drumbell
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 979
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools, super topic!
Tof dat je de vragen van iedereen beantwoord en daar de tijd voor neemt!
Nu heb je deze vraag wellicht al vaak gehad maar ben het zo even nog niet tegen gekomen de laatste paar pagina's.
Want ik twijfel erg tussen Clomid en Nolvadex als nakuur.
Ik lees op de DBB wiki dat Nolva de voorkeur geniet en dat lees je ook op wel meer sites.
Maar regelmatig zie ik op dit forum voorbij komen dat je beter Clomid kan gebruiken.
Vooral de mogelijke bijwerking van Clomid op het gezichtsvermogen en deze ervaring van gebruikers ervan (ook op een lage dosis) schrikt mij af.
Kan jij hier iets meer over vertellen en wat raad jij aan?
En wat is dan de meeste geschikte dosis?
Alvast bedankt voor je reactie!
Die bijwerking op het gezichtsveld (nachtzicht en floaters) komt doordat men vroeger 100 en 150mg clomid per dag zat te slikken. Maar dat is dus het dubbel en driedubbel van de aangeraden 50mg dosis.Hoi Cools,
Ik las net op een US Forum dat wanneer je kuurt en weer stopt, je naturel steeds minder kunt gaan vasthouden dan wanneer je niet zou kuren, omdat je testosteron waarde nooit voor 100% herstelt na een kuur, never.
Dus hoe meer en langer je zou kuren en je gaat off, blijf je lichaam steeds minder massa te kunnen vasthouden omdat je eigen test spiegel elke keer nooit geheel herstelt, zelfs wanneer je langere tijd off zou gaan.
Dus per saldo lever je je eigen natuurlijke massa in (die je hebt kunnen opbouwen zonder AAS) als je kuurt.
Is dat waar?

Hoi cools
Ben al een tijdje bezig met me volgende blast in te planne
En wou ik eigenlijk test 250 tren 200 en mast 200 gaab blaste
Maar door verandering in me planne wil ik tog geen tren nemen door de nadelen op het gebied van conditie
Nu dagt ik om test na 500 te doen en mast gewoon op 200 te houde
Ik wil gewoon clean bulken en me conditien op peil houden
Is dat in verhouding of zou jij et anders doen?
Blijf gewoon twee keer in de week hcg zetten
Als je hcg tijdens de kuur hebt gebruikt hoef je niet daarna nog is 3 x 1500iu te zetten hoor. Dit is alleen als je GEEN hcg tijdens een kuur hebt gebruikt om je leycigcellen gevoelig te maken. 14 dagen na laatste test inject beginnen met 14 dagen clomid op 50 mg ed.Cools.
Stel 12 weken 500 test gezet met 500 iu hcg 2x per week.
Nakuur: 5 dagen na laatste test inject 1500 iu om de 5 dagen x3. Dan 5 dagen wachten na laatste hcg inject en dan clomid nemen. Klopt die zo? Vooral hoelang je moet wachten met clomid na laatste hcg prik
Cools.
Stel 12 weken 500 test gezet met 500 iu hcg 2x per week.
Nakuur: 5 dagen na laatste test inject 1500 iu om de 5 dagen x3. Dan 5 dagen wachten na laatste hcg inject en dan clomid nemen. Klopt die zo? Vooral hoelang je moet wachten met clomid na laatste hcg prik
Als je hcg tijdens de kuur hebt gebruikt hoef je niet daarna nog is 3 x 1500iu te zetten hoor. Dit is alleen als je GEEN hcg tijdens een kuur hebt gebruikt om je leycigcellen gevoelig te maken. 14 dagen na laatste test inject beginnen met 14 dagen clomid op 50 mg ed.
Lees post van Cools.Ok en als je geen hcg gebruikt. Begin je 5 dagen na laaste test inject met 1500iu om de 5 dagen x3. Dan na de laatste hcg inject 5 dagen wachten en dan clomid beginnen.
En als je ondanks je hcg gebruik tijdens je kuur merkt dat je ballen klein zijn? kan je dan wel die hcg blast doen?
)Ok en als je geen hcg gebruikt. Begin je 5 dagen na laaste test inject met 1500iu om de 5 dagen x3. Dan na de laatste hcg inject 5 dagen wachten en dan clomid beginnen.
En als je ondanks je hcg gebruik tijdens je kuur merkt dat je ballen klein zijn? kan je dan wel die hcg blast doen?
