Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Cools, je raadde volgens mij red maca aan tegen problemen met je prostaat en acne, correct?

Mijn vervelendste bijwerking met kuren vind ik namelijk acne, heb er nogal wat acne door gekregen. Na een aantal maanden gaat het wel weg, maar het blijft natuurlijk niks. Heb een hoop geprobeerd en wil niet aan de roa. Denk je echt dat red maca goed kan helpen tegen acne?
Hij raad nu pompoenpitolie aan, zou beter werken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.902
Cools, je raadde volgens mij red maca aan tegen problemen met je prostaat en acne, correct?

Mijn vervelendste bijwerking met kuren vind ik namelijk acne, heb er nogal wat acne door gekregen. Na een aantal maanden gaat het wel weg, maar het blijft natuurlijk niks. Heb een hoop geprobeerd en wil niet aan de roa. Denk je echt dat red maca goed kan helpen tegen acne?

Red maca kan werken, maar werkt niet bij iedereen (even goed).

Ik raad nu inderdaad pompoenpitolie aan, maar het kan mogelijk negatieve effecten op het immuunsysteem hebben.

200-400mg is voldoende.

Red maca kan werken, maar werkt niet bij iedereen (even goed).

Ik raad nu inderdaad pompoenpitolie aan, maar het kan mogelijk negatieve effecten op het immuunsysteem hebben.

200-400mg is voldoende.

Thanks!

Alleen gebruiken als je on bent of blijven gebruiken? Kan me herinneren dat je bij red maca een hogere dosering aanraadde tijdens een kuur (1500mg?) dan erna.

• #2.904
Thanks!

Alleen gebruiken als je on bent of blijven gebruiken? Kan me herinneren dat je bij red maca een hogere dosering aanraadde tijdens een kuur (1500mg?) dan erna.

Tijdens een kuur kan de dosis wat hoger, maar het is even uitproberen wat de beste dosis is.

Is alleen deca zetten de moeite waard bij gewichts pijn?

Al Glucosamine geprobeerd?

• #2.908
Is alleen deca zetten de moeite waard bij gewichts pijn?

Moeilijke zaak. Er zijn gevallen bekend waarbij blessures sneller herstellen bij het gebruik van deca. Het is alleen moeilijk te bepalen welk soort kwetsuren nu echt voordeel hebben bij het gebruik hiervan.

Of dit voordelig voor je gewrichten is kan ik niet zeggen.

Sowieso is deca only nooit goed als je geen deca d*ck wil en mogelijk zeer moeilijk herstel. Altijd hcg of test erbij.

Voor je gewrichten raad ik eerder collageen hydrolysaat aan.

Collageensupplement herstelt gewrichten van sporters
http://www.ergogenics.org/collageensupplement-herstelt-gewrichten-sporters.html

gone

Laatst bewerkt:
op 800 test 600 tren. 2x 500iu hcg voldoende? en kan het kloppen dat je iets meer vocht vasthoudt door hcg?

vraagje aan Cools

Ik heb mijn kuur iets aangepast (lage dosis tren a er bij) wat voor nakuur raad je mij aan?

1-9 test e 500mg

10-14 test e250mg pw

15-21 test e 250 pw
15-20 winny 50mg ed
16-21 tren ace 50mg

15-20 T3 75 ed
clen vanaf week 15 2 weken op en af.

ging eerst van nolva uit heb dat nu ook liggen omdat ik geen tren wou zetten maar toch de keus gemaakt en voor ace gekozen voor het geval ik niet tegen de sides kon.

zit nu in week 15

geen hcg mee laten lopen, ik ga er maar geen smoesjes voor verzinnen volgende keer weer mee laten lopen.

Wat is een alternatief voor rode maca, want dat is al een tijdje nergens te krijgen.

• #2.914
Hey
Ik ga aan deze kuur beginnen.(vetgedrukt
Ik doe er ook HCG 500iu elke 4 dagen bij.
Kan nakuren ook met Nolva ipv Clomid aub? (Heb nog Nolva liggen, vandaar de vraag)

Clomid, bij nolva zijn er mogelijke toxiciteit problemen.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

op 800 test 600 tren. 2x 500iu hcg voldoende? en kan het kloppen dat je iets meer vocht vasthoudt door hcg?

