Fitness Seller

Het Anabole/Androgene/oestrogene Dilemma

Nee, mast raad ik niet standaard aan bij mijn kuren. Dit omdat het een zwakker anabool is en eerder een goede toevoeging bij zwaardere kuren ter compensatie van oestrogeen.

Maar het kan ook gebruikt worden als een persoon alleen korte esters wil gebruiken. Bv. bij test p - npp. De doseringen kunnen moeilijk aangepast worden omdat nandrolone ook vrij oestrogeen is. Dit levert bij de meesten geen probleem op, maar bij gevoelige personen zou het dan een goede toevoeging kunnen zijn. Maar dat raad ik dan liever aan als er naar gevraagd word.

dus eigenlijk raad je aan om deze kuur zonder mast te beginnen en in geval van bepaalde symptomen dit misschien toe te voegen? en wat zouden die symptomen dan zijn?
Ik wil mezelf niet gelijk als een gevoelig persoontje bestempelen haha.

daarnaast is er toch ook primo in tablet vorm, is dit dan dezelfde ester? want als dit een kortere zou zijn dan kan die wel in een korte kuur met test p en NPP toch? zou dat geen voorkeur hebben boven de mast dan?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.362
dus eigenlijk raad je aan om deze kuur zonder mast te beginnen en in geval van bepaalde symptomen dit misschien toe te voegen? en wat zouden die symptomen dan zijn?
Ik wil mezelf niet gelijk als een gevoelig persoontje bestempelen haha.

daarnaast is er toch ook primo in tablet vorm, is dit dan dezelfde ester? want als dit een kortere zou zijn dan kan die wel in een korte kuur met test p en NPP toch? zou dat geen voorkeur hebben boven de mast dan?

Hangt vanaf wat je dosissen en middelen zijn waar je mee start.

Bij bv. 250mg test - 200 tren - 500iu hcg kan je best wel mast 200mg toevoegen.

Bij 125mg test - 200 tren - 500iu hcg is dit misschien niet nodig.

Makkelijkste is tren eruit en primo in de plaats :p Primo in tablet vorm is moeilijk te vinden en dan nog de vraag of het real is. Gewoon inject is het handigste, maar inderdaad minder handig bij korte ester kuur. Als je real oral primo kan krijgen zou het voorkeur hebben boven mast. Bij hoge dosis oestrogeengevoelige kuren is mast wel aan te raden op 200mg.

Hangt vanaf wat je dosissen en middelen zijn waar je mee start.

Bij bv. 250mg test - 200 tren - 500iu hcg kan je best wel mast 200mg toevoegen.

Bij 125mg test - 200 tren - 500iu hcg is dit misschien niet nodig.

Makkelijkste is tren eruit en primo in de plaats :p Primo in tablet vorm is moeilijk te vinden en dan nog de vraag of het real is. Gewoon inject is het handigste, maar inderdaad minder handig bij korte ester kuur. Als je real oral primo kan krijgen zou het voorkeur hebben boven mast. Bij hoge dosis oestrogeengevoelige kuren is mast wel aan te raden op 200mg.

en dus jouw final antwoord bij 4 weken test p - npp? zonder beginnen? en als ik aan echte orale primo kan komen heeft die de voorkeur boven mast p?

ik heb de voorkeur voor primo zeker ook omdat mast nog erger voor je haarlijn is, al heb ik nog mast p liggen, maar kan eens rond vragen of ik aan echte orale primo kan komen maar klinkt als een onbegonnen zaak haha

• #4.364
en dus jouw final antwoord bij 4 weken test p - npp? zonder beginnen? en als ik aan echte orale primo kan komen heeft die de voorkeur boven mast p?

ik heb de voorkeur voor primo zeker ook omdat mast nog erger voor je haarlijn is, al heb ik nog mast p liggen, maar kan eens rond vragen of ik aan echte orale primo kan komen maar klinkt als een onbegonnen zaak haha

Bij 4 weken test p - npp hangt het van de dosis af en of je hcg gebruikt. Ik kan zonder de dosis die je wil gebruiken geen aanraden geven.

Bij hcg gebruik als je nandrolone gebruikt icm test ofwel test verlagen of mast/primo toevoegen voor een goede A:E balans.

Orale primo zou voorkeur hebben als je dit dan krijgen. Niet makkelijk :p En als je de lange ester zet zou kunnen op 200mg/week en de laatste inject een week vroeger stoppen, dus op 3 weken ipv 4. Het werkt nog door, dus komt juist uit als je de nakuur begint na die 4 weken.

Welke compound is qua (visueel) resultaat beter bij een cutkuur dan? Primo of Mast?

Primo is anaboler dan mast, persoonlijk zou ik altijd voor primo kiezen als masteron en primo de opties zijn.. Wel duurder maarja dan heb je ook iets
Visueel ook? Ik heb gehoord dat mast mooie effecten heeft op je schouders, heeft primo ook zoiets dergelijks?

• #4.368
@Cools is het wijs Glucosamine te nemen ivm de gewrichten op Test/Primo of is het onzin dit (preventief) te pakken op deze compounds?

• #4.371
@Cools is het wijs Glucosamine te nemen ivm de gewrichten op Test/Primo of is het onzin dit (preventief) te pakken op deze compounds?

