XXL Nutrition

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

@Cools ik lees ook regelmatig dat nakuren met nolva of clomid gewoon uitstellen is. Dus dat als je stopt met slikken hiervan het oestrogeen alsnog vrij komt. Hoe denk jij hierover?

Cools,

Hoe denk jij over het hiernamaals?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.943
@Cools ik lees ook regelmatig dat nakuren met nolva of clomid gewoon uitstellen is. Dus dat als je stopt met slikken hiervan het oestrogeen alsnog vrij komt. Hoe denk jij hierover?

Klopt niet. Er ontstaat inderdaad meer vrij oestrogeen door de receptor te blokkeren, maar dit wordt wordt gewoon afgevoerd door je lichaam.

Het gaat erom die LH en FSH afgifte te stimuleren en vooral je leydig cellen te activeren. Na stoppen van de kuur zal je oestrogeen dus vrij snel dalen en je eigen aanmaak testosteron normaliseren.

Ik verbaas me er over hoe sommige gasten doseringen van bijvoorbeeld bijna 1 gram tren gebruiken, een verstoorde hormoonbalans hebben en toch gewoon geil worden en goeie erecties krijgen. Dit terwijl de ander al problemen heeft wanneer bijv bold op 800 ipv 600 wordt gezet.

Ik verbaas me er over hoe sommige gasten doseringen van bijvoorbeeld bijna 1 gram tren gebruiken, een verstoorde hormoonbalans hebben en toch gewoon geil worden en goeie erecties krijgen. Dit terwijl de ander al problemen heeft wanneer bijv bold op 800 ipv 600 wordt gezet.

ikzelf heb nergens last van.. me zin is wel wat lager maar het is niet dat die niet meer werkt :P

Cools wat is je mening over sustanon?
hoe zou je keur primo/ test eruit zien als je in plaats van test enanthant sustanon gaat gebruiken?
Kan je gewoon Sustanon 250/primo300 elke week zetten of moet sustanon een keer per 2 weken ivm langere ersters die tot 3 weken actief blijven werken, moet je dan sustanon steeds week overslaan en alleen primobolan zetten?

• #3.948
Ziet er hetzelfde uit als met test-e ;) De halfwaardetijd komt vrijwel overeen.

Hey Cools,

Hoe zou dit qua a:e verhouding uitpakken?

500mg Test. En.
200mg Mast. En.
100mg Primo
2x 500IU HCG

Hoi Cools, wilde je even bedanken voor de adviezen welke ik heb meegelezen op het forum naar aanleiding van mijn kuur Anavar met mijn huidige medicijn efexor. En natuurlijk ook mijn ervaringen delen voor wellicht anderen die willen gaan doen wat ik heb gedaan. Heb 4 weken anavar only 30mg per dag genomen met mijn efexor dosis van 12mg. per dag (ik haal de capsules uit elkaar en neem ongeveer een derde van 37,5mg efexorxr). Geen nakuur genomen. Wel tijdens de kuur Omega 3, 2 capsules per dag en multivitaminen, en natuurlijk eiwitten. Heb er ongeveer 3 kilo aan spiermassa aan overgehouden, en 0,5 kilo vetmassa .Kracht was echt fantastisch, sloeg heel goed aan, ging er flink op vooruit, rust tussen setjes zeer kort , kon gewoon maar doorgaan en doorgaan. Ben nu 7 dagen off en begin wel wat krachtverlies op te merken, setjes duren weer langer, moet meer pauze nemen. Al met al dik tevreden. Geen sides, behalve dan dat mijn libido momenteel 0 is, hoop dat dat snel weer beter wordt ! Ben van plan om over 3 mnd weer hetzelfde te gaan doen. wellicht in combinatie met test maar dan wel eerst even tussendoor testen hoe ik op clomid reageer, want een nakuurtje is dan wel nodig.
Laat ff weten hoe je herstel verloopt over maand of 1-2 en wanneer je libido terug is

@Cools, zoals in andere topics al gevraagd hoe het nu precies zit met een hmg/hcg blast.

