AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Hey Cools, Stel iemand gaat bulken op het volgende: 1g test e , 700 tren Ace, 60mg dianabol. Hoeveel mast zou jij aanraden om alles in check te houden? libido etc. Raad je ook nog een AI aan? en als je de tren verdubbelt? 1.4g dus. Hoeveel zou de mast omhoog moeten gaan dan? ;)

Op een gram test en 1.4 gr tren lijkt het me sterk dat je te laag in je androgenen zit t.o.v oestrogeen :p

1.4gram ace, kanonnen gast.. Houdt je ook ff een logje bij dan :p

Dan moet 'ie typen en dat is te inspannend.

VLOG dan

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.246
Hey Cools, Stel iemand gaat bulken op het volgende: 1g test e , 700 tren Ace, 60mg dianabol. Hoeveel mast zou jij aanraden om alles in check te houden? libido etc. Raad je ook nog een AI aan? en als je de tren verdubbelt? 1.4g dus. Hoeveel zou de mast omhoog moeten gaan dan? ;)

:p Dianabol eruit en vervangen door mast en/of primo en/of anavar. Mast alleen toevoegen is niet te doen en 1.4 gram tren lijkt me niet een goed idee.

Waarom geen diana? Diana gooit erg veel gewicht dr bij..
Dus mast alleen gaat niet helpen bij zulke doseringen? ook niet bij alleen 700 mg ace ivm de test?

Wil cools topic niet hijacken ofzo, maar Big Cat raadde altijd Tren:Mast in verhouding 2:1 aan.

Diana verpest je goede cholesterol heel erg. Lever toxic. b*ch tits...

• #3.250
Waarom geen diana? Diana gooit erg veel gewicht dr bij..
Dus mast alleen gaat niet helpen bij zulke doseringen? ook niet bij alleen 700 mg ace ivm de test?

Lekker veel extra oestrogeen ook en mogelijk eigen oestrogene activiteit + lekker voor je lever.

Je hoge test icm dianabol is een moeilijke zaak om dit goed te krijgen. Bij lagere doseringen zou ik gewoon 200mg mast aanraden wat vrijwel altijd werkt.

Ik zeg eerder je kuur aanpassen en ipv orals gewoon nog een korte ester als mast. Of anavar als je toch een oral wilt of gewoon lange ester primo gezien je al tren ace erbij zet.

Ik zou je kuur zo doen -> 500 test e + 100mg test p eod + 300mg mast e of 100mg mast p eod + 200mg primo

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Wil cools topic niet hijacken ofzo, maar Big Cat raadde altijd Tren:Mast in verhouding 2:1 aan.

Je moet ook rekening houden met de test en dianabol natuurlijk. En tren icm mast alleen lijkt me geen goed plan.

Hey Cools , misschien heb jij hier wel een antwoord op:

Momenteel ben ik al 3 maanden gedaan met kuren.
(de kuren log kan je in m'n log terugvinden , deze omvatten test tren en een keer test primo)

Ik heb tijdens het kuren altijd HCG laten meelopen en in de nakuur 5weken nolvadex genomen
week 1-2 50mg
week 2-3 40mg
week 3-4 30mg
week 4-5 20mg

Nu vandaag m'n bloedwaarden laten controleren.
deze gaven echter een beeld waarvan ik bijna moest huilen.
Alle normale waarden van de test waren tip top inorde (een gezonde man)
enkel hormonaal lijkt het niet zo goed te zitten .....

op de moment weet ik hier geen raad mee.

FSH <0,1 (referentiewaarden 1,5-12,4 U/L)
LH <0,1 (referentiewaarden 1,7-8,6 U/L)
Testosteron 1,57 nmol/l (wtf!)
test bind globuline 19,7 nmol/l (referentiewaarden 18,3-54,1)
vrij test berekend 0,037 nmol/l (referentiewaarden 0,198 - 0,619)

Verder voel ik me wel kiplekker (buiten nu dan na het weten van de waarden!!!),
goed libido en alles werkt nog perfect....

Even ivm stats.
ik ben na de kuur slechts 1,5kg kwijt
vetpercentage nu 6%

(de kuren log kan je in m'n log terugvinden , deze omvatten test tren en een keer test primo)

Ik heb tijdens het kuren altijd HCG laten meelopen en in de nakuur 5weken nolvadex genomen
week 1-2 50mg
week 2-3 40mg
week 3-4 30mg
week 4-5 20mg

Even ivm stats.
vetpercentage nu 6%

Zijn dat je waarden direct na de nakuur?

