Pumpie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 440
Moet je wel zorgen dat je echte primo hebt. Daar heb ik sterke twijfels over bij UG labs.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tbc?Kuren en nakuren heeft een effect op het immuunsysteem wat je aanhoudende hoest kan verklaren. Maar dit kan ook aan een hoop andere supplementen en factoren liggen. De vraag is hoeveel hoest je en waarom link je het aan je NPP gebruik? Tijdens een injectie een hoestbui gehad?
Moet je wel zorgen dat je echte primo hebt. Daar heb ik sterke twijfels over bij UG labs.
Wel duurdere mast dan en hopelijk met enanthaat ester.Ik gebruik soms vitamine d3, omega 3.
Zit nu in nakuur
Sinds ik in een keer 400 mg NPP in een keer heb gezet, heb ik paar dagen later een droge hoest gekregen, geen eetlust wat maar niet weggaat. Heb dit meerdere malen gehad en elke keer kwam het toen ik op nandrolone zat..
Gewoon geen ug kiezen als het om primo gaat. Iets duurder maar gaar maar om 200mg per week.

Echte echte HG primo is moeilijk te krijgen. Of bedoel je AP?
Bayern doelde ik op of misschien shree. AP is geen hg toch. Wel goed alternatief.
Bayern doelde ik op of misschien shree. AP is geen hg toch. Wel goed alternatief.
Heb ook rimobolan van bayer, 14 euro bij de apotheek. Zou toch niet mogen fake zijn.
Nog een vraagje, mijn vrije T4 is verlaagd (11pmol/L) na een maand off van T3 is dit normaal?
Cools, ipv 30 dagen nolvadex heb ik 27 dagen nolvadex genomen, maakt in principe niet veel uit qua herstel toch?
Heb de laatste dagen ook nog 50/100 mg clomid?
Wil er gewoon mee stoppen en kijken of dat hoesten weggaat, kan amper wat eten..
Hoe lang raad je aan om te wachten na dat je klaar bent met clomid/tamoxi? Paar weken of echt een maand erna voordat je weer kan beginnen met de volgende want je had iets gezegt over korte kuurtjes van 6 weekjes... Zou de nakuur dan ook korter zijn? Wat vind je van test prop trouwens? Bedank Cools !Maakt helemaal niets uit. Werkt nog 7-14 dagen door zelfs.
Clomid nooit hoger dan 50mg, is zwaar overkill met een hoop mogelijke negatieve effecten. Ook heeft het ook geen toegevoegde waarde nu clomid te nemen.
Zou in vervolg wel clomid nemen op 50mg vanwege mogelijke toxiciteit problemen van nolva. Stoppen nu dus en je zal je snel beter voelen, te laag oestrogeen heeft ook zijn bijwerkingen.
Maat je kan echt niet (verstandig) na een maand weer beginnen hoorHoe lang raad je aan om te wachten na dat je klaar bent met clomid/tamoxi? Paar weken of echt een maand erna voordat je weer kan beginnen met de volgende want je had iets gezegt over korte kuurtjes van 6 weekjes... Zou de nakuur dan ook korter zijn? Wat vind je van test prop trouwens? Bedank Cools !

Hoe lang raad je aan om te wachten na dat je klaar bent met clomid/tamoxi? Paar weken of echt een maand erna voordat je weer kan beginnen met de volgende want je had iets gezegt over korte kuurtjes van 6 weekjes... Zou de nakuur dan ook korter zijn? Wat vind je van test prop trouwens? Bedank Cools !