Momenteel in cruise en dom genoeg geen hcg laten meelopen tijdens de cruise. Binnenkort komt mijn blast eraan. Alsnog hcg gaan toevoegen of heeft dit geen waarde meer? Zaadlozing momenteel nihil tot geen en als het wat is vrij klonterig en droog. Is dus wel degelijk een aanslag op mijn zaadproductie, alleen momenteel voor het dilemma alsnog hcg toevoegen of niet? Dan de vraag over en hmg/hcg blast of kuur icm een nakuur nolva en/of clomid. Hoe gaat dit eruit zien? Stel ik laat hcg weer meelopen, wanneer voeg ik de hmg toe en welke doseringen/tijd/duur etc. Wanneer te starten met mijn nakuur en alleen nolva of alleen clomid, of kan beide ook (10mg nolva/25mg clomid)? Dit is voor mij momenteel vrij lastig om hier een keuze in te maken en ik hoopte dat jij dit wat beter kon toelichten.

Graag jouw advies en mening hierop. Alvast bedankt!

• #3.955
@Cools, zoals in andere topics al gevraagd hoe het nu precies zit met een hmg/hcg blast.

Momenteel in cruise en dom genoeg geen hcg laten meelopen tijdens de cruise. Binnenkort komt mijn blast eraan. Alsnog hcg gaan toevoegen of heeft dit geen waarde meer? Zaadlozing momenteel nihil tot geen en als het wat is vrij klonterig en droog. Is dus wel degelijk een aanslag op mijn zaadproductie, alleen momenteel voor het dilemma alsnog hcg toevoegen of niet? Dan de vraag over en hmg/hcg blast of kuur icm een nakuur nolva en/of clomid. Hoe gaat dit eruit zien? Stel ik laat hcg weer meelopen, wanneer voeg ik de hmg toe en welke doseringen/tijd/duur etc. Wanneer te starten met mijn nakuur en alleen nolva of alleen clomid, of kan beide ook (10mg nolva/25mg clomid)? Dit is voor mij momenteel vrij lastig om hier een keuze in te maken en ik hoopte dat jij dit wat beter kon toelichten.

Graag jouw advies en mening hierop. Alvast bedankt!

Hcg toevoegen heeft altijd toegevoegde waarde. Dus kan er gewoon bij.

Nakuren na je hcg/hmg blast en alleen nolva of clomid. Heeft geen toegevoegde waarde te combineren, clomid heeft voorkeur op 25mg/dag als je langer dan 2 a 3 weken nakuurt.

Hcg toevoegen heeft altijd toegevoegde waarde. Dus kan er gewoon bij.

Nakuren na je hcg/hmg blast en alleen nolva of clomid. Heeft geen toegevoegde waarde te combineren, clomid heeft voorkeur op 25mg/dag als je langer dan 2 a 3 weken nakuurt.

En hoe zit dat blast schema hmg/hcg eruit?

• #3.957
En hoe zit dat blast schema hmg/hcg eruit?

1500-2500iu hcg e4d , 2 weken gevolgd door 500-750iu hcg e3d, 2weken en hierna de nakuur. Eindigen met lagere dosis hcg is beter voor je LH receptor gevoeligheid.

Hmg zou ik bij de hoge dosering hcg op 35iu zetten en bij de lagere dosering 25iu bij elke hcg inject.

@Cools ,

Ik ben nu bezig met mijn eerste kuur test E van EP, en merkte in tegenstelling tot iedereen al direct een piek vanaf dag 1.
Nu aan week 6, wanneer de kick in zou moeten komen merk ik dat mijn bf wat stijgt en heb ik niet meer zo de monster pumps die ik in het begin had. Los van de kwaliteit van de inhoud. Heb je daar enige biochemische verklaring voor waarom dat zou kunnen zijn? Theoriën verzinnen is makkelijk, ze verklaren echter iets heel anders.

Alvast Bedankt.

@Cools ,

Ik ben nu bezig met mijn eerste kuur test E van EP, en merkte in tegenstelling tot iedereen al direct een piek vanaf dag 1.
Nu aan week 6, wanneer de kick in zou moeten komen merk ik dat mijn bf wat stijgt en heb ik niet meer zo de monster pumps die ik in het begin had. Los van de kwaliteit van de inhoud. Heb je daar enige biochemische verklaring voor waarom dat zou kunnen zijn? Theoriën verzinnen is makkelijk, ze verklaren echter iets heel anders.

Alvast Bedankt.

EP

He Cools, na 2 jaar on te zijn zonder hcg. Hoe chemisch gecastreerd is deze persoon? Slagingspercentage van een kleintje te krijgen zeg maar? (na de nakuur etc)

Terug
Naar boven