AndroidHealthClinic

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Deca-test is een goede keuze dan. Ik zou je zink verlagen naar 30mg alvast. Mucuna pruriens oppassen omdat dit anti-oestrogeen werkt en last gewrichten kan geven.
Wederom weer bedankt voor je antwoord. Cools
Bij deze zink naar 30mg

Hey cools,

Vraagje ik moet vanavond zelf injecteren maar heb alleen 0,8x40 naalden kan deze in je been, zo ja moet de naald er helemaal in of is 3/4 ook genoeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.023
Hey cools,

Vraagje ik moet vanavond zelf injecteren maar heb alleen 0,8x40 naalden kan deze in je been, zo ja moet de naald er helemaal in of is 3/4 ook genoeg

Ik zou ze er niet helemaal insteken en 3/4 proberen is een heel gedoe. Beter in je glutes dan. Als dit moeilijk gaat kan je best op bed gaan liggen op je buik. Op deze manier heb je meer ondersteuning en stabiliteit alsook kan je beter draaien om tot aan je bil te geraken.

Test/deca is te doen als je niet meer dan 250mg test icm 200mg deca zet. Behalve als je gevoelig bent aan oestrogeen dan zou ik 100mg mast erbij zetten. Sowieso als je hcg erbij gebruikt, best 200mg dan of je test verlagen naar 125mg gezien 500iu hcg 2x/week op hetzelfde neerkomt als 125mg test.

Als je langer dan 6 weken gaat kuren zal met elke maand het herstel moeilijker worden. Behalve als je hcg erbij gebruikt.
Ja oké dat snap ik. Doseringen zullen iets hoger zijn maar nou ook weer niet schrikbarend. Dacht aan 500 test 300 deca en dan 4/500 mast.

Is natuurlijk ook moeilijk te zeggen hoe men herstel zal zijn maar dit keer is het wonderbaarlijk goed gegaan. Had met npp en tren gekuurd. Totaal zo'n 24 weken. En voel me nu alweer 2/3 weken de oude.. ( nakuur is nu 9 weken geleden) blast met hcg gedaan en 5 weken clomid.

Alleen die horror verhalen van deca mbt herstel schrikken me wat af.. zou ook 300 npp kunnen doen ipv deca

Ik zou ze er niet helemaal insteken en 3/4 proberen is een heel gedoe. Beter in je glutes dan. Als dit moeilijk gaat kan je best op bed gaan liggen op je buik. Op deze manier heb je meer ondersteuning en stabiliteit alsook kan je beter draaien om tot aan je bil te geraken.
Dankje voor je advies maar het was goed gelukt in mijn boven been natuurlijk heb ik filmpjes en op sites gekeken maar dacht dat 0,8x40mm te groot was maar het ging super nergens last van en ging er helemaal in. Ik heb glutes niet gedaan omdat het onhandig was en moeilijk bij kan.

• #4.026
Ja oké dat snap ik. Doseringen zullen iets hoger zijn maar nou ook weer niet schrikbarend. Dacht aan 500 test 300 deca en dan 4/500 mast.

Is natuurlijk ook moeilijk te zeggen hoe men herstel zal zijn maar dit keer is het wonderbaarlijk goed gegaan. Had met npp en tren gekuurd. Totaal zo'n 24 weken. En voel me nu alweer 2/3 weken de oude.. ( nakuur is nu 9 weken geleden) blast met hcg gedaan en 5 weken clomid.

Alleen die horror verhalen van deca mbt herstel schrikken me wat af.. zou ook 300 npp kunnen doen ipv deca

300mg mast is voldoende dan. 400mg als je hcg erbij gebruikt.

NPP is ook een goede optie en kan je E3D zetten.

Wat zijn goede doseringen voor een goede a:e verhouding als het gaat om een kuur met de volgende middelen: Test, Mast,Bold, Tren en hcg

Cools, ik ben nog herstellende van de nakuur, ik vind dat nog het ergste van de kuur. Hoe je je voelt en helemaal onder de pukkels, ik ben blij dat ik er vanaf ben en begin me al helemaal goed te voelen, sterker nog, ben al over de volgende kuur aan het nadenken om te bouwen. Ik zit te denken aan 4 weken op en 4 weken af en dat dan 3 keer en na de laatste goed te herstellen met een nakuur. Waarschijnlijk met korte esters en hcg erin. Kun je dan bv de eerste twee weken test-e pakken en de laatste 2 weken test-p om minder te hoeven prikken in combinatie met deca en npp (of primo en mast bv). Ik begrijp dat jouw manier van 4 of 6 weken off, nakuren en lang off gezonder en veiliger is. Maar zou dit net iets meer opleveren uiteindelijk?

