Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Spierverlies gaat niet snel ontstaan tijdens aas gebruik. Het enige wat gebeurd bij lager kcal is verminderde spieropbouw.

Tren zou ik niet hoger dan 200mg aanraden. En zeker niet icm nandrolone, dbol, anadrol of superdrol. De laatste is goed voor kandidaat levertransplantatie te worden.

Tren icm NPP is goed om gyno te krijgen, zeker met nog een aromatiserende oral erbij. Dus het wordt kiezen. Zou gaan voor test-NPP-mast, beste combineren met een niet-aromatiserende aas zoals mast of primo dus. Of als oral anavar, maar combi met hogere dosis injects raad ik orals niet aan.

Aah ik snap het! Dus het word eigenlijk kiezen tussen test-tren-mast + (evt. niet-aromatiserende oral) of test-npp-mast + (evt. niet-aromatiserende oral) ben benieuwd waarom jou verkeur naar de test-npp-mast stack gaat tren is toch de meest anabole/androgene steroide die er bestaat op papier

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.182
Aah ik snap het! Dus het word eigenlijk kiezen tussen test-tren-mast + (evt. niet-aromatiserende oral) of test-npp-mast + (evt. niet-aromatiserende oral) ben benieuwd waarom jou verkeur naar de test-npp-mast stack gaat tren is toch de meest anabole/androgene steroide die er bestaat op papier

Inderdaad.

Tren is ook een van de meest belastende injecteerbare aas meteen. Hoe androgener, hoe slechter. Je wil een lage androgene waarde icm een hoge anabole waarde juist.

wat vind jij van dit kuurtje cools , zit zelf te twijfelen over 2 x tren maar vind het heerlijk spul :D

cut schommelt tussen 13-14% moet na de 7-8
test e 250mg EW 1-10
tren 400mg EW 1-10
HCG 500iu 2x pw 1-23/25

bridge 5weken
250 test e 11-15

bulk
Ik twijfel tussen lange of korte esters dus tot nu toe dit:
test p 50mg ed 16-23
tren a 100mg ed 16-22
MT inject 2mg ed 21-22 (nog niet zeker wil het graag proberen maar twijfel omdat door dat ik al ew 700 mg tren zet:D)

(bij lange esters word het

test e 250 mg ew 10weken
tren e 700 mg ew 8weken
MT 2mg ed van 23-24

nakuur 6 weken clomid eerste week op 50 daarna 25

Laatst bewerkt:
wat vind jij van dit kuurtje cools , zit zelf te twijfelen over 2 x tren maar vind het heerlijk spul :D

test e 250mg EW 1-10
tren 400mg EW 1-10
HCG 500iu 2x pw 1-23/25

bridge 5weken
250 test e 11-15

bulk
test p 50mg ed 16-23
tren a 100mg ed 16-22
MT inject 2mg ed 17-22 (nog niet zeker wil het graag proberen maar twijfel omdat door dat ik al ew 700 mg tren zet:D)

test e 250 mg ew 10weken
tren e 700 mg ew 8weken
MT 2mg ed van 18-23

nakuur 4 weken clomid eerste week op 50 daarna 25

Dat is wel heel lang aan de MT maat, dan gaan mensen straks "Hallo Jumbo" roepen als ze je zien lopen:roflol: ..knal geel van de leverschade.

Meestal kun je nog best af met 2 tot max. 4 weken MT, dan heb je nog een goede kans dat je leverwaarden prima herstellen.
Verders kun je als bulk cycle ook naar NPP of Deca kijken, mocht je niet te gevoelig zijn voor oestrogeen sides natuurlijk. Clomid in je nakuur is prima (mag wel wat langer gezien de periode dat je ON bent geweest), mocht je met gyno je nakuur ingaan dan zou ik daar nolva aan toevoegen.

Dat is wel heel lang aan de MT maat, dan gaan mensen straks "Hallo Jumbo" roepen als ze je zien lopen:roflol: ..knal geel van de leverschade.

Meestal kun je nog best af met 2 tot max. 4 weken MT, dan heb je nog een goede kans dat je leverwaarden prima herstellen.
Verders kun je als bulk cycle ook naar NPP of Deca kijken, mocht je niet te gevoelig zijn voor oestrogeen sides natuurlijk. Clomid in je nakuur is prima (mag wel wat langer gezien de periode dat je ON bent geweest), mocht je met gyno je nakuur ingaan dan zou ik daar nolva aan toevoegen.

haha ja zie het nu ja beetje te veel van het goeie :P .wil niet zoveel aromatiseerde middelen aangezien ik redelijk snel vocht vast hou en ik wel rond de zomer klaar ben. ookal eet ik clean en let ik op mijn zout inname.

• #3.186

test e 250mg EW 1-10
tren 400mg EW 1-10
HCG 500iu 2x pw 1-23/25

bridge 5weken
250 test e 11-15

bulk
test p 50mg ed 16-23
tren a 100mg ed 16-22
MT inject 2mg ed 21-22 (nog niet zeker wil het graag proberen maar twijfel omdat door dat ik al ew 700 mg tren zet:D)

test e 250 mg ew 10weken
tren e 700 mg ew 8weken
MT 2mg ed van 23-24

nakuur 6 weken clomid eerste week op 50 daarna 25

Blijf alsjeblieft van methyl tren weg :p En tren zien mensen als een niet-aromatiserend middel, maar het is wel een middel met een oestrogene uitwerking.

Genoeg veilige middelen die een betere optie zijn.

Blijf alsjeblieft van methyl tren weg :p En tren zien mensen als een niet-aromatiserend middel, maar het is wel een middel met een oestrogene uitwerking.

