Agostino
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cools omdat jij altijd goed onderbouwde adviesen geeft
Ben ik benieuwt wat je van hgh naast je kuur vind en wat j advies daar over is
Hoeveel ui enzovoort
Cools, wat vind je van frontloaden tijdens deze kuren van 6 weken zodat je gelijk op de gewenste waarde zit?
En wat vind je van 2x per week injecteren zodat de waardes stabieler blijven?

Helemaal mee eens dat de kuur vanaf dag 1 werkt maar ik dacht een keer grafieken te hebben gezien van de test waarden in het bloed, dat die elke week langzaam stegen en wanneer je frontload de test waarde vanaf de eerste week gelijk was als aan de laatste week van de kuur ongeveer.
Als we puur kijken naar de meest stabiele test waarde in het bloed per week zou deze theorie dan werken denk je?
En enanthaat esters kan je 1x per week zetten voor stabiele waarden maar zijn de waarden nog stabieler wanneer er 2x per week wordt gezet?
Deze vragen met het oog op de meest "gezonde" (minst ongezonde) kuur.
Cools,
Ik ga mijn plan omgooien, ipv ruim 6 weken ana only ga ik wegens gezondheid en herstel voor de injects, beter eindresultaat is mooi meegenomen ;-) Ik heb hiervoor wel even jouw hulp nodig want ik ben inmiddels dus sinds deze week al bezig op 30mg ana only. Wat kan ik nu het beste doen aangezien ik op 25 oktober en 1 november een wedstrijd heb? ik denk aan:
week 1 ana 30mg
week 2-5 250 Test e + 200 primo + 50 mast e
week 6 (wedstrijd 1) 25 Test p + 200 primo + 100 mast p
week 7 (wedstrijd 2) 25 Test p + 150 mast p
Nakuur: 10 dagen erna, 14 dagen 50mg clomid
daarnaast heb ik net jouw topic over Het Serotonine-Dopamine-GABA evenwicht gezien, ik gebruik sinds deze wedstrijd voorbereiding o.a. GABA, melatonine en nog wat andere dingen om beter te slapen. 1. nu lees ik dus dat het geen positieve invloed heeft op je testosteron maar sliep ik afgelopen weken wel beter door oa iedere avond GABA te nemen. 2. nu ik weer met de anavar begonnen ben begin ik (ondanks de gaba) weer slechter te slapen. wat is jouw advies, wat kan ik beter wel/niet doen en wat zou ik kunnen proberen om mijn slaap te verbeteren?
btw Inmiddels zit ik met een 4-punts huidplooimeting op 15mm ;-)
Niets op aan te merken.
Geleerd van de meester ;-) ik hou alles bij en geef je het eind resultaat.
haha. kloppen mijn esters ook, E en P van Mast en Test? en dus test samen met de GABA laat mij als het goed is weer goed slapen? ik kan me herrineren dat ik op test only ook niet top sliep, dus komen we toch weer terug op de A:E verhouding! heel misschien laat ik de mast weg (heilige haargrens ;-) helpt finasteride niet tegen toch? ) en verhoog ik dus de Primo naar 250.

Ha Cools,
Voor een man van mijn leeftijd, die alleen maar 5 kg schone netto massa wil bijkomen wil ik het bij de middelen Anavar Test E 250-300mg en Primo 250-300 oftewel Masteron houden, dus geen zware middelen zoals Deca en Tren.
Wel hcg erbij (500 of 1000 ie per week) en niet langer dan 8 weekjes kuren.
Oh ja 1 keer per jaar maar deze kuur
Een monster worden wil ik toch niet maar gewoon een kg 5-6 schoon aan de haak erbij op een verantwoorde manier.
Ben je het er mee eens?
Bedankt wederom!
Is goed
Test en mast p zet je om de dag? Dan is het goed.
Ik zou de primo verhogen naar 250-300 omdat mast toch wat androgener is in de praktijk. Een lichte dosis kan hardheid ten goede wel ten goede komen. Fina gaat niet helpen gezien het alleen tegen DHT werkt.
GABA kan je gerust tijdens je kuur en nakuur gebruiken.
---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------
Deca zou ik niet meteen zwaar noemen, behalve in hoge dosis voor langere tijd zonder test. Zolang je 200mg/week aanhoud voor max 6 weken komt het meestal goed. Nandrolone phenyl prop is dan een handige optie voor sneller herstel
Maar de andere middelen zijn natuurlijk goed. Hou er rekening mee dat je eigen testosteronaanmaak door hcg gestimuleerd wordt en je oestrogeen iets meer in verhouding.
Ik zou 500iu 2x/week hcg beginnen en indien nodig naar 750iu verhogen.
5 a 6kg schoon in 1 kuur is een moeilijke zaak, maar in 2 kuren te doen. Dus voor wat je wil heb je maar 2 kuren nodig. De truc is dit te behouden natuurlijk. Dus kort en veilig kuren met snel hersten
Ik zou gewoon de basis van 250 test e - 250 primo gedurende 6 weken aanhouden. De hcg erbij gaat iets meer winst geven al.
Bedankt voor je comment:
Hcg dus 2 keer 500 per week? en 2 kuurtjes van 6 weken Test/Primo klaart de rest?
dus met 6 weken deca 200 mg hou je geen vocht en vet vast voor iemand zoals mij die niet droog is van zichzelf?
Of is het misschien beter om eerst te cutten naar 12% alvorens te beginnen? (ook voor de kans op meer sides)

Cools hoe sta je tegenover een 6 weekse boldenone kuur? En wat zouden de dosissen dan inhouden?
Hi Cools, in het geval van het inject kuurtje van 6 weken, ik ga HCG laten meelopen maar ik vind 1 kitje van 5000iu wel voldoende. Dat geeft dus 5 weken HCG indien 2x per week 500iu.
Kan ik dan het beste in week 3 pas starten met de HCG zodat ik week 3 t/m 7 HCG laat meelopen?
Beste Cools, weet je hoeveel zink je max per dag kan nemen? Ik meen ergens gelezen te hebben dat BigCat ooit 250mg opperde, maar dit weet ik niet zeker meer.
waarom geen melatonine?Melatonine zou ik niet nemen, GABA gezien het niet door de bloed-hersenbarrière kan en mogelijk minder negatieve effecten op je testosteron aanmaak heeft. Sowieso is dat effect er niet tijdens een kuur.
Cools, de HA vond het niet chill dat ik erom vroeg het formulier mee naar huis te nemen en zelf in te vullen.
Dit is wat nu is aangevinkt;
Bloedbeeld
Vitamine D
CVR Diagn: K, Kreat, Gluc, Lip
Levergroep: ALAT, gamma-GT, Bilirubine tot.
TSH, zo nodig vrij T4
Testosteron
Is dit voldoende? Volgens mij mis ik nu LH, FSH Ureum en Oestradiol nog? Wanneer dit handig is erbij te hebben voor kuren in de toekomst kan ik ze dan op eigen houtje aanvinken?
Gewoon daar laten invullen.