AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Beste Cools en andere leden,

Welke maat naalden kan je het beste gebruiken voor de subcutane HCG injectie? En passen die op dezelfde spuiten als gebruikt word voor de intramusculair injectie?

Alvast bedankt!

Meeste mensen pakken gewoon insuline spuitjes veel makelijker en veel dunner naaldje

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.562
Insuline spuitjes inderdaad. Zijn volledige spuiten met vaste naald.

Bedankt voor het reageren allemaal!

Dus ik ging naar de apotheek vandaag (voordat ik mijn vorige bericht plaatste) en vroeg naar insuline naalden. Toen zei de mevrouw achter de balie dat er veel verschillende maten zijn, ik vroeg naar de standaard maat voor insuline maar ze gaf aan dat er geen standaard maten zijn en dat ik eerst moet uitzoeken welke maat ik nodig heb..

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want ik heb geen idee welke maat ik nodig heb en welke techniek ik het beste kan gebruiken (las ergens dat er verschillende technieken zijn om subcutaan te injecteren)

Alvast bedankt! Ik waardeer jullie hulp

Dus ik ging naar de apotheek vandaag (voordat ik mijn vorige bericht plaatste) en vroeg naar insuline naalden. Toen zei de mevrouw achter de balie dat er veel verschillende maten zijn, ik vroeg naar de standaard maat voor insuline maar ze gaf aan dat er geen standaard maten zijn en dat ik eerst moet uitzoeken welke maat ik nodig heb..

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen want ik heb geen idee welke maat ik nodig heb en welke techniek ik het beste kan gebruiken (las ergens dat er verschillende technieken zijn om subcutaan te injecteren)

Gewoon online bestellen meeste site's hebben de zelfde naalden
(Weet de maat en merk zo snel even niet)

Blauw met oranje doos heb ik altijd

Cools,

Zie heel veel verschillende meningen over Proviron.
Blokt het spiergroei nu wel of niet?

Natuurlijk zijn er ook veel verschillende kuren, dus maar een voorbeeld kuur:

Men neme 500mg-750mg test e per week.
In principe komt al je kracht van oestrogene activiteit, right?

Heeft proviron hier dan geen negatief effect op?

• #3.567

Je hebt er van 0,5 (die hebben korte naald) en 1ml (ietsjes langere naald).

Voor injecteren gewoon wat huid bijeen knijpen en recht erin prikken met die van 0,5ml en ietsjes schuin met die van 1ml.

• #3.568
Cools,

Zie heel veel verschillende meningen over Proviron.
Blokt het spiergroei nu wel of niet?

Natuurlijk zijn er ook veel verschillende kuren, dus maar een voorbeeld kuur:

Men neme 500mg-750mg test e per week.
In principe komt al je kracht van oestrogene activiteit, right?

Heeft proviron hier dan geen negatief effect op?

Ik hoop niet dat het spiergroei blokt :p

Proviron gaat voor wat minder SHBG kunnen zorgen of de kans verlagen dat test hieraan hecht. Maar bij hogere doseringen is de enige toegevoegde waarde een betere androgeen : oestrogeen verhouding.

Nee, je kracht komt niet van oestrogene activiteit. Androgenen kunnen een direct effect op spierkracht hebben maar het komt vooral door spiergroei. En oestrogeen kan het vocht in je spieren verhogen en kracht ondersteunen. Dus de balans is belangrijk.

Cools,

Wat lijkt jou de beste toevoeging aan een bulk kuur waarmee ik geen vocht wil pakken?
Primo of mast of provi
De kuur zal test only zijn

• #3.570
Cools,

Wat lijkt jou de beste toevoeging aan een bulk kuur waarmee ik geen vocht wil pakken?
Primo of mast of provi
De kuur zal test only zijn

Primo, gaat meer winst kunnen geven. Mast kan ook, maar is iets androgener en minder mogelijke winst. En provi is alleen goed voor die androgeen - oestrogeen balans.

Yo Cools,

wat kan ik nemen om min libido opgang te krijgen?

Primo, gaat meer winst kunnen geven. Mast kan ook, maar is iets androgener en minder mogelijke winst. En provi is alleen goed voor die androgeen - oestrogeen balans.
Provi heeft toch nog een ander belangrijk pluspunt en dat is dat het goed is voor de libido tijdens de kuur? ik merk duidelijk verschil en al snel na inname. Of zit ik nu broscience te verkopen hier?;-)

• #3.576
Provi heeft toch nog een ander belangrijk pluspunt en dat is dat het goed is voor de libido tijdens de kuur? ik merk duidelijk verschil en al snel na inname. Of zit ik nu broscience te verkopen hier?;-)

Heeft ook te maken met de androgeen-oestrogeen verhouding. Provi zet niet om naar oestrogeen en is daarom een puur androgeen, net zoals primo, mast en anavar.

Daarom raad ik altijd aan een niet aromatiseren aas aan je kuur toe te voegen. Mijn voorkeur gaat naar primo uit.

Maar is primo net zo goed in het voorkomen van vocht als proviron?

• #3.578
Hi Cools, hier een vraagje indien je (de laagste dosis van 37.5mg) Venlafaxine (een SNRI) neemt indien je eigen lichaam vrijwel zelf geen serotine aanmaakt.

Ik zag in wat oude topics dat je hier ook al verstand van hebt!

De vraag is of Venlafaxine/SNRI samengaat met de anabolen van jouw kuurtjes. Heb je enig idee welke van jouw kuurtjes je nu wel veilig kan nemen in combinatie met Venlafaxine en welke juist weer niet?

Na wat internet research heb ik gevonden dat je beter geen Nolva/ Mariadistel/NAC/Tudca zou mogen nemen met Venlafaxine maar of dit klopt weet ik niet...is moeilijk om hier informatie over te vinden.

Doel is om gewoon om een veilig kuurtje/nakuurtje te vinden wat goed met dit medicijn samen gaat. Wellicht ook welke AI eventueel genomen kan worden indien dat nodig blijkt.

Thxs!

Terug
Naar boven