Hey Cools,
Ik heb eindelijk je hele topic doorgelezen (kan een enkele pagina hebben gemist). Maar respect voor de tijd en kennis die je met ons deelt. Verder ben ik een voorstander van de manier hoe jij je kuren opstelt met betrekking tot de A:E ratio. Ben me al meerdere jaren het inlezen over steroïden en zag eigenlijk alleen maar de Test E 500 dagelijks langs komen met eventueel kickstart. Ik heb hier zelfs 3 jaar geleden een topic over geplaatst waarom er steeds Test E 500 werd voorgesteld in plaats van bijv. 250 (zie link:https://forum.bodybuilding.nl/topics/eerste-kuur-test-e-500mg-of-beter-250mg.318738/ )Aangezien ik toen niet echt overtuigd was met de antwoorden het nog altijd uitgesteld.
Toch blijven me nog een paar vragen de laatste weken achtervolgen (ik hoop dat je er niet al eens antwoord op hebt gegeven, aangezien ik niet alle informatie heb onthouden want het waren me nogal
wat pagina's)
1. Bij de Anavar only op 30mg hoe zit het hier met de A:E ratio aangezien het maar 1 product is?
- En stel je voor je krijgt tijdens deze kuur oestrogene bijwerkingen hoe moet je dan je dosis aanpassen?
- Of is deze dosis gewoon al te laag om oestrogene bijwerkingen op te verwachten? Ook als je jeugdgyno hebt?
2. Voor de test 250 - Primo 250 kuur. Ik sta nu op 15% dus zouden er eventueel oestrogene bijwerkingen ontstaan zou ik de primo moeten verhogen en test verlagen (voordat ik de kuur zal starten wil ik nog proberen te cutten naar 11/12%). Nu heb ik al sinds mijn jeugd lichte gynaecomastie, ik ben eigenlijk mijn hele leven ecto geweest en kwam nooit snel vet aan maar mijn pecs hebben er altijd puffy uitgezien zelfs op lage vetpercentages.
- Nu zit ik wat hoger omdat ik net uit mijn bulk kom, moet ik door mijn jeugd gyno anders doseren vanaf het begin van de kuur?
- Of gewoon met test 250 primo 250 beginnen en kijken hoe mijn gyno erop reageert en eventueel aanpassen indien nodig?
- Wat als de gyno erger word moet ik dan tijdens de kuur nog iets anders nemen? of alleen de verhouding test-primo aanpassen?
- Ondanks mijn jeugd gyno toch 10-14 dagen 50mg Clomid of ivm met jeugd gyno beter een andere nakuur pakken?
3. Persoonlijk vind ik de Test E 250 en 20 mg anavar het meest aantrekkelijk.
- Maar wat als ik tijdens deze kuur mijn jeugdgyno verergerd moet de balans test e en anavar dan ook aangepast worden? Of is dat bij deze kuur niet mogelijk?
- Kan deze kuur wel ivm met mijn jeugdgyno of is het verstandiger om de test-primo kuur te doen? Ik wou graag met de test e anavar beginnen om een beetje kennis te maken met spuiten en bij de test primo
heb je meteen al twee depots wat je moet gebruiken.
4. Ik weet niet of je hier antwoord op kan geven omdat ik niet weet of je mensen kent die de test-primo of een van de andere kuren al een langere tijd doen. Maar bij de test primo kuur bijvoorbeeld hou je ongeveer 3 kg over stel je voor je doet deze kuur om de 4 maanden voor een jaar of 4/5 zou je dan na zoveel jaar nog steeds 3 kg gainen met natuurlijk een goede training,voeding en rust? Of geld hier ook hoe korter je bij je natuurlijke grens komt hoe minder je gaint en vasthoud.
5. Als je deze kuur 5/6 jaar doet 3 keer per jaar blijven de bijwerkingen dan toch minimaal na zo een lange tijd en raakt je hormoon systeem dan niet ook beschadigd? Of is dit in veel mindere mate dan de zwaardere kuren?
Cools bedankt voor je tijd en sorry voor de lange post. Maar ben iemand die eerst wil weten wat er precies gebeurt in het lichaam voordat ik eraan begin.
Verder de antwoorden wat Cools geeft zijn waarschijnlijk alleen voor mij van toepassing door mijn jeugdgyno neem niet alles klakkeloos over om misverstanden te voorkomen.
Beste Cools en andere leden,
Welke maat naalden kan je het beste gebruiken voor de subcutane HCG injectie? En passen die op dezelfde spuiten als gebruikt word voor de intramusculair injectie?
Alvast bedankt!