Okay, hier is een review over 1 van de voorgestelde kuren van Cools!
Ik heb 250 test met 300 primo gedaan voor 6 weken.
Voor ik begon woog ik 87kg op 13%, ben redelijk snel naar 91,5kg gegaan, maar merkte dat ik vanaf dat punt voornamelijk vet aankwam omdat dit waarschijnlijk het punt is waar mijn spier potentie ligt op dit moment voor zulke doseringen (ik kom van 54kg vandaan).
Dus ik ben toen gaan onderhouden in de kuur en ben droger geworden op 91kg.
Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar hoe het eruit ziet in plaats van hoeveel ik weeg.
Nu na de nakuur weeg ik 90,5kg op 13%.
Uiteindelijk dus 3,5kg overgehouden aan de kuur.
Dit is overigens voor het eerst dat ik boven de 87kg uit ben gekomen, dus 3,5kg met zo'n mild en kort kuurtje vind ik een prima resultaat.
Opmerkingen over de kuur:
- De meeste gains leek ik in de eerste weken te maken.
- Ik zette 1 keer per week.
- Omdat het een bulk was heb ik niet veel kunnen mee krijgen van de kwaliteit die primo met zich mee kan brengen.
- Kuur keuze is volledig gebaseerd op gezondheidsredenen (wie echt massa wil aanzetten zal naar ongezondere opties moeten kijken).
- Hcg erbij vind ik wel een must omdat het met deze methode ook draait om dat je frequenter opnieuw kan kuren, hcg geeft je een voorsprong.
- Laatste 3 weken geil als een motherfucker.
- Clomid blijkt niet mijn ding te zijn.
Ik ben overgestapt op clomid omdat het minder schadelijk zou zijn, maar de mentale sides hakte er wel flink in.
5 dagen had ik zeer weinig controle over mijn emoties en voelde me erg down.
Ik draaide een dop 3 keer scheef op een fles en begon oprecht boos met kanker te schelden terwijl ik altijd heel kalm ben en dat woord zelden tot nooit gebruik.
Volgende keer weer nolva dan maar.
Voor de rest nu nergens last van. zit nog in de periode vlak na mijn nakuur.
In de week na oud en nieuw begin ik opnieuw met deze kuur, maar dan om te cutten.
Die cut zal ik natural al 4 weken van te voren beginnen.
Hoop dan op 7 a 8% uit te komen met een gewicht van 84kg.
Mijn lengte is overigens 178cm.
Mijn mening over deze/dergelijke kuren is dat ik eigenlijk nooit meer van plan ben een lange kuur te doen.
Denk dat ik in mei nog een kuurtje van 4 weken op test prop doe met anavar (heel misschien 2 weken winstrol voor het effect).
Ik ben geen groot fan van intra prikken, en met die keuze zou ik alles sub kunnen zetten en daardoor ook korter kunnen kuren.
In het verleden heb ik blast cruise blast gedaan met de hoogste dosering van 750 test + 400 tren.
Bedankt Cools!