AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

tbc? :p Kuren en nakuren heeft een effect op het immuunsysteem wat je aanhoudende hoest kan verklaren. Maar dit kan ook aan een hoop andere supplementen en factoren liggen. De vraag is hoeveel hoest je en waarom link je het aan je NPP gebruik? Tijdens een injectie een hoestbui gehad?

Ik gebruik soms vitamine d3, omega 3.

Zit nu in nakuur

Sinds ik in een keer 400 mg NPP in een keer heb gezet, heb ik paar dagen later een droge hoest gekregen, geen eetlust wat maar niet weggaat. Heb dit meerdere malen gehad en elke keer kwam het toen ik op nandrolone zat..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.223
Moet je wel zorgen dat je echte primo hebt. Daar heb ik sterke twijfels over bij UG labs.

Meestal zit er dan nog mast in :p Wel duurdere mast dan en hopelijk met enanthaat ester.

Maar valt wel mee bij de goede ug's.

---------- Toegevoegd om 01:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:47 ----------

Ik gebruik soms vitamine d3, omega 3.

Zit nu in nakuur

Sinds ik in een keer 400 mg NPP in een keer heb gezet, heb ik paar dagen later een droge hoest gekregen, geen eetlust wat maar niet weggaat. Heb dit meerdere malen gehad en elke keer kwam het toen ik op nandrolone zat..

Is door effect op je immuunsysteem. Hoogstwaarschijnlijk stimulatie hiervan en dus ontstekingsfactoren. Dit kan je klachten verklaren.

Je nakuur kan dit in stand houden en dit zal waarschijnlijk even na je nakuur wegtrekken.

hg veel nep primo

• #3.227
HG is niet aan te raden idd, teveel fake op de markt.

Na een tijd met libido probleempjes rondgelopen te hebben heb ik op aanraden van Cools mast E toegevoegd aan mn stack. Libido is echt 200% verbeterd (dit al na 1.5 week) Zeker aan te raden voor mensen die hier ook last van hebben.

*edit* inderdaad mast op 200mg gezet.

Laatst bewerkt:
  • #3.229
Standaard 200mg is voldoende hiervoor. Het verbeterd de androgeen/oestrogeen verhouding wanneer er sprake is van een te hoge oestrogene activiteit wat voor libido problemen kan zorgen.

Anti-oestrogenen kunnen oestrogeen te laag brengen en verbeteren libido dan niet. Het is moeilijk te doseren omdat het afhankelijk is van je aromatase enzym gevoeligheid en activiteit of je oestrogeenreceptoren voor serms. En waarom zou je als je gewoon wat mast erbij kan gooien ;)

Bayern doelde ik op of misschien shree. AP is geen hg toch. Wel goed alternatief.

Bijna niet aan te komen HG en rete duur. 12-14 euro per ampul volgens mij.

AP is dan goed alternatief inderdaad of zelf brouwen als je die mogelijkheid hebt.

• #3.232
Heb ook rimobolan van bayer, 14 euro bij de apotheek. Zou toch niet mogen fake zijn.
Nog een vraagje, mijn vrije T4 is verlaagd (11pmol/L) na een maand off van T3 is dit normaal?

• #3.234
Heb ook rimobolan van bayer, 14 euro bij de apotheek. Zou toch niet mogen fake zijn.
Nog een vraagje, mijn vrije T4 is verlaagd (11pmol/L) na een maand off van T3 is dit normaal?

Zou niet mogen, maar alles kan afhankelijk waar je het koopt.

Dat is normaal, duurt even voor je schilklierfunctie terug normaal is.

Cools, ipv 30 dagen nolvadex heb ik 27 dagen nolvadex genomen, maakt in principe niet veel uit qua herstel toch?
Heb de laatste dagen ook nog 50/100 mg clomid?

Wil er gewoon mee stoppen en kijken of dat hoesten weggaat, kan amper wat eten..

• #3.236
Cools, ipv 30 dagen nolvadex heb ik 27 dagen nolvadex genomen, maakt in principe niet veel uit qua herstel toch?
Heb de laatste dagen ook nog 50/100 mg clomid?

Wil er gewoon mee stoppen en kijken of dat hoesten weggaat, kan amper wat eten..

Maakt helemaal niets uit. Werkt nog 7-14 dagen door zelfs.

Clomid nooit hoger dan 50mg, is zwaar overkill met een hoop mogelijke negatieve effecten. Ook heeft het ook geen toegevoegde waarde nu clomid te nemen.

Zou in vervolg wel clomid nemen op 50mg vanwege mogelijke toxiciteit problemen van nolva. Stoppen nu dus en je zal je snel beter voelen, te laag oestrogeen heeft ook zijn bijwerkingen.

Maakt helemaal niets uit. Werkt nog 7-14 dagen door zelfs.

Clomid nooit hoger dan 50mg, is zwaar overkill met een hoop mogelijke negatieve effecten. Ook heeft het ook geen toegevoegde waarde nu clomid te nemen.

Zou in vervolg wel clomid nemen op 50mg vanwege mogelijke toxiciteit problemen van nolva. Stoppen nu dus en je zal je snel beter voelen, te laag oestrogeen heeft ook zijn bijwerkingen.
Hoe lang raad je aan om te wachten na dat je klaar bent met clomid/tamoxi? Paar weken of echt een maand erna voordat je weer kan beginnen met de volgende want je had iets gezegt over korte kuurtjes van 6 weekjes... Zou de nakuur dan ook korter zijn? Wat vind je van test prop trouwens? Bedank Cools !

Hoe lang raad je aan om te wachten na dat je klaar bent met clomid/tamoxi? Paar weken of echt een maand erna voordat je weer kan beginnen met de volgende want je had iets gezegt over korte kuurtjes van 6 weekjes... Zou de nakuur dan ook korter zijn? Wat vind je van test prop trouwens? Bedank Cools !
Maat je kan echt niet (verstandig) na een maand weer beginnen hoor :p

• #3.239

Minimum 2 maanden na de nakuur, 3 a 4 maanden is beter. Hangt ook van de kuur af natuurlijk. Vreemd genoeg voel je dit zelf aan. Ik heb het dan niet over de zin in een volgende kuur, maar het gevoel nadien dat je lichaam hersteld is.

Nakuur is korter bij 6 weken inderdaad. Pagina 1, post 1 meer info. Ook over test prop ;)

Hey Cools, Stel iemand gaat bulken op het volgende: 1g test e , 700 tren Ace, 60mg dianabol. Hoeveel mast zou jij aanraden om alles in check te houden? libido etc. Raad je ook nog een AI aan? en als je de tren verdubbelt? 1.4g dus. Hoeveel zou de mast omhoog moeten gaan dan? ;)

Terug
Naar boven