noname88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hcg loopt al mee.
500iu maandag en vrijdag
250-250 je zou zeggen 500-500 dan.
Maar dat ging niet op he als ik het goed herinner uit je topic
Maar dat er kwa kracht/gewicht niks gebeurd schrijf je ook toe aan de a:e verhouding?
Hmm oke, ik ga het eens in overweging nemen.
Zat zelf al te twijfelen test te verhogen. Dus dat jij zegt verlagen is beetje jammer haha.
Spullen zijn van AP en volgens de codes real!
Waarop moet ik een bloedtest aanvragen?

Ik zeg niet snel verhogen
Maar proberen dus
AP bevat ethyl oleate als olie en kan ook een negatief impact op je lichaam hebben. Het is dan ook niet goedgekeurd in de VS en EU voor injectie.
Je witte en rode bloedcellen, nierfunctie en lever lijken me in dit geval het belangrijkste.
Ik ga kijken of ik het kan aanvragen.
Toen ik begon was dit allemaal super zei de dokter.
Kan ze wel ff neerzetten hier.
O misschien door die olie dan ook al 4 weken een dikke bil
Misschien maar eens ander merk pakken.
Heb nog LYY test en primo. Zal dat eens zetten maandag
Ik heb je topic doorgelezen en heb je idd nooit zien zeggen verhogen.
Haar uitval heb ik geen last van maar prostaat kan handig zijn tijdens kuren. Ik merkte dat ik met name snachts wakker werd om te pissen tijdens kuren. Dit verstoort mijn nachtrust. Normaal heb ik daar nauwelijks last van. Waar kan je goede pompoenpitolie bestellen en hoeveel moet je nemen?

Cools adviseert 1 gram per dag, ik heb van het merk swanson. Misschien komt het snachts pissen wel doordat je wat meer drinkt dan normaal.
Ik hoop dat cools wat meer kan vertellen over het verband tussen ziek zijn en pompoenpitolie..
Ik dronk juist bewust weinig . Ook geen pre-bed shake maar bijv een eiwit reep. Niets hielp. Nu ik in de cruise zit gaat het stuk beter. Ik word nog wel eens wakker snachts maar niet zo vaak.
Probleem was ook dat ik na het wakker worden om te pissen niet meer verder kom slapen tijdens test-high primo. Nu met low dose test slaap ik zo weer verder.

Hehe Pumpie dan wens ik je met tren succes met slapen
Ot: cool vertelde dat je van die Pompoenpitolie tabletten bij de tuinen kan halen. 1 zo'n tablet zou al volstaan als ik het goed meegelezen heb.
Hoeveel oxandrolone(pharma grade) zou jij naast 250 test zetten om te cutten ?
Hehe Pumpie dan wens ik je met tren succes met slapen
Ot: cool vertelde dat je van die Pompoenpitolie tabletten bij de tuinen kan halen. 1 zo'n tablet zou al volstaan als ik het goed meegelezen heb.
Tijdens mn anavar only 30 mg/dag ben ik ook 2x grieperig/ziek geworden, zou dit door de pompoenpitolie komen? Ik las ergens dat het voor een verminderde weerstand kan zorgen.
En wat is precies het verschil tussen test primo en test mast ? Voordelen en nadelen?