Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Maar 250/250 + hcg is ook goed? Klinkt voor mij wat beter.

Of raad je toch aan om icm met hcg de test te verlagen (125 bv)?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.882
Maar 250/250 + hcg is ook goed? Klinkt voor mij wat beter.

Of raad je toch aan om icm met hcg de test te verlagen (125 bv)?

icm de hcg aan dezelfde dosis zal iets meer winst kunnen geven, maar dus mogelijk ook een te hoog oestrogeen. Als je niet gevoelig aan oestrogeen bent dan is het geen probleem.

cools ik ben nu bezig met 30mg anavar voor 4 weken en als ik klaar ben ga ik gelijk voor 12 dageb op vakantie,ga ik dan snel de gewonnen kilo's inleveren?...

Jij zegt ook dat er kans is op een laag oestrogeen gehalte door anavar only?kan ik deze niet natuurlijke manier verhogen?

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

cools ik ben nu bezig met 30mg anavar voor 4 weken en als ik klaar ben ga ik gelijk voor 12 dageb op vakantie,ga ik dan snel de gewonnen kilo's inleveren?...

Jij zegt ook dat er kans is op een laag oestrogeen gehalte door anavar only?kan ik deze niet natuurlijke manier verhogen?

• #2.886

Goed blijven eten in die 12 dagen en dan komt het goed.

Klopt, dit komt doordat het niet omzet naar oestrogeen en je eigen aanmaak sterk verlaagt in die 4 weken. Er is geen manier om deze te verhogen buiten test of hcg tijdens de kuur. Er kunnen wel fyto-oestrogenen tijdens gebruikt worden, maar dit werkt maar deels.

Als je dan 4 weken var pakt, en hcg erbij welke hoeveelheden raad je dan aan?

• #2.888
Als je dan 4 weken var pakt, en hcg erbij welke hoeveelheden raad je dan aan?

Nog altijd 30mg anavar icm 500iu hcg om de 4 dagen. De onderdrukking is wel stuk sterker, dus het kan zijn dat een lichte nakuur dan nodig is. 5 dagen 50mg clomid is dan wel voldoende.

Het resultaat zal ook beter zijn doordat je eigen aanmaak op peil blijft.

Cools, raad jij bij een doorsnee basic test e kuur 50 of 25mg clomid aan, en voor hoelang? 25mg voor 4 weken kom ik het meeste tegen tot nu toe, ben benieuwd hoe jij daar tegenaan kijkt.

• #2.890
Cools, raad jij bij een doorsnee basic test e kuur 50 of 25mg clomid aan, en voor hoelang? 25mg voor 4 weken kom ik het meeste tegen tot nu toe, ben benieuwd hoe jij daar tegenaan kijkt.

Hangt vanaf hoeveel je zet en hoe lang. Ook of je hcg tijdens de kuur gebruikt heb of nadien.

Indien je hcg tijdens je kuur hebt gebruikt is 14 dagen 50mg clomid voldoende bij de meeste standaard test kuren. Werkt nog even nadien door zijn halfwaardetijd.

Ik vind persoonlijk 4 weken iets te veel van het goede om je oestrogeen zo sterk te onderdrukken (alhoewel dit op 25mg meevalt). Ik zou maximaal 21 dagen aanbevelen op 25mg.

Cools, zal het nog invloed hebben (zowel positief als negatief) om Var na 6 weken nog door te trekken naar 8 weken op 60mg ed?

Daarna eventueel 2 weken nakuren met Nolva 10mg ed?

Goed blijven eten in die 12 dagen en dan komt het goed.

Klopt, dit komt doordat het niet omzet naar oestrogeen en je eigen aanmaak sterk verlaagt in die 4 weken. Er is geen manier om deze te verhogen buiten test of hcg tijdens de kuur. Er kunnen wel fyto-oestrogenen tijdens gebruikt worden, maar dit werkt maar deels.

Dus eigelijk is dat het grootste probleem bij anaver het oestrogeen verlaging? Vandaar het libido verlies?Denk dat dit toch wel zal meevallen en nauwelijks merkbaar is op deze dosering van 4 weken en 30mg....

Mocht ik er problemen mee ondervinden is het dan een optie om na 4 weken 10 dagen cloid te pakken op 50mg?

• #2.893
Cools, zal het nog invloed hebben (zowel positief als negatief) om Var na 6 weken nog door te trekken naar 8 weken op 60mg ed?

Daarna eventueel 2 weken nakuren met Nolva 10mg ed?

Ja, langere onderdrukking en belasting waardoor moeilijker herstel. Langer dan 6 weken orals, welke dan ook is nooit aan te raden. Ook gaat het niet meer resultaat geven.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Dus eigelijk is dat het grootste probleem bij anaver het oestrogeen verlaging? Vandaar het libido verlies?Denk dat dit toch wel zal meevallen en nauwelijks merkbaar is op deze dosering van 4 weken en 30mg....

Mocht ik er problemen mee ondervinden is het dan een optie om na 4 weken 10 dagen cloid te pakken op 50mg?

Inderdaad. Het is persoonsafhankelijk hoe sterk de onderdrukking van test en dus oestrogeen is op deze dosis.

Clomid onderdrukt oestrogeen ;) Dus geen oplossing.

Ja, langere onderdrukking en belasting waardoor moeilijker herstel. Langer dan 6 weken orals, welke dan ook is nooit aan te raden. Ook gaat het niet meer resultaat geven.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Inderdaad. Het is persoonsafhankelijk hoe sterk de onderdrukking van test en dus oestrogeen is op deze dosis.

Clomid onderdrukt oestrogeen ;) Dus geen oplossing.

oke thnx;) dus gewoon 3 maandjes wachten op herstel. jij zei ook zelf dat je nauwelijks heb meegemaakt met deze kuur op libido verlies.

Thanks Cools, echt top dat je zo je tijd neemt om te adviseren! :1e:

Hangt vanaf hoeveel je zet en hoe lang. Ook of je hcg tijdens de kuur gebruikt heb of nadien.

Indien je hcg tijdens je kuur hebt gebruikt is 14 dagen 50mg clomid voldoende bij de meeste standaard test kuren. Werkt nog even nadien door zijn halfwaardetijd.

Ik vind persoonlijk 4 weken iets te veel van het goede om je oestrogeen zo sterk te onderdrukken (alhoewel dit op 25mg meevalt). Ik zou maximaal 21 dagen aanbevelen op 25mg.

En zonder HCG? 4 weken op 25mg volstaat veronderstel ik?

• #2.897
oke thnx;) dus gewoon 3 maandjes wachten op herstel. jij zei ook zelf dat je nauwelijks heb meegemaakt met deze kuur op libido verlies.

Inderdaad ;)

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

En zonder HCG? 4 weken op 25mg volstaat veronderstel ik?

Hangt van de lengte van je kuur af. Maar denk dat 21 dagen meestal voldoende is bij standaard kuren.

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Thanks Cools, echt top dat je zo je tijd neemt om te adviseren! :1e:

Graag gedaan ;)

Toppie cools wederom bedankt

geweldig cools! bedankt voor de moeite en geweldig dat je er de tijd voor neemt. Hou je op de hoogte

Cools, je raadde volgens mij red maca aan tegen problemen met je prostaat en acne, correct?

Mijn vervelendste bijwerking met kuren vind ik namelijk acne, heb er nogal wat acne door gekregen. Na een aantal maanden gaat het wel weg, maar het blijft natuurlijk niks. Heb een hoop geprobeerd en wil niet aan de roa. Denk je echt dat red maca goed kan helpen tegen acne?

Terug
Naar boven