Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.381
Je zal het je niet beklagen ;) Go for primo.
Hoeveel Primo dan in verhouding tegenover tren? Voor het geval mijn vraag niet zo duidelijk is.

Als mijn plan zoals bovenstaand was:
300mg test
200mg mast
200mg tren

Dan wordt het:

300mg test
200mg mast
X mg primo

Vind X. :rolleyes:

• #4.388
Hoeveel Primo dan in verhouding tegenover tren? Voor het geval mijn vraag niet zo duidelijk is.

Als mijn plan zoals bovenstaand was:
300mg test
200mg mast
200mg tren

Dan wordt het:

300mg test
200mg mast
X mg primo

Vind X. :rolleyes:

300mg primo is voldoende icm de rest, maar 400mg kan ook.

300mg primo is voldoende icm de rest, maar 400mg kan ook.
Heeft dat meerwaarde om te cutten op 900mg totale stof?
Als het om de harde look en spierbehoud gaat kan je toch ook bijvoorbeeld 150 mg test en 350 primo zetten?

Heeft dat meerwaarde om te cutten op 900mg totale stof?
Als het om de harde look en spierbehoud gaat kan je toch ook bijvoorbeeld 150 mg test en 350 primo zetten?
Niet zo zeer de 900mg is waar ik op doel uiteraard, maar meer de unieke effecten van die stoffen.

• #4.392
  • #4.393
Hoge androgene verhouding tegen laag oestrogeen zorgt toch voor die harde look Cools?

Klopt, maar daarvoor moet de dosering niet hoog zijn. Het gaat om de verhouding tussen oestrogeen en androgeen. Bv. bij 150mg test en 350mg primo is die verhouding van androgeen al stuk hoger tov oestrogeen omdat test en de omzetting naar dht ook androgeen is.

• #4.394
Niet zo zeer de 900mg is waar ik op doel uiteraard, maar meer de unieke effecten van die stoffen.

De toevoeging van mast met primo en test kan inderdaad voor een harder look zorgen. Bij primo-test alleen kan je al heel wat bereiken, maar mast geeft net dat beetje extra dan omdat het androgener is.

Heeft geen meerwaarde dan eigenlijk.

ik weet toevallig dat er een A-atleet is (physic klasse) die heel hoog primo dosseert en altijd kneiter droog en hard staat, hij is er een echte fan van. Maar als ik jou goed begrijp cools, is er een maximale hoeveelheid en daarboven gaan heeft geen toegevoegde waarde?

tren zou weer wel vetverbrandend werken toch, net zoals test en anavar die werking zouden hebben?

Het plan is zoals jij al zei: 50 test p en 50 nnp eod met 2x500 hcg dus dan moet er of 3 weken 200 primo bij of 50 mast eod toch? Gezien jouw opmerkingen moet ik de tabletjes misschien maar laten zitten haha. En hoeveel sneller is het herstel volgens jou met hcg erbij in deze 4 weken kuur?

Bij 4 weken test p - npp hangt het van de dosis af en of je hcg gebruikt. Ik kan zonder de dosis die je wil gebruiken geen aanraden geven.

Bij hcg gebruik als je nandrolone gebruikt icm test ofwel test verlagen of mast/primo toevoegen voor een goede A:E balans.

Orale primo zou voorkeur hebben als je dit dan krijgen. Niet makkelijk :p En als je de lange ester zet zou kunnen op 200mg/week en de laatste inject een week vroeger stoppen, dus op 3 weken ipv 4. Het werkt nog door, dus komt juist uit als je de nakuur begint na die 4 weken.

Cools kun je hier nog op reageren ;-)

Het plan is zoals jij al zei: 50 test p en 50 nnp eod met 2x500 hcg dus dan moet er of 3 weken 200 primo bij of 4 weken 50 mast eod toch? Gezien jouw opmerkingen moet ik de tabletjes misschien maar laten zitten haha. En hoeveel sneller is het herstel volgens jou met hcg erbij in deze 4 weken kuur?

Hoi cools.

Blast en cruise sinds begin dit jaar en zet 2x 750 hcg erbij. Ballen krimpen alsnog. Hcg moet legit zijn. Wat kan het zijn?
met bac water blijft het toch weken goed in de koelkast?

Sowieso primo-test. De A:E balans van deze combi maakt het daarvoor perfect. Je zou ook mast kunnen toevoegen voor de vetverbranding te vergroten, maar dan verhoog je ook de androgene waarde.

Primo-test is op zichzelf al meer dan voldoende voor te cutten en het veiligste.
Maar zie jij 250 test en 20 anavar dan echt als onveilig?

De iets grotere winst van test/anavar ten opzichte van test/primo laat mij al snel voor de 1e optie kiezen.. en de hardere look vind ik een must om te cutten

• #4.399
ik weet toevallig dat er een A-atleet is (physic klasse) die heel hoog primo dosseert en altijd kneiter droog en hard staat, hij is er een echte fan van. Maar als ik jou goed begrijp cools, is er een maximale hoeveelheid en daarboven gaan heeft geen toegevoegde waarde?

tren zou weer wel vetverbrandend werken toch, net zoals test en anavar die werking zouden hebben?

Knetter droog heeft te maken met je voeding, training en een hogere androgeen tot oestrogeen verhouding.

Tren werkt sterk vet verbrandend omdat het zo sterk androgeen is tov andere aas.

Maar het wil niet zeggen hoe hoger androgeen hoe meer vetverbranding, daar zal altijd een limiet op zitten door de manier waarop het werkt.

voeding > aas

Terug
Naar boven