Je kan nog altijd verhogen naar 750iu als je merkt dat 500 niet voldoende is. Hcg op die dosis gaat je eigen aanmaak van test normaliseren, maar je oestrogeen iets hoger brengen door verhoogde aromatisatie.

Dus mogelijk meer vocht inderdaad, je kan je dosis test altijd wat verlagen indien nodig zonder al teveel in te leveren.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

vraagje aan Cools

Ik heb mijn kuur iets aangepast (lage dosis tren a er bij) wat voor nakuur raad je mij aan?

1-9 test e 500mg

10-14 test e250mg pw

15-21 test e 250 pw
15-20 winny 50mg ed
16-21 tren ace 50mg

15-20 T3 75 ed
clen vanaf week 15 2 weken op en af.

ging eerst van nolva uit heb dat nu ook liggen omdat ik geen tren wou zetten maar toch de keus gemaakt en voor ace gekozen voor het geval ik niet tegen de sides kon.

zit nu in week 15

geen hcg mee laten lopen, ik ga er maar geen smoesjes voor verzinnen volgende keer weer mee laten lopen.

Laatste week van je kuur met hcg beginnen 500iu 2x week gedurende 3 weken en dan met je nakuur beginnen.

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Wat is een alternatief voor rode maca, want dat is al een tijdje nergens te krijgen.

pompoenpitolie idd, maar red maca is nog te vinden.

http://www.inkanatura.de/

.

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

[/COLOR]

Laatste week van je kuur met hcg beginnen 500iu 2x week gedurende 3 weken en dan met je nakuur beginnen.

kan ik het eerder starten. 1 dag na mijn laatste test shot ga ik op vakantie vergeten te vermelden.
Gewoon na die 3 weken nolva pakken? en voor hoelang 8weken?

• #2.916
kan ik het eerder starten. 1 dag na mijn laatste test shot ga ik op vakantie vergeten te vermelden.
Gewoon na die 3 weken nolva pakken? en voor hoelang 8weken?

Dat wordt moeilijk want 1 dag na je laatste shot heb je nog 14 dagen onderdrukking te gaan waarbij je hcg moet gebruiken.

Je zou nu al kunnen beginnen en dag voor je gaat nog een shot hcg, maar ik kan niet garanderen dat het werkt. Nakuur kan je 10-14 dagen na je laatste aas inject beginnen.

Clomid, bij nolva zijn er mogelijke toxiciteit problemen.

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Je kan nog altijd verhogen naar 750iu als je merkt dat 500 niet voldoende is. Hcg op die dosis gaat je eigen aanmaak van test normaliseren, maar je oestrogeen iets hoger brengen door verhoogde aromatisatie.

Dus mogelijk meer vocht inderdaad, je kan je dosis test altijd wat verlagen indien nodig zonder al teveel in te leveren.

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

pompoenpitolie idd, maar red maca is nog te vinden.

http://www.inkanatura.de/

Bedankt Cools!

Dat wordt moeilijk want 1 dag na je laatste shot heb je nog 14 dagen onderdrukking te gaan waarbij je hcg moet gebruiken.

Je zou nu al kunnen beginnen en dag voor je gaat nog een shot hcg, maar ik kan niet garanderen dat het werkt. Nakuur kan je 10-14 dagen na je laatste aas inject beginnen.

Bedankt cools ja zit ook weer wat in ja... nakuren gewoon toch maar met nolva ? 8weken 20mg? Ik neem de nolva mee dan

Cools, is er werkelijk iets wat je kan doen aan achterlopende spiergroepen? Of is dit gewoon genetics en me er bij neer leggen. Gaat hier om kuiten en triceps (de horseshoe)

Hey Cools,

Bedankt dat je iedereen zo helpt! Echt top!
Nu heb ik een vraagje en dat gaat over Dhea...
Ik lees overal dat je bij een dosis van 50mg niks merkt.
Maar bij dosissen van 300mg-900mg schijnt dit goed effect te hebben, maar hierdoor ook kans op gyno en orgaanbeschadiging.
Is de gyno en orgaanbeschadiging tegen te gaan? En is Dhea echt zo'n effectief middel?

Terug
Naar boven