MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.861
Kan je Xtreme Test van XXL ook tijdens een kuur gebruiken om het oestrogeen te verminderen?

Dat is mogelijk, er zitten vrij sterke anti-oestrogenen in. Maar mijn voorkeur gaat altijd naar de juiste kuur samenstellen zodat oestrogeen niet te hoog komt. Het is moeilijk doseren om de juiste a:e verhouding te krijgen anders.

Cools waarom is een juiste a:e verhouding zo belangrijk? Om androgene bijwerkingen te verminderen?

Zet test prop om in meer dht dan test e of maakt dat niet uit?

• #2.865
Cools waarom is een juiste a:e verhouding zo belangrijk? Om androgene bijwerkingen te verminderen?

Ook, maar vooral om oestrogene bijwerkingen te voorkomen. We blijven nog altijd mannen ;)

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

Zet test prop om in meer dht dan test e of maakt dat niet uit?

Moeilijk te zeggen, wat met wel heeft kunnen vaststellen is dat er minder conversie naar oestrogeen is met korte esters.

Ik ben begonnen met heel dit topic door te nemen, ben al bijna op de helft :D

Cools, kan je test/primo kuurtje ook prima worden gebruikt tijdens een cut? Ik ben van plan om hier 6/8 weken mee te cutten. 500 Kcal onder onderhoud? Wat kan ik hiermee verwachten denk je?

Igone

Laatst bewerkt:
  • #2.872
  • #2.874
Hoi cools, ik ben misschien van plan om je cycle te doen voor 6 weken, paar vraagjes:

- Je raadde in het begin 200primo-250test e aan. Dit is veranderd naar 250/250 als ik het goed heb, toch?

- In het begin zei je dat HCG niet nodig was, maar na een post van getXXL raadde je het toch aan volgens mij? 500iu om de 4 dagen?

- Misschien een noobvraagje: Kan je HCG buiten de koelkast bewaren en moet het pas na mixen met bacwater in de koelkast worden bewaard?

Laatst bewerkt:
Hoi cools, ik ben misschien van plan om je cycle te doen voor 6 weken, paar vraagjes:

- Je raadde in het begin 200primo-250test e aan. Dit is veranderd naar 250/250 als ik het goed heb, toch?

- In het begin zei je dat HCG niet nodig was, maar na een post van getXXL raadde je het toch aan volgens mij? 2x500iu per week?

- Misschien een noobvraagje: Kan je HCG buiten de koelkast bewaren en moet het pas na mixen met bacwater in de koelkast worden bewaard?

Lijkt me niet? GetXXL raadt het pas aan als je meer dan 8 weken ON bent.

Zag het hem de eerste keer zeggen in post #1657 op pagina 83 (sorry ik heb heel het topic doorgelezen:P )
Nu weet ik niet zeker of dat ook over "zijn kuur" ging, maar volgens mij wel.

Vervolgens in post #2462 op pagina 124 bij zijn herberekeningen:
"Hcg kan bij alle bovenstaande kuren gebruikt worden behalve bij anavar only. 500-750iu, geeft sneller herstel bij gevoelige personen. Laatste inject 5 dagen voor je nakuur."

Vandaar ook dat ik het voor de zekerheid vraag.

• #2.878

- In het begin zei je dat HCG niet nodig was, maar na een post van getXXL raadde je het toch aan volgens mij? 500iu om de 4 dagen?

Is inderdaad naar 250/250 veranderd.

Hcg tijdens een kuur kan altijd gezien het je herstel kan bevorderen. Je nakuur gaat sneller zijn werk op deze manier. Ik raad het vooral aan voor de personen die wat gevoeliger zijn aan onderdrukking.

Er moet wel rekening gehouden worden met dat je testosteron en oestrogeen hoger zal zijn bij het gebruik van hcg. Dus in principe kan test wat omlaag dan met zelfde resultaten.

Hcg moet altijd in de koelkast, zelfs als het niet gemixt is.

Is inderdaad naar 250/250 veranderd. Hcg tijdens een kuur kan altijd gezien het je herstel kan bevorderen. Je nakuur gaat sneller zijn werk op deze manier. Ik raad het vooral aan voor de personen die wat gevoeliger zijn aan onderdrukking. Er moet wel rekening gehouden worden met dat je testosteron en oestrogeen hoger zal zijn bij het gebruik van hcg. Dus in principe kan test wat omlaag dan met zelfde resultaten. Hcg moet altijd in de koelkast, zelfs als het niet gemixt is.
Dus minder als 250 test e per week?

Terug
Naar boven