AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

LH is niet perse nodig gezien dit sowieso hoger of lager zal zijn afhankelijk wanneer na je kuur je dit test.

Dus testosteron op zichzelf is goed gezien LH alleen interessant is als je test niet hersteld is na enige tijd om te zien waar het probleem juist ligt. Vrij testosteron en SHBG zijn dan weer handig als referentie.

Lever-, en nierwaardes zijn ook handig. Voor lever; alat en asat en nieren; creatinine en ureum. Je kan ook zeggen dat je dit pas nadien laat testen gezien er normaal gezien nu geen afwijking zal zijn. Zelfde voor je cholesterolwaardes, die wijken toch vrij zeker af na een kuur. Witte en rode bloedcellen kunnen dan weer interessant zijn gezien het effect hierop van de aas afhangt.

Dus hangt een beetje af van hoeveel geld je kan/wil spenderen.

Niet heel veel eerlijk gezegd.
Ik heb de keuze tussen testosteron normaal, en test+vrije test. Alleen vrije test erbij is een beetje prijzig, maar als jij vindt dat het een betere indicatie van herstel geeft na een kuur dan alleen normale test doe ik het wel

Hoelang kan hcg met bac water nou in de koelkast? Of is t beter om in te vriezen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.123
Niet heel veel eerlijk gezegd.
Ik heb de keuze tussen testosteron normaal, en test+vrije test. Alleen vrije test erbij is een beetje prijzig, maar als jij vindt dat het een betere indicatie van herstel geeft na een kuur dan alleen normale test doe ik het wel

Moeilijke zaak gezien SHBG langer verhoogt kan zijn na een kuur en dus vrij testosteron verlaagt. Zou gewoon voor testosteron gaan, dan heb je al een goed idee hoe je herstel gaat.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

Hoelang kan hcg met bac water nou in de koelkast? Of is t beter om in te vriezen

6-8 weken, dus invriezen is niet nodig.

hallo ff een vraag tussen door ik ben nieuw hier op dbb
ik gebruik nu een paar maanden hgh 7.5 ui per dag canadian peptides wat kan je hierbij gebruiken en hoeveel bv 6 weken test/primo de hgh wil ik blyven gebruiken

• #3.125
hallo ff een vraag tussen door ik ben nieuw hier op dbb
ik gebruik nu een paar maanden hgh 7.5 ui per dag canadian peptides wat kan je hierbij gebruiken en hoeveel bv 6 weken test/primo de hgh wil ik blyven gebruiken

HGH zou ik verlagen naar 3iu/dag en dan combineren met 250test-250primo 6 weken en herhalen om de 3 maanden.

HGH zou ik verlagen naar 3iu/dag en dan combineren met 250test-250primo 6 weken en herhalen om de 3 maanden.

is 3iu per dag niet wat weinig? het is een ug he geen hg
wat voor winst zou ik hierby kunnen halen ongeveer ik heb verder nog nooit gekuurd alvast bedankt voor je reactie

• #3.127
wat voor winst zou ik hierby kunnen halen ongeveer ik heb verder nog nooit gekuurd alvast bedankt voor je reactie

Het ug hg verhaal bij hgh blijft gokken. Bij goede ug is 3iu voldoende voor je doelen icm aas. Hgh op zichzelf is goed voor vetverbranding, alleen bij aas kan het wat extra voordeel hebben. Maar het is geen wondermiddel en zeker niet vrij van bijwerkingen.

Het ug hg verhaal bij hgh blijft gokken. Bij goede ug is 3iu voldoende voor je doelen icm aas. Hgh op zichzelf is goed voor vetverbranding, alleen bij aas kan het wat extra voordeel hebben. Maar het is geen wondermiddel en zeker niet vrij van bijwerkingen.
Ok dan ga ik myn hgh verlagen ik doe nu 3x daags 2.5 zal ik dan 3x 1 doen of 2x 1.5 en welk merk test en primo is het beste en is dit makkelyk tever krygen? Bedankt voor je snelle reactie

• #3.129
Ok dan ga ik myn hgh verlagen ik doe nu 3x daags 2.5 zal ik dan 3x 1 doen of 2x 1.5 en welk merk test en primo is het beste en is dit makkelyk tever krygen? Bedankt voor je snelle reactie

Merken kan ik niet bij helpen, beste kan je de echt of nep sectie bekijken en of die personen een kuurlog of ervaringen geplaatst hebben.

