AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.161
Even tussendoor, waarom word nattys aangeraden meerdere malen per week (ublb, PPL, FB) te trainen. Kuurders dmv split alles 1x week. Iemand die anabolen gebruikt hersteld toch sneller? Redelijke beginnersvraag geloof ik maar de logica ontgaat mij hier totaal eigenlijk.

Uit gemakkelijkheid denk ik. Zelfde dat iedereen 500mg test aanraad als eerste kuur.

Even tussendoor, waarom word nattys aangeraden meerdere malen per week (ublb, PPL, FB) te trainen. Kuurders dmv split alles 1x week. Iemand die anabolen gebruikt hersteld toch sneller? Redelijke beginnersvraag geloof ik maar de logica ontgaat mij hier totaal eigenlijk.
Ik zou niet weten waarom je 1x per week zou moeten trainen. Kuren is idd juist een argument om de frequentie op te schroeven. Je moet alleen goed weten waar jij zelf het beste op groeit.

Vanwege proteine synthese, zou langer verhoogd blijven tijdens kuur. En je kunt dan ook meer volume aan per sessie. Natty verspreid je dat dan dus beter over meer sessies per week.

Cools, cruise op 250 test 200 mast, yay or nay?

• #3.165
Cools, cruise op 250 test 200 mast, yay or nay?

Nay, the hoge dosering voor cruise. 125 test - 100 mast is een optie. Alhoewel ik vermoed dat je blasten meer effect hebben als je de androgene waarde van je eigen aanmaak aanhoud. Op deze manier kunnen de meeste functies van je lichaam normaliseren tijdens de cruise.

Als je hcg gebruik moet je ook rekening houden met een eigen normale aanmaak van test en iets hoger oestrogeen.

Zit voor de winter aan de volgende kuur te denken:
wk 1-6
500mg test-e E6D
200mg primo E6D
100mg NNP E3D
nakuur 10? dagen na laatste test-e injectie: 15 dagen 20mg nolva
Ik kan helaas geen HCG zetten.

Test-e beter op 250mg of 500mg?
Nakuur zo goed?

@Cools: Ik heb last van huidkanker (basaal cel carcinoom)

Opzich is het onschuldig maar ik vraag me af, kunnen AAS dit versterken en zelfs veranderingen in de huid doen plaatsvinden zoals melanomen die erg kwaadaardig zijn?
Er is namelijk geen literatuur hieover te vinden...

Bedankt voor je reactie wederom!

• #3.168
Zit voor de winter aan de volgende kuur te denken:
wk 1-6
500mg test-e E6D
200mg primo E6D
100mg NNP E3D
nakuur 10? dagen na laatste test-e injectie: 15 dagen 20mg nolva
Ik kan helaas geen HCG zetten.

Test-e beter op 250mg of 500mg?
Nakuur zo goed?

Zou de test op 250mg zetten en nolva op 10mg. Al je ballen krimpen tijdens de kuur pas stoppen met je nakuur als ze weer op formaat zijn.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

@Cools: Ik heb last van huidkanker (basaal cel carcinoom)

Opzich is het onschuldig maar ik vraag me af, kunnen AAS dit versterken en zelfs veranderingen in de huid doen plaatsvinden zoals melanomen die erg kwaadaardig zijn?
Er is namelijk geen literatuur hieover te vinden...

Bedankt voor je reactie wederom!

Aas zou dit kunnen beïnvloeden gezien het effect heeft op de celdeling, maar dat is nog onzeker.

Sowieso je goed insmeren als je de zon in gaat en zonnebanken vermijden. Je kan vitamine D nemen ter aanvulling.

Zou de test op 250mg zetten en nolva op 10mg. Al je ballen krimpen tijdens de kuur pas stoppen met je nakuur als ze weer op formaat zijn.

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:22 ----------

Aas zou dit kunnen beïnvloeden gezien het effect heeft op de celdeling, maar dat is nog onzeker.

Sowieso je goed insmeren als je de zon in gaat en zonnebanken vermijden. Je kan vitamine D nemen ter aanvulling.

Ik dacht dat jij altijd clomid adviseerde als nakuur?

• #3.170
Ik dacht dat jij altijd clomid adviseerde als nakuur?

Adviseer ik ook, maar sommigen hebben nolva al liggen en hebben geen zin om nog eens clomid te bestellen. In dat geval raad ik 10mg nolva aan.

Maar de voorkeur gaat inderdaad naar 50mg clomid/dag.

Nog laatste vraag voor me volgende kuur. Ga 30mg anavar doen met 250 test. Anavar verdelen over de dag?

