Bedankt cools ja zit ook weer wat in ja... nakuren gewoon toch maar met nolva ? 8weken 20mg? Ik neem de nolva mee dan
Ik raad clomid altijd aan vanwege mogelijke toxiciteit problemen met nolva. 8 weken nakuren is veels te lang, max 4 weken en 3 is al voldoende.
---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:17 ----------
Wat zou je aanraden als ik eens een "Ben Johnson"protocol wil proberen, dit is 3weken on/3off en herhalen, hierbij zou je hpta niet onderdrukt worden en je dus iedere keer snel herstellen ;-)
Je lichaam kan op 3 weken niet herstellen, zelfs met 3 weken gebruik en korte esters (hangt dan nog eens van middel, dosis en gevoeligheid af). Geen goed idee dus.
---------- Toegevoegd om 00:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:18 ----------
Cools als je moet hoesten na injectie van primo, zegt dit dan iets over het product? Alles is oké na aspireren maar toch steeds een hevige hoest (alle 3 injects).
Je kan onderweg altijd een bloedvaatje raken en de olie kan hier inlopen dan. Kan geen kwaad perse, maar je krijgt er wel een goede hoestbui van.
Indien dit meer voorvalt een andere injectieplaats. Indien je in je bil injecteert iets hoger en meer naar buiten.
---------- Toegevoegd om 00:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------
Hey Cools,
Bedankt dat je iedereen zo helpt! Echt top!
Nu heb ik een vraagje en dat gaat over Dhea...
Ik lees overal dat je bij een dosis van 50mg niks merkt.
Maar bij dosissen van 300mg-900mg schijnt dit goed effect te hebben, maar hierdoor ook kans op gyno en orgaanbeschadiging.
Is de gyno en orgaanbeschadiging tegen te gaan? En is Dhea echt zo'n effectief middel?
Het zou anti-katabole effecten hebben, maar van verhoging test of oestrogeen is vrijwel geen sprake. Er zijn wel een verhoogt aantal dht metabolieten gevonden bij gebruik, dit kan de anti-katabole effecten verklaren.
Alsook is er een sterk effect op het immuunsysteem en ontstekingsfactoren. Hoger dan 100-150mg zou ik nooit gaan gezien mogelijke androgene bijwerkingen en de immuunreacties.
---------- Toegevoegd om 00:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------
Cools, is er werkelijk iets wat je kan doen aan achterlopende spiergroepen? Of is dit gewoon genetics en me er bij neer leggen. Gaat hier om kuiten en triceps (de horseshoe)
Genetics deels, alsook hoe je deze traint. Je kuiten kan je beste high reps (20-30) trainen voor beste resultaat, 2x week (2-3 oefeningen). Voor je begint even op de crosstrainer laag tempo voor het bloed wat te laten stromen.
Triceps is een grote spiergroep tov biceps bv, dus minimum 3 oefeningen, 4 mag zelfs. Sets van 4x8-15