Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

hey cools,

Ik ben nu aan het cutten op deze kuur:
1-6 60mg winstrol ed
1-11 300mg test-e e5d

Zit nu in week 9.
Ik ga hierna bulken op 600mg test-e en 600mg primo voor 10 weken. Ga vanaf dan ook HCG erbij zetten 2x500iu per week. En ga daarna gewoon OFF.
Wat raad jij aan? om na die 11 weken test-e 300mg e5d. Een cruise te doen? voor 4-6 weken? Of kan ik ook gewoon vanaf week 12 600mg test en 600mg primo zetten? Voorkeur gaat uit naar het laatste omdat ik dan minder lang ON ben en dus ook weer eerder hersteld..

alvast bedankt voor je hulp

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
hey cools,

Ik ben nu aan het cutten op deze kuur:
1-6 60mg winstrol ed
1-11 300mg test-e e5d

Zit nu in week 9.
Ik ga hierna bulken op 600mg test-e en 600mg primo voor 10 weken. Ga vanaf dan ook HCG erbij zetten 2x500iu per week. En ga daarna gewoon OFF.
Wat raad jij aan? om na die 11 weken test-e 300mg e5d. Een cruise te doen? voor 4-6 weken? Of kan ik ook gewoon vanaf week 12 600mg test en 600mg primo zetten? Voorkeur gaat uit naar het laatste omdat ik dan minder lang ON ben en dus ook weer eerder hersteld..

alvast bedankt voor je hulp

Merk je nog vooruitgang (of minder) in week 9? Dus gewichtsstijging en/of vetverlies? Indien niet zou ik cruisen of nog beter nakuren en later een bulk kuur.

Merk je nog vooruitgang (of minder) in week 9? Dus gewichtsstijging en/of vetverlies? Indien niet zou ik cruisen of nog beter nakuren en later een bulk kuur.

Ja mijn vp daalt nog steeds erg hard en mijn kracht gaat ook nog steeds vooruit. Dus Wat te doen?

Toxiciteit is de reden dat ik het afraad, tren om die reden ook. Teveel kans op bijwerkingen die je niet altijd kan zien.

Primo en/of masteron is een beter alternatief als je graag gezond blijft.

Ben nu zelf wat aan het uittesten de laatste tijd vooraleer ik in de herfst/winter er terug een lap ga opgeven en de combi, sust + deca + masteron is momenteel een winner voor mij. De dosissen ben ik nog even aan het uitvogelen in de praktijk maar ben er bijna:cool:

Daar nog een kickstartje anavar bij op 30-40mg en het word knallen.

Sust sowieso op 600 mg
Deca op 250-350mg
Mast op 400-500mg
Hgh op 4iu/dag als er centen zijn.

Wat is de mening van Cools?

Cools, heb jij iets op deze uitslag aan te merken?

Bloed.jpg

Alles was prima tot enige tijd geleden, cruise en blast nu 1,5 jaar ongeveer.
Heb toen een blast gedaan met een hoge dosis test, tren en deca en na een aantal weken verminderde mijn libido en energie erg. Het is wel samen gevallen in een periode met veel stress maar die periode is nu achter de rug en ik loop nog steeds met dezelfde problemen.

Ik slaap verder meer dan genoeg en train 4x pw, ook heb ik net een vakantie achter de rug (ook van de sportschool). Voeding is ook meer dan prima te noemen en standaard dingen als omega's, b-vitamines, rode rijst gist en coq10 neem ik ook.

Thanks!

Laatst bewerkt:
  • #3.206
Ja mijn vp daalt nog steeds erg hard en mijn kracht gaat ook nog steeds vooruit. Dus Wat te doen?

Heb je het ook gemeten je vp? Kracht lijkt altijd vooruit te gaan bij kuren zelfs al is er geen extra spierwinst. Dit komt door de psychische effecten van androgenen icm het effect op spieruithouding en kracht.

Alsook kunnen androgenen de vetverbranding stimuleren. De vraag is dan of je gewicht hetzelfde blijft als je daalt in vet. Anders ben je het als vetverbrander aan het nemen :p

---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:06 ----------

Ben nu zelf wat aan het uittesten de laatste tijd vooraleer ik in de herfst/winter er terug een lap ga opgeven en de combi, sust + deca + masteron is momenteel een winner voor mij. De dosissen ben ik nog even aan het uitvogelen in de praktijk maar ben er bijna:cool:

Daar nog een kickstartje anavar bij op 30-40mg en het word knallen.

Sust sowieso op 600 mg
Deca op 250-350mg
Mast op 400-500mg
Hgh op 4iu/dag als er centen zijn.

Wat is de mening van Cools?

Deca 200mg, sust 500mg en mast 300mg icm hgh 3-4 iu.

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Heb toen een blast gedaan met een hoge dosis test, tren en deca en na een aantal weken verminderde mijn libido en energie erg. Het is wel samen gevallen in een periode met veel stress maar die periode is nu achter de rug en ik loop nog steeds met dezelfde problemen.

Ik slaap verder meer dan genoeg en train 4x pw, ook heb ik net een vakantie achter de rug (ook van de sportschool). Voeding is ook meer dan prima te noemen en standaard dingen als omega's, b-vitamines, rode rijst gist en coq10 neem ik ook.

Thanks!

Je oestrogeen is veel te laag tov je testosteron. Dit kan libido klachten veroorzaken.

Zo te zien neem je nog een vrij hoge dosis testosteron en dit in combinatie met een anti-aromatase middel?

