MuscleMeat

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.041
cools. Ik dacht ergens te lezen dat je AAS ook subcutaan kon zetten tot max 1ml? Is het dan zo dat het minder goed werkt ? scheelt weer litteken weefsel bij ED injecteren:o

Voor sommigen kan dat. Maar het is even zien of er geen verhardingen ontstaan (inkapselingen van olie). Indien dit is kan alleen IM.

Ik ben van mening dat groei beperkt is na x aantal weken, maar je kan het proberen.

Klopt, maar aangezien ik de eerste 7 weken droger ben gegaan ipv groei. Maar het is bijv niet zo dat ik niet meer kan groeien op 300 omdat ik 500 gehad heb en daar perse overheen moet zitten toch?

• #4.043
Klopt, maar aangezien ik de eerste 7 weken droger ben gegaan ipv groei. Maar het is bijv niet zo dat ik niet meer kan groeien op 300 omdat ik 500 gehad heb en daar perse overheen moet zitten toch?

Je moet ook rekening houden met het verschil in gewicht en vet%.

Bv. Als je op hetzelfde gewicht blijft en zakt in vet% betekend dat het verschil in vet% verworven spiermassa is.

Zelfde als je stijgt of daalt in gewicht moet je berekenen aan de hand van je vet% verschil hoe het met je spiermassa zit. We willen dan ook groeien in spiermassa, niet vocht of vet massa. Dus in die 7 weken kan je sterk gegroeid zijn in spiermassa afhankelijk van het verschil in vet% tov gewicht.

Tijdens een kuur is dit wat moeilijker omdat je ook met vocht zit. Dus uiteindelijk is het altijd even wachten na de kuur om te zien hoeveel winst in spiermassa je hebt gewonnen. Dit kan je wel ongeveer meten tijdens een kuur door meteen de waarde op de huidplooimeter af te lezen. Op deze manier wordt onderhuids vocht meegerekend in de vet% meting. Voor je werkelijke vet% moet je 10 seconden wachten om af te lezen. Maar vocht zit ook op andere plaatsen, dus is niet volledig correct.

Laatst bewerkt:
Voor sommigen kan dat. Maar het is even zien of er geen verhardingen ontstaan (inkapselingen van olie). Indien dit is kan alleen IM.

Zou dan op ndp/test/tren gaan is het dan heel klein beetje proberen en kijke wat het doet? Is er niets kan het haha?

Cools, heb je cijfers van resultaten van mensen die het 4w 30 var kuurtje meerdere keren hebben gedaan met de door jou aangeraden herstel periode? Dus van wat ze bij elke volgende kuur nog wonnen?

• #4.047
Cools, heb je cijfers van resultaten van mensen die het 4w 30 var kuurtje meerdere keren hebben gedaan met de door jou aangeraden herstel periode? Dus van wat ze bij elke volgende kuur nog wonnen?

Daar heb ik geen geposte cijfers van, maar de resultaten zijn meestal gelijkend. Pas na enkele kuren als je boven je 'natuurlijke' grens zit ga je altijd terug naar die grens zonder aas. Die wordt wel verlegd door aas gebruik, maar is ook afhankelijk van je eigen aanmaak.

Daar heb ik geen geposte cijfers van, maar de resultaten zijn meestal gelijkend. Pas na enkele kuren als je boven je 'natuurlijke' grens zit ga je altijd terug naar die grens zonder aas. Die wordt wel verlegd door aas gebruik, maar is ook afhankelijk van je eigen aanmaak.
Logisch, thanks! :)

dank je voor alle antwoorden wat zou je my precies aanraden ik train 5 dagen per week weekend niet
doorgaan met hgh of alleen tydens kuur en welke nakuur zou ik moeten nemen en welke test en hoeveelheid test en primobolan alvast bedankt voor je reactie

ik heb 10 weken erop zitten met 500 test e en 500 primobolan in combi met 4iu hgh wat ik heel het jaar door neem zeer goed bevallen heb ongeveer en 6kg erby met wat vet eraf en qua kracht redelyke vooruit gang dus voor my een goede resultaat
wat is het slimste qua nakuur ik heb clomid maar aangeraden word om pregnyl tenemen
moet ik dan stoppen met hgh of kan dit in combi met clomid of hgh met pregnyl?

cools. Ik dacht ergens te lezen dat je AAS ook subcutaan kon zetten tot max 1ml? Is het dan zo dat het minder goed werkt ? scheelt weer litteken weefsel bij ED injecteren:o
Hoogstens 0.25ml per keer maar dan meermaals per week. Alleszins geen 1ml per keer. Krijg je dikke bulten van en ze verdwijnen ook niet zo vlug.