• #3.255

week 1-2 50mg
week 2-3 40mg
week 3-4 30mg
week 4-5 20mg

Even ivm stats.
vetpercentage nu 6%

Waarom 50mg nolva? Dit is zware overkill en niet bevorderlijk voor de gezondheid van je lichaam. En zo te zien ook niet voor het herstel van je eigen aanmaak. 20mg is al meer dan voldoende en eigenlijk is 10mg meer dan genoeg voor een man.

Hoeveel hcg heb je tijdens je kuur genomen en wanneer ben je de nakuur begonnen. Kan ook zijn dat deze fake was.

Ik zou meteen beginnen met hcg 750-1000iu e3d gevolgd door clomid 50mg gedurende 14 dagen.

Waarom 50mg nolva? Dit is zware overkill en niet bevorderlijk voor de gezondheid van je lichaam. En zo te zien ook niet voor het herstel van je eigen aanmaak. 20mg is al meer dan voldoende en eigenlijk is 10mg meer dan genoeg voor een man.

Hoeveel hcg heb je tijdens je kuur genomen en wanneer ben je de nakuur begonnen. Kan ook zijn dat deze fake was.

Ik zou meteen beginnen met hcg 750-1000iu e3d gevolgd door clomid 50mg gedurende 14 dagen.

Hey Cools,
tijdens de kuur 500iu gedaan.
kan goed zijn dat die fake was ja maar die indruk had ik nu wel niet .
(maar ja kan ook evengoed zijn dat m'n teelballen zowiezo niet krompen en dit dus geen verzekering is op fake of real)

Als ik mag vragen , waarom clomid als de meeste opteren voor nolva.
dit gewoon omdat de nolva niet heeft aangeslagen of?
ik ben er gewoon vanuit gegaan nolva te nemen omwille dat dit geen gevolgen kon hebben voor het zicht (mits ik al zo scheel ben als een otter)

ivm nakuur begonnen.
heb hcg nog even doorgetrokken tot 2weken na de test.
hierna na de volledige 2weken (na laatste inject) pas begonnen aan de nolva

Laatst bewerkt:
  • #3.257
Hey Cools,
tijdens de kuur 500iu gedaan.
kan goed zijn dat die fake was ja maar die indruk had ik nu wel niet .
(maar ja kan ook evengoed zijn dat m'n teelballen zowiezo niet krompen en dit dus geen verzekering is op fake of real)

Als ik mag vragen , waarom clomid als de meeste opteren voor nolva.
dit gewoon omdat de nolva niet heeft aangeslagen of?
ik ben er gewoon vanuit gegaan nolva te nemen omwille dat dit geen gevolgen kon hebben voor het zicht (mits ik al zo scheel ben als een otter)

ivm nakuur begonnen.
heb hcg nog even doorgetrokken tot 2weken na de test.
hierna na de volledige 2weken (na laatste inject) pas begonnen aan de nolva

500iu 2x/week?

Je teelballen worden op formaat gehouden door de hcg. In principe bij deze waardes zouden ze nu wel kunnen krimpen, maar dat kan bij sommigen wat langer duren. Het kan zijn dat je dosis gewoon te hoog was van nolva, maar ben ik nog niet tegen gekomen dat dit nadien je test zo laag brengt.

Omdat de meesten niet altijd het juiste doen ;) Clomid is het veiligste en beste middel voor een man om zijn test te verhogen na een kuur.

Clomid heeft alleen negatief effect op het zicht bij dosissen van 100-150mg of meer. En dat is ook zwaar overkill. 50mg is meer dan voldoende en 25mg doet al heel wat.

Dus ik zou hcg gevolgd door clomid nog eens doen. Of gewoon clomid 25mg gedurende 4 weken gezien het probleem waarschijnlijk bij je hypofyse ligt gezien deze gewoon stil ligt in productie van LH en FSH.

En zorg ervoor dat je nakuur medicijnen dit keer van een beetje kwaliteit zijn.

Hey cools
Misschien is het al eens gevraagd, maar waarom clomid in je schema's en geen nolva? Of maakt het niks uit?

Terug
Naar boven