Genoeg veilige middelen die een betere optie zijn.

ik heb het al eens genomen en hield niet tot nauwelijks vocht vast en ging er lekker op:p vandaar dat ik het weer wil nemen. wat zou je zelf aanraden dan.

wat is overgens de reden dat jij MT afraad haha.

Op uw aanraden gooi ik, na vier weken blasten, tren eruit en ga ik verder met test/mast. Dacht zelf aan 750/500 test/mast of raadt u andere verhoudingen aan?
Laat T3 standaard meelopen @50mcg

haha dat sowieso. Ik heb Cools nog nooit meer als 500mg AAS totaal zien adviseren

• #3.190
ik heb het al eens genomen en hield niet tot nauwelijks vocht vast en ging er lekker op:p vandaar dat ik het weer wil nemen. wat zou je zelf aanraden dan.

wat is overgens de reden dat jij MT afraad haha.

Toxiciteit is de reden dat ik het afraad, tren om die reden ook. Teveel kans op bijwerkingen die je niet altijd kan zien.

Primo en/of masteron is een beter alternatief als je graag gezond blijft.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:31 ----------

Op uw aanraden gooi ik, na vier weken blasten, tren eruit en ga ik verder met test/mast. Dacht zelf aan 750/500 test/mast of raadt u andere verhoudingen aan?
Laat T3 standaard meelopen @50mcg

500 test - 400 mast lijkt me beter.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

haha dat sowieso. Ik heb Cools nog nooit meer als 500mg AAS totaal zien adviseren

Zelf adviseer ik het inderdaad niet :p Maar als iemand het echt wil kan ik met hogere doseringen ook wat.

Hoi Cools,

Waar ligt het aan dat je met de kuur anavar/test meer netto massa oplevert dan met primo/test.

anavar per week is 7 keer 20= 140 mg anavar
Primo= 200/250 mg per week

Toch werkt anavar beter dan primo?

Ik denk zelf aan het kuurtje test/deca 250/200
alleen mijn vetpercentage is 17 procent.

Is dat een probleem als je deca wilt gaan gebruiken?

Bedankt!

• #3.192
Hoi Cools,

Waar ligt het aan dat je met de kuur anavar/test meer netto massa oplevert dan met primo/test.

Bedankt!

Anavar is anaboler dan primo, zelfs op lagere dosis.

Ik zou voor NPP kiezen dan gezien oestrogeen hierbij lager is. Maar bij deca op 200 vormt het normaal gezien ook geen probleem.

Hoi Cools,

Bedankt!

Ja dat kan een probleem zijn. Kans op oestrogene bijwerkingen is groter op een hoger vet%. Nu zijn de doseringen betrekkelijk laag, maar mocht je er heel gevoelig voor zijn. Kies dan max. 1 aromatiserende steroïd in je kuur, bijv. test/primo, test/var, test/tren, test/winny etc. etc. En altijd een AI achter de hand hebben om eventueel je A:E ratio te kunnen beïnvloeden.

In je openingspost op pagina 1 staat dat je test ook kan vervangen voor HCG.. Geld dit alleen in de combinatie met deca of NPP?
In welke hoeveelheden moet je de HCG dan zetten?
Wanneer je dus na 4 weken test/deca erachter komt dat je testes krimpen gooi je de test eruit en neemt er HCG voor in de plaats, of snap ik dat verkeerd?
Ook lees ik vaak dat het bij bijv. een test/deca kuur aangeraden word de deca iets eerder te stoppen en de test 1 of 2 weekjes door te trekken. Dit heb ik bij jou voorbeeld kuren niet voorbij zien komen, is daar ook een reden voor?

• #3.195
In je openingspost op pagina 1 staat dat je test ook kan vervangen voor HCG.. Geld dit alleen in de combinatie met deca of NPP?
In welke hoeveelheden moet je de HCG dan zetten?
Wanneer je dus na 4 weken test/deca erachter komt dat je testes krimpen gooi je de test eruit en neemt er HCG voor in de plaats, of snap ik dat verkeerd?
Ook lees ik vaak dat het bij bijv. een test/deca kuur aangeraden word de deca iets eerder te stoppen en de test 1 of 2 weekjes door te trekken. Dit heb ik bij jou voorbeeld kuren niet voorbij zien komen, is daar ook een reden voor?

Dit kan je bij alles doen, maar het vervangt maar deels test. Als je 250mg test wil gebruiken kan je dit natuurlijk niet vervangen door hcg gezien je lichaam deze hoeveelheid zelf niet kan produceren.

500iu hcg e3d.

Nee bij test/deca 125mg test icm hcg en deca dan.

Dat is niet nodig, deca werkt maar iets langer dan test. Dus hoeft niet, je nakuur regelt dit wel.

Cools hcg icm met bac-water hoelang is dit gekoelt in gemixte toestand goed?

Hoi cools
Je zal het vast al eens gepost hebben maar heb je een link waar jij je red maca besteld
Dan weet ik zeker dat ik de goede heb .

Anavar is anaboler dan primo, zelfs op lagere dosis.

Ik zou voor NPP kiezen dan gezien oestrogeen hierbij lager is. Maar bij deca op 200 vormt het normaal gezien ook geen probleem.

Bedankt Cools!

NNP moet je toch meerdere malen per week zetten?

• #3.200
Hoi cools
Je zal het vast al eens gepost hebben maar heb je een link waar jij je red maca besteld
Dan weet ik zeker dat ik de goede heb .

Is wat moeilijker te verkrijgen laatste tijd. Zal zo eens zien. Op ebay sowieso, ik bestel daar meestal.

http://www.ebay.nl/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=red+maca&_sacat=0

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

Bedankt Cools!

NNP moet je toch meerdere malen per week zetten?

Om de 3 dagen ;), kan zelfs om de 4.

Terug
Naar boven