Het heeft een beschermende werking. Ik zou zelf voor collageen hydrolisaat gaan. Maar voor gewrichten zou ik weinig zorgen maken bij deze kuur omdat oestrogeen en androgeen goed in verhouding zijn.

Alhoewel er mogelijk een negatief effect zou op kunnen zijn net zoals voor de aanhechtingen. Voor primo weet ik niet of dit het geval is. Zal het straks eens opzoeken, ook voor test.

Bij 4 weken test p - npp hangt het van de dosis af en of je hcg gebruikt. Ik kan zonder de dosis die je wil gebruiken geen aanraden geven.

Bij hcg gebruik als je nandrolone gebruikt icm test ofwel test verlagen of mast/primo toevoegen voor een goede A:E balans.

Orale primo zou voorkeur hebben als je dit dan krijgen. Niet makkelijk :p En als je de lange ester zet zou kunnen op 200mg/week en de laatste inject een week vroeger stoppen, dus op 3 weken ipv 4. Het werkt nog door, dus komt juist uit als je de nakuur begint na die 4 weken.

Het plan is zoals jij al zei: 50 test p en 50 nnp eod met 2x500 hcg dus dan moet er of 3 weken 200 primo bij of 50 mast eod toch? Gezien jouw opmerkingen moet ik de tabletjes misschien maar laten zitten haha. En hoeveel sneller is het herstel volgens jou met hcg erbij in deze 4 weken kuur?

Als men het toch wil gebruiken kan ik er inderdaad wat mee. Maar probeer het altijd af te raden gezien er voldoende andere mogelijkheden zijn.

Maar voor die echte harde ''tren look'' kun je toch niks anders nemen dan enkel tren? Welk middel raad je aan dat je hetzelfde resultaat gaat geven als mensen tren willen gebruiken?

• #4.374
Maar voor die echte harde ''tren look'' kun je toch niks anders nemen dan enkel tren? Welk middel raad je aan dat je hetzelfde resultaat gaat geven als mensen tren willen gebruiken?

Combi primo-mast ;) met lage dosis test en mogelijk hcg.

Bv. 125-250mg test - 500-750iu hcg - 200-400 primo - 200-400 mast .

Combi primo-mast ;) met lage dosis test en mogelijk hcg.

Bv. 125-250mg test - 500-750iu hcg - 200-400 primo - 200-400 mast .

I see.. waarschijnlijk wat voor de toekomst!

Om nog even op de 250 test 20 anavar kuur terug te komen, je zou bijv niet aanbevelen om anavar te vervangen voor mast? Vind anavar prettig vanwege het feit dat het je wat harder maakt, weet niet of mast hetzelfde effect heeft? (of een ander middel, winst moet niet minder zijn iig)

• #4.376
I see.. waarschijnlijk wat voor de toekomst!

Om nog even op de 250 test 20 anavar kuur terug te komen, je zou bijv niet aanbevelen om anavar te vervangen voor mast? Vind anavar prettig vanwege het feit dat het je wat harder maakt, weet niet of mast hetzelfde effect heeft? (of een ander middel, winst moet niet minder zijn iig)

Anavar vervangen door mast gaat minder spiermassa opleveren. Maar mast heeft natuurlijk voorkeur op een oral. Een andere vervanging is er ook niet buiten primo wat een beter resultaat oplevert dan mast.

En het harder makend effect komt door ontbreken van omzetting naar oestrogeen vooral samen met de androgene waarde. Dus alle drie doen dit in bepaalde mate.

Anavar vervangen door mast gaat minder spiermassa opleveren. Maar mast heeft natuurlijk voorkeur op een oral. Een andere vervanging is er ook niet buiten primo wat een beter resultaat oplevert dan mast.

En het harder makend effect komt door ontbreken van omzetting naar oestrogeen vooral samen met de androgene waarde. Dus alle drie doen dit in bepaalde mate.
Dus stel nu dat men wil cutten en droog wil worden, onze vraag is dan waarschijnlijk. Welke combi is naar jouw mening daar dan het best voor? En welke het veiligst?

• #4.379
Dus stel nu dat men wil cutten en droog wil worden, onze vraag is dan waarschijnlijk. Welke combi is naar jouw mening daar dan het best voor? En welke het veiligst?

Sowieso primo-test. De A:E balans van deze combi maakt het daarvoor perfect. Je zou ook mast kunnen toevoegen voor de vetverbranding te vergroten, maar dan verhoog je ook de androgene waarde.

Primo-test is op zichzelf al meer dan voldoende voor te cutten en het veiligste.

Sowieso primo-test. De A:E balans van deze combi maakt het daarvoor perfect. Je zou ook mast kunnen toevoegen voor de vetverbranding te vergroten, maar dan verhoog je ook de androgene waarde.

Primo-test is op zichzelf al meer dan voldoende voor te cutten en het veiligste.
Denk je dat het zinvol is iets de doen in de trant van:

300mg test
200mg tren
200mg primo
200mg mast

Of kun je dan gewoon beter vb.

300mg test
400mg primo
200mg mast nemen

jouw mening van tren aside dan ;)

Terug
Naar boven