Hoi Cools, wilde je even bedanken voor de adviezen welke ik heb meegelezen op het forum naar aanleiding van mijn kuur Anavar met mijn huidige medicijn efexor. En natuurlijk ook mijn ervaringen delen voor wellicht anderen die willen gaan doen wat ik heb gedaan. Heb 4 weken anavar only 30mg per dag genomen met mijn efexor dosis van 12mg. per dag (ik haal de capsules uit elkaar en neem ongeveer een derde van 37,5mg efexorxr). Geen nakuur genomen. Wel tijdens de kuur Omega 3, 2 capsules per dag en multivitaminen, en natuurlijk eiwitten. Heb er ongeveer 3 kilo aan spiermassa aan overgehouden, en 0,5 kilo vetmassa .Kracht was echt fantastisch, sloeg heel goed aan, ging er flink op vooruit, rust tussen setjes zeer kort , kon gewoon maar doorgaan en doorgaan. Ben nu 7 dagen off en begin wel wat krachtverlies op te merken, setjes duren weer langer, moet meer pauze nemen. Al met al dik tevreden. Geen sides, behalve dan dat mijn libido momenteel 0 is, hoop dat dat snel weer beter wordt ! Ben van plan om over 3 mnd weer hetzelfde te gaan doen. wellicht in combinatie met test maar dan wel eerst even tussendoor testen hoe ik op clomid reageer, want een nakuurtje is dan wel nodig.