- Waardering
- 4.085
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 8%
Wat is dat? Epische Pleuriszooi ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Cools ,
Ik ben nu bezig met mijn eerste kuur test E van EP, en merkte in tegenstelling tot iedereen al direct een piek vanaf dag 1.
Nu aan week 6, wanneer de kick in zou moeten komen merk ik dat mijn bf wat stijgt en heb ik niet meer zo de monster pumps die ik in het begin had. Los van de kwaliteit van de inhoud. Heb je daar enige biochemische verklaring voor waarom dat zou kunnen zijn? Theoriën verzinnen is makkelijk, ze verklaren echter iets heel anders.
Alvast Bedankt.
He Cools, na 2 jaar on te zijn zonder hcg. Hoe chemisch gecastreerd is deze persoon? Slagingspercentage van een kleintje te krijgen zeg maar? (na de nakuur etc)
Hangt van de middelen en dosis af die hij gebruikt heeft icm gevoeligheid van het lichaam. We spreken dan over mogelijke toxische celschade door bepaalde aas en moeilijkheid van heropstart door lange onderdrukking.
Sowieso altijd hcg gevolgd door nakuur anders wordt het stuk moeilijker om dit inorde te krijgen.
Doseringen meestal 500-1000 test 400-1000 tren. Dus max 2g aan AAS.
Hangt van zijn gevoeligheid af en andere factoren. Meestal zie je bij een sterk negatieve impact op de teelballen een vermeerdering van vochtblaasjes op je teelballen. Die kun je dan voelen. Voor de rest is het altijd afwachten hoe op hcg en de nakuur gereageerd word.

Ok duidelijk, deze persoon heeft nooit last gehad van gekrompen testikels btw. Geen idee of dat nog enig verschil meebrengt![]()
Vreemd gezien de activiteit van de leydig en sertoli cellen stopt en er zou dus toch iets van vermindering in volume waarneembaar moeten zijn.
Praten ook wel over een superhuman he. Nee vreemd idd, Ballen als rozijntjes nooit meegemaakt.
Ze hoeven niet als rozijnen eruit te zien, bij sommigen is het krimpen beperkt maar toch aanwezig.Praten ook wel over een superhuman he. Nee vreemd idd, Ballen als rozijntjes nooit meegemaakt.
)Hé Cools. Heb mijn voorbereiding voor wat komend jaar komen gaat afgerond. Graag jouw mening, zie jij nog dingen die beter kunnen of heb je ideeën? (Geen 250 primo-250 test)
*Winny kan 50mg /dag worden ivm tabsamenstelling. PCT 3 weken zou moeten volstaan bij deze opzet. Of toch zekere voor het onzekere en 4 weken 25mg Clomid /dag gezien het probleemloos lang(er) gebruikt kan worden?
1-10 Test E 500mg /week
1-10 Mast E 200mg /week
1-4 Winstrol 40mg /dag
1-13 hCG 500IU 2x /week
13-15 Clomid 50mg /dag
Benodigdheden (Daxtrio of Praxisdienst);
(Quads, hCG buikvet (0,2ml = 500IU))
- - Injectienaalden; 0,6x30mm (blauw 23G)
- - Optreknaalden; 0,8x25mm (groen 21G)
- - Alcoholdoekjes
- - Spuiten; 5ml, 2 delig.
- - Insulinespuitjes 0,3ml U100 + naald 0.3x8mm (30G)
- - Aromasin achter de hand indien gyno opspeelt, 10mg /eod
Supps:
- Whey
- D3 5000IU
- Multivit
- Omega3
- Glucosamine
- 1g Pompoenpitolie
- Crea PCT
Training en voeding uiteraard scherp.
Onnodig orals erbij te doen als er korte esters zijn. Of als je dan al een oral neemt, anavar.Wil niet meteen zoveel prikken Cools. Var of Winny tja.. Wil ooit beide geprobeerd hebben om het verschil zelf te ervaren. Lees zoveel verschillende dingen, de een zweert erbij en de ander vind het voor vrouwen. Nog even over piekerenWinny eruit en mast p in de plaatsOnnodig orals erbij te doen als er korte esters zijn. Of als je dan al een oral neemt, anavar.
Hcg hoef je niet zo lang door te trekken. 2 weken na laatste inject kan je ermee stoppen en nakuur beginnen.
Clomid kan op 25mg/dag voor langere periode en heeft voorkeur als je het 4 weken neemt.

Wil niet meteen zoveel prikken Cools. Var of Winny tja.. Wil ooit beide geprobeerd hebben om het verschil zelf te ervaren. Lees zoveel verschillende dingen, de een zweert erbij en de ander vind het voor vrouwen. Nog even over piekeren
Dacht dat hCG t/m eerste week nakuur genomen dient te worden. Zie dat ik de weken misschien wat onduidelijk neergezet heb. PCT gewoon 2 weken na laatste inject beginnen uiteraard. Komt nu over als 3 weken na laatste inject. (Heb het even aangepast, zoals het nu staat is wat je bedoeld waarschijnlijk)
Vrijwel zelfde effect anavar en winstrol. Alleen meer kans op gewrichtsklachten door winstrol, maar dit is meestal bij only kuren.
Worden goede resultaten meer behaald zoals je kan zien in de eerste post. Zeker de moeite waard, vraag me alleen af of het wat toevoegt bij een inject kuur. Ik zou persoonlijk 400mg mast e per week dan zetten als je geen korte esters gebruikt. Op deze manier komt er meer vrij uit de depot de eerste dagen en verder.
Hcg tot in je eerste week nakuur doortrekken heeft geen nut. Tijdens de kuur dient het alleen maar om je eigen aanmaak en dus leydig cel activiteit te stimuleren. Dus hcg inderdaad nog in de 2 weken na je laatste inject en dan overgaan op je nakuur.
hCG tot 2 weken na laatste inject Test/Mast en dan over op PCT.hCG tot en met de week voor je nakuur toch? Dus 1-11.
375+300+350=1025mg trouwens. Zit je de eerste 4 weken toch nog op een gram. En dan de 125/150mg extra testo door hCG niet meegerekend.
50mg var per dag = 350mg per week.

hCG tot 2 weken na laatste inject Test/Mast en dan over op PCT.
hCG en orals reken ik niet mee![]()

Volgens mij adviseert @Galen hCG door te trekken tot en met de eerste week van de nakuur (heb even gezocht, maar ik kan zo snel niet meer vinden in welk van zijn topics het stond). Komt dit door verschil in research of wat kan de reden zijn dat jullie verschillen?Vrijwel zelfde effect anavar en winstrol. Alleen meer kans op gewrichtsklachten door winstrol, maar dit is meestal bij only kuren.
Worden goede resultaten meer behaald zoals je kan zien in de eerste post. Zeker de moeite waard, vraag me alleen af of het wat toevoegt bij een inject kuur. Ik zou persoonlijk 400mg mast e per week dan zetten als je geen korte esters gebruikt. Op deze manier komt er meer vrij uit de depot de eerste dagen en verder.
Hcg tot in je eerste week nakuur doortrekken heeft geen nut. Tijdens de kuur dient het alleen maar om je eigen aanmaak en dus leydig cel activiteit te stimuleren. Dus hcg inderdaad nog in de 2 weken na je laatste inject en dan overgaan op je nakuur.