Is nolva zoveel sterker dan clomid? Gezien verschil dat Cools aanraad. 10 mg vs 50 mg..

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Uit gemakkelijkheid denk ik. Zelfde dat iedereen 500mg test aanraad als eerste kuur.
idd altijd test 500. Kan dus ook anders?

• #3.174
Is nolva zoveel sterker dan clomid? Gezien verschil dat Cools aanraad. 10 mg vs 50 mg..

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

idd altijd test 500. Kan dus ook anders?

Is inderdaad veel sterker en er zijn mogelijke toxiciteit problemen mee. Dus daarom clomid, is ook meer dan voldoende. Mensen zijn nolva beginnen nemen door 1 onderzoek dat aangaf dat nolva sterker was per mg, maar ze hebben niet nagedacht over mogelijke bijwerkingen of dat clomid voldoende was. Nolva wordt dan ook gebruikt bij vrouwen die kanker hebben en clomid bij mannen met laag testosteron.

Kan inderdaad anders, waarom zou je 500 test nemen en jezelf opzadelen met een te hoog oestrogeen tov androgeen.

@Cools

Zit momenteel te cutten op 650mg test e en 700 mast p / week ga nog 4 weken door dan hoop ik op 6% te zitten 2 vragen in hoeverre kan ik mijn calorie deficit omlaag schroeven zonder spierverlies te merken met die 2 compounds? Current macros zijn 250p/190c/50f~~ 2200 cals kan ik P hoger zetten na 275-300 en carbs evt. verlagen?

Wil daarna een clean bulk zetten zit te denken om mast er uit te gooien tren er in gooien welke test/tren ratio raad je aan? En dan misschien nandrolone er in gooien met een oral er bij zit aan (dbol, anadrol of superdrol te denken)

Ben benieuwd naar je mening

Ga na volgende week ook proviron 75mg ed zetten puur voor libido en mood kijken hoe dat is

@Cools

Zit momenteel te cutten op 650mg test e en 700 mast p / week ga nog 4 weken door dan hoop ik op 6% te zitten 2 vragen in hoeverre kan ik mijn calorie deficit omlaag schroeven zonder spierverlies te merken met die 2 compounds? Current macros zijn 250p/190c/50f~~ 2200 cals kan ik P hoger zetten na 275-300 en carbs evt. verlagen?

Wil daarna een clean bulk zetten zit te denken om mast er uit te gooien tren er in gooien welke test/tren ratio raad je aan? En dan misschien nandrolone er in gooien met een oral er bij zit aan (dbol, anadrol of superdrol te denken)

Ga na volgende week ook proviron 75mg ed zetten puur voor libido en mood kijken hoe dat is
Elke lichaam is verschillend dat kan niemand weten zonder zelf te testen. Ik zou de carbs langzaam verlagen en een beetje meer cardio doen ;)

• #3.177
@Cools

Spierverlies gaat niet snel ontstaan tijdens aas gebruik. Het enige wat gebeurd bij lager kcal is verminderde spieropbouw.

Tren zou ik niet hoger dan 200mg aanraden. En zeker niet icm nandrolone, dbol, anadrol of superdrol. De laatste is goed voor kandidaat levertransplantatie te worden.

Tren icm NPP is goed om gyno te krijgen, zeker met nog een aromatiserende oral erbij. Dus het wordt kiezen. Zou gaan voor test-NPP-mast, beste combineren met een niet-aromatiserende aas zoals mast of primo dus. Of als oral anavar, maar combi met hogere dosis injects raad ik orals niet aan.

Hallo Cools,

Je adviseert Test met primo.
In de praktijk blijkt dat primo niet bestaat, maar dat men vaak een combinatie krigt van Masteron en of Boldenone.
Stel dat dit zo zou zijn, blijft je aanbeveling dan nog steeds Test 250/mast/Bold 250?

Thx

Hallo Cools,

In de praktijk blijkt dat primo niet bestaat, maar dat men vaak een combinatie krigt van Masteron en of Boldenone.
Stel dat dit zo zou zijn, blijft je aanbeveling dan nog steeds Test 250/mast/Bold 250?

Thx

:o :o

• #3.180
Hallo Cools,

Thx

Primo bestaat zeker in de praktijk, chinezen kunnen alles leveren. Als de UG hun bron goed is en jij besteld bij een goed UG dan zit je goed.

Maar zo kan je ook zeggen dat er wat anders in je test enz.. zit. Je weet het nooit bij een UG lab.

Terug
Naar boven