XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hcg loopt al mee.
500iu maandag en vrijdag

250-250 je zou zeggen 500-500 dan.
Maar dat ging niet op he als ik het goed herinner uit je topic

Maar dat er kwa kracht/gewicht niks gebeurd schrijf je ook toe aan de a:e verhouding?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.702
Hcg loopt al mee.
500iu maandag en vrijdag

250-250 je zou zeggen 500-500 dan.
Maar dat ging niet op he als ik het goed herinner uit je topic

Maar dat er kwa kracht/gewicht niks gebeurd schrijf je ook toe aan de a:e verhouding?

mm ok.

Verhoog hcg naar 750iu eens.

Gelijkmatig verhogen werkt spijtig genoeg niet omdat je omzetting naar oestrogeen door aromatase niet evenredig verhoogt. Maar je hebt ook nog wel extra androgene activiteit van test zelf en vooral dht natuurlijk.

Ik raad het alvast niet aan gezien je klachten. Meer test en aas algemeen kan nog meer moe maken. Dus voor je winst, waar het om gaat, stel ik voor te verlagen naar 250. Ga je meer mee halen in jou geval. Je kan er gevoelig voor zijn, dus heb je ook minder nodig hoogstwaarschijnlijk.

Gezien je door hcg ook zelf test en oestrogeen aanmaakt zal je winst op 250-250 vrij goed zijn.

Dat er kwa kracht niets gebeurd kan zijn door de moeheid. De vraag is ook of je spullen ook real zijn.

Testen=weten in dit geval. Verlagen naar 250mg primo en als dat werkt dan weet je al een heel stuk meer. Daarna kan je nog verhogen en indien je weer last van moeheid en krachtverlies krijgt dan weet je voldoende.

Laatst bewerkt:
Hmm oke, ik ga het eens in overweging nemen.
Zat zelf al te twijfelen test te verhogen. Dus dat jij zegt verlagen is beetje jammer haha.

Spullen zijn van AP en volgens de codes real!

Waarop moet ik een bloedtest aanvragen?

• #2.704
Hmm oke, ik ga het eens in overweging nemen.
Zat zelf al te twijfelen test te verhogen. Dus dat jij zegt verlagen is beetje jammer haha.

Spullen zijn van AP en volgens de codes real!

Waarop moet ik een bloedtest aanvragen?

Ik zeg niet snel verhogen :p

Maar proberen dus ;)

AP bevat ethyl oleate als olie en kan ook een negatief impact op je lichaam hebben. Het is dan ook niet goedgekeurd in de VS en EU voor injectie.

Je witte en rode bloedcellen, nierfunctie en lever lijken me in dit geval het belangrijkste.

Ik zeg niet snel verhogen :p

Maar proberen dus ;)

AP bevat ethyl oleate als olie en kan ook een negatief impact op je lichaam hebben. Het is dan ook niet goedgekeurd in de VS en EU voor injectie.

Je witte en rode bloedcellen, nierfunctie en lever lijken me in dit geval het belangrijkste.

Ik ga kijken of ik het kan aanvragen.
Toen ik begon was dit allemaal super zei de dokter.
Kan ze wel ff neerzetten hier.

O misschien door die olie dan ook al 4 weken een dikke bil
Misschien maar eens ander merk pakken.
Heb nog LYY test en primo. Zal dat eens zetten maandag

Ik heb je topic doorgelezen en heb je idd nooit zien zeggen verhogen.

• #2.706
Ik ga kijken of ik het kan aanvragen.
Toen ik begon was dit allemaal super zei de dokter.
Kan ze wel ff neerzetten hier.

O misschien door die olie dan ook al 4 weken een dikke bil
Misschien maar eens ander merk pakken.
Heb nog LYY test en primo. Zal dat eens zetten maandag

Ik heb je topic doorgelezen en heb je idd nooit zien zeggen verhogen.

Eerst ander merk idd eens proberen. En indien nodig kan de dosis nog aangepast worden.

Tijdens mn anavar only 30 mg/dag ben ik ook 2x grieperig/ziek geworden, zou dit door de pompoenpitolie komen? Ik las ergens dat het voor een verminderde weerstand kan zorgen.

En wat is precies het verschil tussen test primo en test mast ? Voordelen en nadelen?

Waar is die pompoenpitolie nu eigenlijk goed voor?

Het zou haaruitval en prostaatgroei tegengaan. Echter had ik zelfs op deze lage dosering nog last van lichte haaruitval

Haar uitval heb ik geen last van maar prostaat kan handig zijn tijdens kuren. Ik merkte dat ik met name snachts wakker werd om te pissen tijdens kuren. Dit verstoort mijn nachtrust. Normaal heb ik daar nauwelijks last van.

Waar kan je goede pompoenpitolie bestellen en hoeveel moet je nemen?

Cools adviseert 1 gram per dag, ik heb van het merk swanson. Misschien komt het snachts pissen wel doordat je wat meer drinkt dan normaal.

