.698
Ik was ook aan het lezen om iets toe te voegen.
Ik zit nu halverwegen week 4 van test 250 primo 400 elke 6e dag(kwam zo uit en heb dat aangehouden)
Ben nu al 2 weken de hele dag moe en sinds 3-4 dagen bloed sago de hele dag. Moet mezelf echt door de training heen sleuren en zo goed als geen kracht.
Eet elke dag 3600kcal+ En ben nu iets meer als kilo aangekomen met bijna % vet
Zit nu 81,5 kilo 10% 178cm.

Wat gaat hier fout?

Slechte a:e verhouding in jou geval. Primo omlaag naar 250mg en je zal je beter voelen.

Oke. Kan ik ook test op 375 zetten?

Maar misschien stomme vraag...
Kan die verhouding ook tegengaan dat je wat aankomt dan?
En gewoon geen kracht. Sommige oefeningen gaan slechter als 5 weken geleden

• #2.700
Oke. Kan ik ook test op 375 zetten?

Maar misschien stomme vraag...
Kan die verhouding ook tegengaan dat je wat aankomt dan?
En gewoon geen kracht. Sommige oefeningen gaan slechter als 5 weken geleden

Dat zou je kunnen doen, maar het kan ook een te hoge androgeen en oestrogeen waarde geven voor jou.

Sowieso raad ik altijd 250-250 test en primo aan ;)

Je kan eens proberen naar 375, maar geeft weer sterkere onderdrukking en dus moeilijker herstel. Hcg was dan wel handig tijdens de kuur (verhoogt je oestrogeen ook en eigen test natuurlijk) voor beter herstel. Dus dan hoef je test niet te verhogen.

Als je geen hcg bij de hand hebt zou ik het op 250-250 houden. Je kan ook in de 2 weken na je kuur hcg zetten in 3 dosissen of zodra je het hebt nog tijdens je kuur 750iu om de 4 dagen. Hmg zou er ook bij kunnen.

Terug
Naar boven