Hoe is het mogelijk dat je door omstandigheden NIET kan stoppen met aas. die omstandigheden wil ik ook wel.

Ik zou AAS gewoon lekker IM prikken..

• Like
Waarderingen: REJ
oke bedankt dat is wel erg weinig :p

Algemene punten waar rekening mee gehouden dient te worden
  • Voor subcutane injecties worden normaal gesproken spuiten van 2ml gebruikt. Bij hoeveelheden van meer dan 1,5 ml is een subcutane injectie te pijnlijk en hierdoor kan het weefsel teveel beschadigd worden
  • Als een cliënt meer dan één subcutane injectie krijgt moet er van plaats worden gewisseld
  • Vermijd gebieden waar zich grote bloedvaten en zenuwbanen bevinden of waar botweefsel vlak onder de huid ligt
  • Als een cliënt regelmatig een subcutane injectie krijgt dan moet de injectie plaats steeds veranderd worden, hiervoor kan een schema opgemaakt worden

Algemene punten waar rekening mee gehouden dient te worden
  • Voor subcutane injecties worden normaal gesproken spuiten van 2ml gebruikt. Bij hoeveelheden van meer dan 1,5 ml is een subcutane injectie te pijnlijk en hierdoor kan het weefsel teveel beschadigd worden
  • Als een cliënt meer dan één subcutane injectie krijgt moet er van plaats worden gewisseld
  • Vermijd gebieden waar zich grote bloedvaten en zenuwbanen bevinden of waar botweefsel vlak onder de huid ligt
  • Als een cliënt regelmatig een subcutane injectie krijgt dan moet de injectie plaats steeds veranderd worden, hiervoor kan een schema opgemaakt worden
Dit gaat wel over een subcutane injectie op oliebasis die bedoeld is om intramusculair te injecteren en niet over producten die normaalgezien voorzien zijn om subcutaan te injecteren.

• #4.057
In onderzoeken hebben ze tot 0,5ml al gebruikt met succes, maar is ook middel-, en persoonsafhankelijk.

In onderzoeken hebben ze tot 0,5ml al gebruikt met succes, maar is ook middel-, en persoonsafhankelijk.
Even buiten het feit om of het wel of niet kan ( im. of subc. ) hoe gaat het lichaam er mee om? Komt het ook in het systeem? Hoe wordt het opgenomen?
Dan is het misschien mogelijk om 1ml testE en 1ml deca om en om te zetten subc.
Dit in plaats van smeren androgel, wat ik al een lange tijd moet doen

Laatst bewerkt:
Even buiten het feit om of het wel of niet kan ( im. of subc. ) hoe gaat het lichaam er mee om? Komt het ook in het systeem? Hoe wordt het opgenomen?
Dan is het misschien mogelijk om 1ml testE en 1ml deca om en om te zetten subc.
Dit in plaats van smeren androgel, wat ik al een lange tijd moet doen

Hoezo zou je dat eigenlijk willen? Kijk als je voor lange tijd elke dag IM moet injecteren kan ik het wel enigszins begrijpen. Maar voor 2 prikjes van 1ml per keer in de week zou ik gewoon IM zetten.

ik heb 10 weken erop zitten met 500 test e en 500 primobolan in combi met 4iu hgh wat ik heel het jaar door neem zeer goed bevallen heb ongeveer en 6kg erby met wat vet eraf en qua kracht redelyke vooruit gang dus voor my een goede resultaat
wat is het slimste qua nakuur ik heb clomid maar aangeraden word om pregnyl tenemen
moet ik dan stoppen met hgh of kan dit in combi met clomid of hgh met pregnyl?

Pregnyl moest je eigenlijk al vanaf week 1 start kuur beginnen op 1000iu per week verdeeld over 2 injecties t/m 1e week van de nakuur. Je kunt de hcg nog wel blasten nu alleen weet ik zelf daar het protocol niet van.

Terug
Naar boven