Nee cools ik bedoel dat ik in mijn nakuur zit en mn ballen gekrompen zijn, maakt dat wat uit of zou ik hcg erbij doen?

Als je 7.5 iu kunt betalen per dag gewoon doen. Of nog beter, als je dat kunt betalen kun je ook switchen naar 3 iu HG HGH zo ongeveer en ga je dat zetten.

zoveel mogelijk hgh als je portomonnee toelaat is mij altijd gezegd :P

• #3.133
Nee cools ik bedoel dat ik in mijn nakuur zit en mn ballen gekrompen zijn, maakt dat wat uit of zou ik hcg erbij doen?

Je ballen waren gekrompen tijdens de kuur veronderstel ik? Hoever zit je in de nakuur en hoe lang heeft je kuur geduurd?

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

Als je 7.5 iu kunt betalen per dag gewoon doen. Of nog beter, als je dat kunt betalen kun je ook switchen naar 3 iu HG HGH zo ongeveer en ga je dat zetten.

Nee dus, we praten hier over een onervaren persoon met aas. En hgh is niet vrij van bijwerkingen, zeker zonder test erbij. Sowieso raad ik nooit hgh only aan, altijd test erbij. Check men topic HGH hierover.

Je ballen waren gekrompen tijdens de kuur veronderstel ik? Hoever zit je in de nakuur en hoe lang heeft je kuur geduurd? ---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ---------- Nee dus, we praten hier over een onervaren persoon met aas. En hgh is niet vrij van bijwerkingen, zeker zonder test erbij. Sowieso raad ik nooit hgh only aan, altijd test erbij. Check men topic HGH hierover.

Nee, toen ik stopte met de hcg en mn nakuur begon werden ze kleiner.
4-6 maanden gekuurd denk nu dat ik in week 2 zit van nolva

• #3.135
Nee, toen ik stopte met de hcg en mn nakuur begon werden ze kleiner.
4-6 maanden gekuurd denk nu dat ik in week 2 zit van nolva

Nolva gewoon doornemen, die beginnen snel weer te groeien ;)

Nu weer hcg nemen gaat je hypofyse weer onderdrukken en dan begin je weer vanaf einde kuur. Je LH receptoren zijn als het goed is gevoelig genoeg door lage dosis hcg tijdens de kuur. Veronderstel dat je iets van 2x500-750iu/week hebt gezet?

Het is nu de bedoeling dat je hypofyse weer voldoende LH gaat produceren en dat gebeurd ook door nolva. Mijn voorkeur gaat wel naar clomid hierbij op 50mg/dag.

Nolva gewoon doornemen, die beginnen snel weer te groeien ;) Nu weer hcg nemen gaat je hypofyse weer onderdrukken en dan begin je weer vanaf einde kuur. Je LH receptoren zijn als het goed is gevoelig genoeg door lage dosis hcg tijdens de kuur. Veronderstel dat je iets van 2x500-750iu/week hebt gezet?

jah

Hangt vanaf wat je voor middelen wil gebruiken. Ik zou aanraden cruise op 125mg test e en een blast bestaande uit 100mg test p bovenop de test e en 100mg mast p /2 dagen gedurende 6 weken. Ik hou hier rekening met dat je sowieso hoger doseert gedurende langere tijd, normaal is mijn aanraden wat lager.

Mast ook de keuze als je wilt bouwen? En zou primo kunnen in zo een korte blast?

• #3.139
Mast ook de keuze als je wilt bouwen? En zou primo kunnen in zo een korte blast?

Primo kan zeker in een 6 weken blast. Mast kan een goede toevoeging zijn voor spiermassa omdat de androgeen/oestrogeen balans hier ook belangrijk voor is. Ik spreek altijd in termen van spieropbouw ipv massa gezien ik vet en vocht niet zo nuttig vind.

Primo kan zeker in een 6 weken blast. Mast kan een goede toevoeging zijn voor spiermassa omdat de androgeen/oestrogeen balans hier ook belangrijk voor is. Ik spreek altijd in termen van spieropbouw ipv massa gezien ik vet en vocht niet zo nuttig vind.

Dan in korte blast 1ml test prop 1ml primo eod?

Terug
Naar boven