- Waardering
- 2.952
3kg vochtverlies bij de test-deca kuur?
Dus je zal wss aan het eind van deze kuur ong 7-8 kg omhoog zijn om er uieindelijk 4-5 van over houden?
Klopt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3kg vochtverlies bij de test-deca kuur?
Dus je zal wss aan het eind van deze kuur ong 7-8 kg omhoog zijn om er uieindelijk 4-5 van over houden?
Beste Cools, ik las van de week een artikel over Ashwaganda op ergogenics. Kan ik hier ook echt werkelijk wat van verwachten als dit op 600mg gedoseerd is? Het is welliswaar een humane studie, maar toch zou ik graag je input hierover willen. Hier is de link: http://ergogenics.org/spieren-vet-krachttraining-ashwagandha.html
Test boosters moet je zitten. Via de zoekfunctie dan eens even checken, moest je het niet vinden zoek ik het wel even.Heb de 250 test/primo 6 weekse kuur van cools zojuist afgesloten, onderstaand resultaten. Had hiervoor enkel 4 weken anavar 30mg per dag als kuur gedaan.
Begonnen op 88.5kg - nu 95.2. Bodyfat vrijwel hetzelfde gebleven. Trainen en voeding waren optimaal.
Positief: veel energie, ontzettende pomp, lang doorgaan, kracht toegenomen, agressie toegenomen.
Totaal geen sides behalve af en toe wat kortademig. Geen gevoelige tepels, geen acne, geen last van gyno of andere negatieve oestrogene bijwerkingen.
Tevreden met de kuur. Zaterdag beginnen met 10 dagen 50mg clomid. Hoop dat er niet meer dan 1kg vanaf gaat.
Als iemand nog iets wil weten hoor ik het graag![]()
En vanaf welke week tot welke week begon je echt resultaat waar te nemen en te voelen?Heb de 250 test/primo 6 weekse kuur van cools zojuist afgesloten, onderstaand resultaten. Had hiervoor enkel 4 weken anavar 30mg per dag als kuur gedaan.
Begonnen op 88.5kg - nu 95.2. Bodyfat vrijwel hetzelfde gebleven. Trainen en voeding waren optimaal.
Positief: veel energie, ontzettende pomp, lang doorgaan, kracht toegenomen, agressie toegenomen.
Totaal geen sides behalve af en toe wat kortademig. Geen gevoelige tepels, geen acne, geen last van gyno of andere negatieve oestrogene bijwerkingen.
Tevreden met de kuur. Zaterdag beginnen met 10 dagen 50mg clomid. Hoop dat er niet meer dan 1kg vanaf gaat.
Als iemand nog iets wil weten hoor ik het graag![]()
Wat was je resulraat met var en welke van de twee vond je fijner/minder opvallend / minder sides etc ?![]()
En vanaf welke week tot welke week begon je echt resultaat waar te nemen en te voelen?
Geen hcg gezet trouwens?
Hij is er geen voorstander van, maar heeft wel eerder advies gegeven als men toch tren wilt gebruiken.
Cools, hoe sta jij tegenover tren in een 6 weken kuur? Zie het hier niet echt voorbij komen. 250 test - 200 mast/primo - 200 tren. Of is zon 'lichte kuur' nu te zwaar door de tren.
Is nooit licht door zijn sterke androgene werking, anabool moeten we hebben en zo licht mogelijk androgeen. Dat is de hele bedoeling van veilig kuren ook.Hij is er geen voorstander van, maar heeft wel eerder advies gegeven als men toch tren wilt gebruiken.
Ben geen voorstander van tren iddIs nooit licht door zijn sterke androgene werking, anabool moeten we hebben en zo licht mogelijk androgeen. Dat is de hele bedoeling van veilig kuren ook.
het is ook gewoon een goede vent die Cools ;-)
maar op pagina 1 staat trouwens ook geen Mast, moet dit nog geupdate worden Cools?
Okee, je antwoord is duidelijk. Ik had dit zelf in gedachten maar jij zou het gewoon zonder tren doen?
1-6 250 test
1-5 200 mast
1-5 200 tren
2-7 500/500 hcg
14 dagen 50 clomid (+ 10 nolva?)
Nolva en clomid alvast niet combineren. Is teveel en onnodig. 50mg clomid is meer dan genoeg.
Als je hcg zet moet je rekening houden met een eigen aanmaak ongeveer overeenkomend met 125mg test en iets hoger oestrogeen. Dus mast is een goede toevoeging ter compensatie.
Ik zou 250 test - 400 primo - 200 mast dan doen. Of je kan altijd de doseringen aanhouden die bij de eerste post staan. Maar gezien je tren wil gebruiken vermoed ik van niet, dus een hogere dosering primo is dan wel gepast.
okee bedankt alvast voor je reactie. Dat van hcg wist ik niet, ik neem wel aan dat het een aanrader is hcg te gebruiken? Bij mij krimpt het zaakje redelijk snel. Mocht ik toch tren gebruiken zou het dus als volgt 'beter' zijn.
125 test - 200 tren - 400 primo - 500/500 hcg.
of heb ik het verkeerd begrepen?
Verkeerde topicTest boosters moet je zitten. Via de zoekfunctie dan eens even checken, moest je het niet vinden zoek ik het wel even.