Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

hCG tot 2 weken na laatste inject Test/Mast en dan over op PCT.

hCG en orals reken ik niet mee :P

Las het toch verkeerd trouwens, zoals Cools al zei doortrekken tot in je eerste week van je nakuur heeft geen zin.

2 weken na je laatste inject is dus week 10 en 11.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.982
Volgens mij adviseert @Galen hCG door te trekken tot en met de eerste week van de nakuur (heb even gezocht, maar ik kan zo snel niet meer vinden in welk van zijn topics het stond). Komt dit door verschil in research of wat kan de reden zijn dat jullie verschillen?

Geen idee waarom hij dat aanraad, maar je nakuur gaat niet werken die eerste week doordat hcg onderdrukt. Vermoed dat hij de focus legt op LH receptor gevoeligheid.

Cools, ik weet dat je nooit tren aanraadt maar heb een vraag over de verhouding. Wil eens keer wat korter blasten dus weekje of 8 met Tren A. Test laat ik lopen op 250mg. Dacht eraan te beginnen met Tren A 50mg ED en dit misschien verhogen na aantal weken, of gewoon meteen 75mg ED?
Voor de verhoudingen, is het dan aan te raden om mast E/P naast te zetten of gewoon als volgt:
1-8 test 250 EW
1-8 tren A 50 of 75 ED

250 test
50 ace
50 mast

Zoiets zal hij je aan gaan raden gok ik. Hij gaat sowieso niet zeggen 75mg ace ;)

• #3.987
Cools, ik weet dat je nooit tren aanraadt maar heb een vraag over de verhouding. Wil eens keer wat korter blasten dus weekje of 8 met Tren A. Test laat ik lopen op 250mg. Dacht eraan te beginnen met Tren A 50mg ED en dit misschien verhogen na aantal weken, of gewoon meteen 75mg ED?
Voor de verhoudingen, is het dan aan te raden om mast E/P naast te zetten of gewoon als volgt:
1-8 test 250 EW
1-8 tren A 50 of 75 ED

75mg tren ED is 525 mg/week met meer actieve stof per mg. Dus ik zou het op 50mg ED houden max.

Mast e 200mg/week erbij of mast p 50-75mg EOD.

Zat goed in de buurt Stunna! Zelf zou je zeker aanraden:
1-8 250 test
1-8 200 tren A ED ;)

75mg tren ED is 525 mg/week met meer actieve stof per mg. Dus ik zou het op 50mg ED houden max.

Thanks, en dan kan ik de test/mast wel gewoon 1x pw prikken of raad je aan 2xpw

Zat goed in de buurt Stunna! Zelf zou je zeker aanraden:
1-8 250 test
1-8 200 tren A ED ;)

Thanks, en dan kan ik de test/mast wel gewoon 1x pw prikken of raad je aan 2xpw

Enanthate is 2x pw uiteraard beter dan ew gezien de halfwaardetijd van 4,5 dagen. Het hoeft niet, maar zorgt wel voor iets stabielere bloedwaarden. En als je dan toch al elke dag een spuit zet zou je beter voor E5D ofzo kunnen gaan.

• #3.990
  • #3.991
Enanthate is 2x pw uiteraard beter dan ew gezien de halfwaardetijd van 4,5 dagen. Het hoeft niet, maar zorgt wel voor iets stabielere bloedwaarden. En als je dan toch al elke dag een spuit zet zou je beter voor E5D ofzo kunnen gaan.

Halfwaardetijd betekend de tijd dat de stof erover doet om te halveren. Er komt dus nog voldoende vrij de dagen daarop. Op die dag injecteren zou juist voor instabielere waardes zorgen.

Dus 1x/week bij enanthaat is meer dan voldoende. Zou zelfs 1x per 10 dagen kunnen voor goede stabiele waardes. Maar dan moeten de doseringen aangepast worden. Ikzelf baseer mijn doseringen op 1x wekelijkse injecties.

Regelmatig wordt provi aangeraden langs tren. Doet mast dezelfde dan wel betere werking?

En wat heeft de voorkeur tegen een verhoogd prolactine; b6 of caber?

Halfwaardetijd betekend de tijd dat de stof erover doet om te halveren. Er komt dus nog voldoende vrij de dagen daarop. Op die dag injecteren zou juist voor instabielere waardes zorgen.

Dus 1x/week bij enanthaat is meer dan voldoende. Zou zelfs 1x per 10 dagen kunnen voor goede stabiele waardes. Maar dan moeten de doseringen aangepast worden. Ikzelf baseer mijn doseringen op 1x wekelijkse injecties.

Hmm dat hoor ik voor het eerst, het is dan al bijna 2x gehalveerd wanneer je een 2e inject zet. Lees toch vaker dat E5D optimaal is voor stabielere bloedwaarden.

Ik wou iets in dezelfde trend gaan doen voor een cutkuur.

250mg Test E
400/500mg Tren E afhankelijk van de vial
500mg Mast E

En uiteraard HCG en nakuur etc...

Zijn dat goede verhoudingen? Ik had gelezen dat Mast een goeie anti aromatisator is oid, kan het me niet helemaal herinneren. Zodat je de vochtophoping, gyno en sides kan beperken en dat het daarnaast een goeie cutter is. Dan zou volgens de DBB infopagina een nakuur ook niet nodig zijn.

Of dient de dosis mast dan hoger te zijn?

Is het overigens oke als ik dat trio in dezelfde spuiten breng, zullen de moleculen dan niet gaan intraheren met elkaar oid?

Laatst bewerkt:
  • #3.995
Regelmatig wordt provi aangeraden langs tren. Doet mast dezelfde dan wel betere werking?

En wat heeft de voorkeur tegen een verhoogd prolactine; b6 of caber?

Mast doet het even goed en is nog eens anaboler.

Zie niet in hoe b6 tegen prolactine gaat werken gezien het ook de aanmaak van serotonine bevorderd. Caber kan, maar preventief raad ik het niet aan. L-dopa uit mucuna pruriens is ook een optie, is wel anti-oestrogeen dopamine verhogende middelen.

• #3.996
Hmm dat hoor ik voor het eerst, het is dan al bijna 2x gehalveerd wanneer je een 2e inject zet. Lees toch vaker dat E5D optimaal is voor stabielere bloedwaarden.

Klopt, daarom ook 1x/week. E5D gaat voor te hoge pieken kunnen zorgen met extra oestrogeen als gevolg.

Misschien kan @Galen er in komen en ons vertellen wat het voordeel is van zijn visie (wel dus)

Waarom wel? Wat voor nut heeft een anti-oestrogeen als er onderdrukking plaatsvind door hcg?
Ik ben daar niet zo zeker van dat als men HCG neemt dat clomid erbij de hypofyse niet zou activeren. Waarom niet? Zolang je testosteronwaarde in je bloed niet te hoog is. Mij zou het niet verwonderen dat indien men een lichte dosis testosteron neemt (vb 1 androgel per dag), clomid erbij er ook voor kan zorgen dat de hypofyse niet volledig stilvalt en de ballen blijft activeren.

Terug
Naar boven