- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 13%
Nee, mast raad ik niet standaard aan bij mijn kuren. Dit omdat het een zwakker anabool is en eerder een goede toevoeging bij zwaardere kuren ter compensatie van oestrogeen.
Maar het kan ook gebruikt worden als een persoon alleen korte esters wil gebruiken. Bv. bij test p - npp. De doseringen kunnen moeilijk aangepast worden omdat nandrolone ook vrij oestrogeen is. Dit levert bij de meesten geen probleem op, maar bij gevoelige personen zou het dan een goede toevoeging kunnen zijn. Maar dat raad ik dan liever aan als er naar gevraagd word.
dus eigenlijk raad je aan om deze kuur zonder mast te beginnen en in geval van bepaalde symptomen dit misschien toe te voegen? en wat zouden die symptomen dan zijn?
Ik wil mezelf niet gelijk als een gevoelig persoontje bestempelen haha.
daarnaast is er toch ook primo in tablet vorm, is dit dan dezelfde ester? want als dit een kortere zou zijn dan kan die wel in een korte kuur met test p en NPP toch? zou dat geen voorkeur hebben boven de mast dan?
Laatst bewerkt:

Primo in tablet vorm is moeilijk te vinden en dan nog de vraag of het real is. Gewoon inject is het handigste, maar inderdaad minder handig bij korte ester kuur. Als je real oral primo kan krijgen zou het voorkeur hebben boven mast. Bij hoge dosis oestrogeengevoelige kuren is mast wel aan te raden op 200mg.
met lage dosis test en mogelijk hcg.