Ik hoop dat cools wat meer kan vertellen over het verband tussen ziek zijn en pompoenpitolie..

Haar uitval heb ik geen last van maar prostaat kan handig zijn tijdens kuren. Ik merkte dat ik met name snachts wakker werd om te pissen tijdens kuren. Dit verstoort mijn nachtrust. Normaal heb ik daar nauwelijks last van. Waar kan je goede pompoenpitolie bestellen en hoeveel moet je nemen?

ik heb het vooral met tren dat ik in de nacht moet pissen:(

Cools adviseert 1 gram per dag, ik heb van het merk swanson. Misschien komt het snachts pissen wel doordat je wat meer drinkt dan normaal.

Ik hoop dat cools wat meer kan vertellen over het verband tussen ziek zijn en pompoenpitolie..

Ik dronk juist bewust weinig . Ook geen pre-bed shake maar bijv een eiwit reep. Niets hielp. Nu ik in de cruise zit gaat het stuk beter. Ik word nog wel eens wakker snachts maar niet zo vaak.

Probleem was ook dat ik na het wakker worden om te pissen niet meer verder kom slapen tijdens test-high primo. Nu met low dose test slaap ik zo weer verder.

Ik dronk juist bewust weinig . Ook geen pre-bed shake maar bijv een eiwit reep. Niets hielp. Nu ik in de cruise zit gaat het stuk beter. Ik word nog wel eens wakker snachts maar niet zo vaak.

Probleem was ook dat ik na het wakker worden om te pissen niet meer verder kom slapen tijdens test-high primo. Nu met low dose test slaap ik zo weer verder.

Hehe Pumpie dan wens ik je met tren succes met slapen :p

Ot: cool vertelde dat je van die Pompoenpitolie tabletten bij de tuinen kan halen. 1 zo'n tablet zou al volstaan als ik het goed meegelezen heb.

Ot: cool vertelde dat je van die Pompoenpitolie tabletten bij de tuinen kan halen. 1 zo'n tablet zou al volstaan als ik het goed meegelezen heb.

Daarom: diazepam en melatonine ligt an klaar ;)

Maar op zich had ik tijdens low test - high primo genoeg aan 4-5 uur slaap.

We gaan het zien. Zet de tren in begin maar ff op 200mg / week denk ik. Slaap is toch wel belangrijk voor mij. Anders kap ik er gewoon mee en ga ik over op test-NPP bijv.

Hoeveel oxandrolone(pharma grade) zou jij naast 250 test zetten om te cutten ?

Ik heb ze ook bij de tuinen gehaald. Is idd 1 gram per capsule
Was 1+1 gratis haha.
Ben er alleen mee gestopt om te kijken of dit de oorzaak was van me vermoeidheid enzo

• #2.719
Tijdens mn anavar only 30 mg/dag ben ik ook 2x grieperig/ziek geworden, zou dit door de pompoenpitolie komen? Ik las ergens dat het voor een verminderde weerstand kan zorgen.

En wat is precies het verschil tussen test primo en test mast ? Voordelen en nadelen?

Dat zou kunnen.

Ik zou volgende keer eens Red maca proberen. De vraag is dan nog of beiden wel nut hebben bij anavar only gezien dit niet naar DHT omzet.

Test mast gaat je iets minder spiermassa geven dan test primo. Ook is mast mogelijk androgener.

beste cools. Ik heb sinds 2005 niks meer gebruikt betreft kuren....ben nu 40 jaar en zou wel weer eens een licht kuurtje willen gaan doen. weeg 103kg 1.97. vetpercentage 9%.
Wat ik absoluut niet meer wil is lange onderdrukking van mijn eigen hormoonsysteem. Ben wel benieuwd of het goed aan slaat na zoveel jaar clean te zijn. Heb wel altijd snel last van gyno gehad. welke kuur adviseer jij waarvan ik het snelst herstel gezien mijn leeftijd? Mijn eigen test laten meten paar maanden terug en ie zat ik 19nmo.
4 weken anavar? of 250 testo met 250 primo of 250 test met masteron..
graag jou expertise. wil gewoon hardere look en rondingen.

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

beste cools. Ik heb sinds 2005 niks meer gebruikt betreft kuren....ben nu 40 jaar en zou wel weer eens een licht kuurtje willen gaan doen. weeg 103kg 1.97. vetpercentage 9%.
Wat ik absoluut niet meer wil is lange onderdrukking van mijn eigen hormoonsysteem. Ben wel benieuwd of het goed aan slaat na zoveel jaar clean te zijn. Heb wel altijd snel last van gyno gehad. welke kuur adviseer jij waarvan ik het snelst herstel gezien mijn leeftijd? Mijn eigen test laten meten paar maanden terug en ie zat ik 19nmo.
4 weken anavar? of 250 testo met 250 primo of 250 test met masteron..
graag jou expertise. wil gewoon hardere look en rondingen.

Terug
Naar boven