Ook zie ik telkens met tren een belasting op de nieren terug die enige tijd kan aanhouden/langere hersteltijd nierfunctie.

Laatst bewerkt:

Bloed.jpg

Thanks!

• #3.208
Heb post boven je onderaan erop gereageerd ;)

Je oestrogeen is veel te laag tov je testosteron/androgenen. Dit kan libido klachten veroorzaken en futlozer maken.

Zo te zien neem je nog een vrij hoge dosis testosteron en dit in combinatie met een anti-aromatase middel?

Ook zie ik telkens met tren een belasting op de nieren terug die enige tijd kan aanhouden/langere hersteltijd nierfunctie. Dit kan je energie ook weer verminderen.

Je oestrogeen is veel te laag tov je testosteron. Dit kan libido klachten veroorzaken.

Ook zie ik telkens met tren een belasting op de nieren terug die enige tijd kan aanhouden/langere hersteltijd nierfunctie.

Dus de AI maar ditchen dan?
Neem inderdaad 2,5mg aromasin eod, geen gekke dosering dus.
Alles bij elkaar is de stack nu: 75mcg T3, 450mg sustanon en 2,5mg aromasin eod en 25mg proviron.

Deca 200mg, sust 500mg en mast 300mg icm hgh 3-4 iu.

Met men UG gear neem ik altijd wat marge ivm de effectieve werkzame stof dat aanwezig is per ml;)

Maar ik kan me wel vinden in deze effectieve dosissen al gaat de verleiding groot zijn om na een paar weken de dosissen te uppen :D

• #3.211
Dus de AI maar ditchen dan?
Neem inderdaad 2,5mg aromasin eod, geen gekke dosering dus.
Alles bij elkaar is de stack nu: 75mcg T3, 450mg sustanon en 2,5mg aromasin eod en 25mg proviron.

Is toch teveel voor jou. Dit hangt van de gevoeligheid van jou aromatase enzym af. Dus zeker mee stoppen en je zal jezelf stuk beter voelen. De proviron is voldoende voor een goede androgeen/oestrogeen balans.

---------- Toegevoegd om 01:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:15 ----------

Met men UG gear neem ik altijd wat marge ivm de effectieve werkzame stof dat aanwezig is per ml;)

Maar ik kan me wel vinden in deze effectieve dosissen al gaat de verleiding groot zijn om na een paar weken de dosissen te uppen :D

Die verleiding is er altijd, proberen aan te weerstaan ;) De dosissen die ik noem gaan je voldoende brengen zelfs met UG gear (als het goed merk is valt dat ook wel mee).

Is toch teveel voor jou. Dit hangt van de gevoeligheid van jou aromatase enzym af. Dus zeker mee stoppen en je zal jezelf stuk beter voelen. De proviron is voldoende voor een goede androgeen/oestrogeen balans.

Bedankt! Zal ik doen.
Cholesterol is verder wel prima gezien het tot cholesterol onder de minimale waarde zit?

8 weken 500 test 500 deca. Is dat net iets te hoog?

• #3.215
Bedankt! Zal ik doen.
Cholesterol is verder wel prima gezien het tot cholesterol onder de minimale waarde zit?

Die cholesterol heb ik liever altijd binnen de normale range gezien het ook voordelen heeft voor je lichaam. Zeker tijdens je herstel, maar momenteel is de jouwe goed.

---------- Toegevoegd om 11:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

8 weken 500 test 500 deca. Is dat net iets te hoog?

Te hoge oestrogene activiteit. Deca altijd max 200mg gecombineerd met bv 200 mast of primo samen met je 500 test.

Heb jij in die stack voorkeur voor mast of primo?

Cools wat is een leuke oral om toe te voegen aan 700test/700mast cut kuur?

Zat te denken aan winny, var, epistane of anadrol

voorkeur ligt bij winny denk dat winny hetzelfde doet als var en epi maar dan beter. Dat epi en var wat zwakkere broertjes zijn van winny en anadrol... ik ga er ongeacht wat water gewicht mee bij pakken maar als het op de goede plekken terecht komt kan het goed uitpakken. Wat denk jij cools?

• #3.218
Heb jij in die stack voorkeur voor mast of primo?

Primo ;) zelfde dosis.

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

Cools wat is een leuke oral om toe te voegen aan 700test/700mast cut kuur?

Zat te denken aan winny, var, epistane of anadrol

voorkeur ligt bij winny denk dat winny hetzelfde doet als var en epi maar dan beter. Dat epi en var wat zwakkere broertjes zijn van winny en anadrol... ik ga er ongeacht wat water gewicht mee bij pakken maar als het op de goede plekken terecht komt kan het goed uitpakken. Wat denk jij cools?

Aan die doseringen voeg je geen oral toe :p Zie de meerwaarde er ook niet van in. Kan je beter korte esters nemen.

Weet je eigenlijk waarom ik nog hoest terwijl ik 1 maand geleden voor het laatst NPP heb geinject?

• #3.220
Weet je eigenlijk waarom ik nog hoest terwijl ik 1 maand geleden voor het laatst NPP heb geinject?

tbc? :p Kuren en nakuren heeft een effect op het immuunsysteem wat je aanhoudende hoest kan verklaren. Maar dit kan ook aan een hoop andere supplementen en factoren liggen.

De vraag is hoeveel hoest je en waarom link je het aan je NPP gebruik? Tijdens een injectie een hoestbui gehad?

Terug
Naar boven