inlovewithbbing
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 9%
Spierverlies gaat niet snel ontstaan tijdens aas gebruik. Het enige wat gebeurd bij lager kcal is verminderde spieropbouw.
Tren zou ik niet hoger dan 200mg aanraden. En zeker niet icm nandrolone, dbol, anadrol of superdrol. De laatste is goed voor kandidaat levertransplantatie te worden.
Tren icm NPP is goed om gyno te krijgen, zeker met nog een aromatiserende oral erbij. Dus het wordt kiezen. Zou gaan voor test-NPP-mast, beste combineren met een niet-aromatiserende aas zoals mast of primo dus. Of als oral anavar, maar combi met hogere dosis injects raad ik orals niet aan.
Aah ik snap het! Dus het word eigenlijk kiezen tussen test-tren-mast + (evt. niet-aromatiserende oral) of test-npp-mast + (evt. niet-aromatiserende oral) ben benieuwd waarom jou verkeur naar de test-npp-mast stack gaat tren is toch de meest anabole/androgene steroide die er bestaat op papier

..knal geel van de leverschade.
.wil niet zoveel aromatiseerde middelen aangezien ik redelijk snel vocht vast hou en ik wel rond de zomer klaar ben. ookal eet ik clean en let ik op mijn zout inname.
En tren zien mensen als een niet-aromatiserend middel, maar het is wel een middel met een oestrogene uitwerking.
, kan zelfs om de 4.