• #4.029
  • #4.030
Cools, ik ben nog herstellende van de nakuur, ik vind dat nog het ergste van de kuur. Hoe je je voelt en helemaal onder de pukkels, ik ben blij dat ik er vanaf ben en begin me al helemaal goed te voelen, sterker nog, ben al over de volgende kuur aan het nadenken om te bouwen. Ik zit te denken aan 4 weken op en 4 weken af en dat dan 3 keer en na de laatste goed te herstellen met een nakuur. Waarschijnlijk met korte esters en hcg erin. Kun je dan bv de eerste twee weken test-e pakken en de laatste 2 weken test-p om minder te hoeven prikken in combinatie met deca en npp (of primo en mast bv). Ik begrijp dat jouw manier van 4 of 6 weken off, nakuren en lang off gezonder en veiliger is. Maar zou dit net iets meer opleveren uiteindelijk?

Korte ester is 4 weken een goede keuze, maar beste 4 weken on en 8 weken off. Op 4 weken ben je niet hersteld.

Spijtig genoeg moet je 4 weken korte esters nemen, overschakelen naar lange esters gaat lagere pieken geven. Npp heb je het voordeel dat dit E3D of zelfs E4D kan gezet worden. Lange ester kan je ook vanaf begin aan doen gedurende 6 weken en dan 8-10 weken rust bv.

Mijn methode gaat uiteindelijk meer opleveren omdat je herstel het belangrijkste is wat bepaald wat je overhoud na het kuren.

@Cools een kuurt test 250/mast 200 en 30 mg diana p.d. als kickstart zet dit zoden aan de dijk of te weinig?
Of mast vervangen voor iets anders als je niet gevoelig bent voor gyno?

Primo?

• #4.033
@Cools een kuurt test 250/mast 200 en 30 mg diana p.d. als kickstart zet dit zoden aan de dijk of te weinig?
Of mast vervangen voor iets anders als je niet gevoelig bent voor gyno?

Dianabol eruit. Als je dan al orals als kickstart wil nemen doe het dan veilig met anavar. Onnodig mogelijke schade voor je levercellen.

Mast - test kan op die doseringen maar gaat niet een geweldig resultaat geven. Dan zou ik 300mg mast zetten en geen orals. Je kan het vervangen door primo 250mg of deca 200mg.

• Like
Waarderingen: Boca
  • #4.035
Oke bedankt man!

Zou het uit maken als je 8 weken op 500 test 600 bold hebt gezeten en dit nu verlaag? Of ik daar wel op groei nog zegmaar.

Ik ben van mening dat je beter kan stoppen, nakuren en dan binnenkort eenmaal hersteld een nieuwe kuur.

Ik ben van mening dat je beter kan stoppen, nakuren en dan binnenkort eenmaal hersteld een nieuwe kuur.

Helemaal stoppen zit er door omstandigheden op dit moment niet in.

Ben nu 8 weken bezig met 500 test 600 bold, waarvan ik de eerste 7 weken droog ben gegaan zodat ik wat droger de kuur in ging voordat de bold echt begon te werken. Ben nu één week bezig met massa pakken, dus ik heb nog groei potentie lijkt me? Als ik de test nu verlaag naar 300 en de bold naar 400 en tren en mast toevoeg voor 10 weken, moet ik alsnog wel goed gaan lijkt me?

Ben nu 8 weken bezig met 500 test 600 bold, waarvan ik de eerste 7 weken droog ben gegaan zodat ik wat droger de kuur in ging voordat de bold echt begon te werken. Ben nu één week bezig met massa pakken, dus ik heb nog groei potentie lijkt me? Als ik de test nu verlaag naar 300 en de bold naar 400 en tren en mast toevoeg voor 10 weken, moet ik alsnog wel goed gaan lijkt me?
zes weken cruisen en dan andere kuur

cools. Ik dacht ergens te lezen dat je AAS ook subcutaan kon zetten tot max 1ml? Is het dan zo dat het minder goed werkt ? scheelt weer litteken weefsel bij ED injecteren:o

• #4.040

Ik ben van mening dat groei beperkt is na x aantal weken, maar je kan het proberen.

Terug
Naar boven